Η ανάπτυξη του Red Dead Redemption ήταν ένας εφιάλτης 

Αυτό αποδεικνύεται από παλιά e-mails

Η ανάπτυξη του Red Dead Redemption ήταν ένας εφιάλτης

Μετά από την αγωγή του Leslie Benzies κατά της Rockstar Games, τα φώτα της δημοσιότητας είδαν διάφορα δικαστικά έγγραφα που αναφέρονται στο γεγονός πως η ανάπτυξη του Red Dead Redemption ήταν ένας εφιάλτης. Αυτά τα έγγραφα χρησιμοποιήθηκαν από τον Leslie Benzies ως αποδεικτικά στοιχεία για τον εξαιρετικά σημαντικό ρόλο του στην διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιών της Rockstar και ειδικότερα στο Red Dead Redemption. Μπορείτε να διαβάσετε δύο e-mail του Sam Houser προς τον Leslie Benzies παρακάτω.

Τα ανεβοκατεβάσματα είναι εξαιρετικά ακραία. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Γρήγορα. Βοήθεια. Έχω φρικάρει!

Το Red Dead Redemption είναι ένας επαναλαμβανόμενος εφιάλτης. Αλλά είναι ένας από τον οποίο εγώ/εμείς πρέπει να βγούμε. Έχω προβλήματα με την κάμερα παντού. Τόσα πολλά, που δεν μπορώ να είμαι λογικός ή να γίνω συγκεκριμένος. Σκοτάδι. Σε παρακαλώ βοήθησε με να γίνει πραγματικότητα το Red Dead Redemption. Είμαι ένα ναυάγιο αυτή τη στιγμή. Χρειάζομαι τον Benz!

Τα παραπάνω έγγραφα χρησιμοποιήθηκαν στο δικαστήριο για να υποστηρίξουν πως η βοήθεια του Leslie Benzies ήταν αυτή που οδήγησε στο να βγει η Rockstar από αυτόν τον εφιάλτη και να καταφέρει να δείξει το παιχνίδι στην Sony και την Microsoft. Τέλος, οι τελευταίες σελίδες των εγγράφων αναφέρουν τα παρακάτω: 

Όπως αναγνώρισε ο ίδιος ο Sam Houser, τα αδέρφια Houser ήταν ανίκανα να ολοκληρώσουν μεγάλα και περίπλοκα παιχνίδια χωρίς την επίβλεψη του κύριου Benzies, την διαχείριση του και την ικανότητα του να παίρνει πρόχειρα σχέδια και να τα μετατρέπει σε ένα κατανοητό, συνεκτικό και διασκεδαστικό παιχνίδι.

Το Red Dead Redemption κυκλοφόρησε το 2010 και κατάφερε να ξεπεράσει τις 14 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ τον τελευταίο καιρό ακούμε φήμες σχετικά με την ανάπτυξη ενός δεύτερου μέρους.

5 comment(s)

End of content

No more pages to load