Μετά την βοήθεια του κοινού σχετικά με το πρόβλημα του rage quitting, σαν πρώτη μέθοδο, η Capcom απομόνωσε τους παίκτες με υψηλό ποσοστό disconnects και τους αφαίρεσε κάποια από τα League Points. Αυτή την φορά η εταιρία βρήκε την λύση στο πρόβλημα, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση στο Twitter, μέσα στο μήνα θα διατεθεί ένα νέο patch για το παιχνίδι το οποίο θα επιλύσει την εν λόγω κατάσταση.
Περισσότερες λεπτομέρειες δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα σχετικά με το τι αποφάσισε να κάνει η εταιρία.
We’re planning to roll out a system this month that will address the rage quitting issue in #SFV. More details coming soon!
— Street Fighter (@StreetFighter) April 13, 2016