Πληθώρα νέων πληροφοριών για το Final Fantasy VII Remake 

Ο παραγωγός του μιλά για την κλίμακα και τις αλλαγές του

Πληθώρα νέων πληροφοριών για το Final Fantasy VII Remake

Το Game Informer δημοσίευσε μια συνέντευξη με τον παραγωγό του Final Fantasy VII Remake, Yoshinori Kitase, ο οποίος αναφέρεται αναλυτικά σε διάφορα θέματα σχετικά με το παιχνίδι.

Παρακάτω ακολουθεί μια σύνοψη των σημαντικότερων τμημάτων της συνέντευξης του, μεταφρασμένα από τον γραφών.

Μεγαλύτερο από την Final Fantasy XIII σειρά: Σε σύγκριση με την Final Fantasy XIII σειρά, το Final Final Fantasy VII Remake θα είναι τουλάχιστον ισάξιο ή ακόμα και  μεγαλύτερο project όσον αφορά την κλίμακα του, σύμφωνα με τον Kitase.

Κλίμακα: Θα είναι ουσιαστικά ένα παιχνίδι κανονικής κλίμακας για κάθε μέρος της πολυτμηματικής σειράς, ανέφερε ο Kitase. Ενώ κάθε κεφάλαιο της Final Fantasy XIII σειράς έλεγε την ιστορία από μια διαφορετική οπτική γωνία, εδώ έχουμε ήδη μια προϋπάρχουσα ιστορία με το Final Fantasy VII Remake, οπότε δεν θα ήταν πραγματικά σωστό αν αυτή η ιστορία δεν περιλαμβάνονταν στην πολυτμηματική σειρά και δεν θα είχε νόημα να κάναμε το remake αν δεν καλύπταμε ολόκληρη την ιστορία. Όσον αφορά τις τρέχουσες HD λειτουργίες και τον όγκο, η ιδέα είναι ότι δεν θα είμαστε σε θέση να τα συμπεριλάβουμε όλα σε ένα κεφάλαιο. Έτσι, εξετάσεις κάθε ένα από αυτά τα μέρη, το κάθε μέρος θα πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την κλίμακα ενός Final Fantasy XIII παιχνιδιού."

Πόσα θα είναι τα παιχνίδια: Η Square Enix δεν έχει καμία ιδέα σχετικά με το πόσα κεφάλαια θα πλαισιώνουν το Final Fantasy VII Remake, αλλά δεν μπορεί να μοιραστεί κάτι αυτή τη στιγμή. Το σενάριο και οι ιστορίες είναι αυτή τη στιγμή υπό ανάπτυξη, έτσι τα σχέδια μπορεί να αλλάξουν, ωστόσο έχουμε ένα όραμα σχετικά με το πόσα κεφάλαια θα αποτελείται.

Compilation of Final Fantasy VII: “Αν υπάρχουν περιοχές από το Compilation of Final Fantasy VII, όπου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα τοπία ή τους χαρακτήρες, θέλουμε να προσπαθήσουμε να τα ενσωματώσουμε και αυτά, έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση της ‘απόχρωσης’ και ότι οι άλλες ιστορίες υπήρξαν," δήλωσε ο Kitase. "Αλλά, φυσικά, θα ήταν δύσκολο να συνεχίσουμε όλα όσα συνέβησαν σε αυτό το σύμπαν. Έτσι, ίσως μερικοί από τους χαρακτήρες που δεν είναι τόσο διάσημοι, να μην εμφανιστούν ή να αναφερθούν. Αλλά από την άποψη των χαρακτήρων και των γεγονότων που παραμένουν στις μνήμες των οπαδών μας, θέλουμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να τα ενσωματώσουμε με κάποιο τρόπο στον κόσμο."

Δράση: Το παιχνίδι είναι βασισμένο στη δράση (καλά, όχι και "εντελώς" δράση, σύμφωνα με τον Kitase), επειδή, σύμφωνα με τον director Tetsuya Nomura, τα Final Fantasy (από άποψη παιχνιδιών δράσης) αντιπροσωπεύονται καλύτερο από το Dissidia στο σημερινό τοπίο. Ο Kitase προσθέτει πως όσον αφορά την εικόνα του συστήματος μάχης, την αίσθηση του, τα γραφικά του, αλλά και την αίσθηση του gameplay, η ουσία του θα αντληθεί από το στυλ του Dissidia. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως το παιχνίδι θα εστιάζει τόσο πολύ στην δράση.

Αλλαγές: "Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν περιοχές που οι οπαδοί μας θέλουν να δουν πως μπορούμε να αλλάξουμε και περιοχές που δεν θέλουν να αλλάξουν. Οι απόψεις των οπαδών μας είναι ίσως διχασμένες σε πολλά από αυτά τα σημεία, έτσι ξεκαθαρίζοντας από την σκοπιά του δημιουργού, το που θα είμαστε πιο πιστοί στο αρχικό έναντι με το που θα αλλάξουμε είναι κάτι που ελπίζουμε να κατανοήσουμε μέσα από την επικοινωνία με τους οπαδούς μας. Επίσης, θέλουμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες τους, θέλουμε επίσης να τους ενθουσιάσουμε με την ιστορία και να δούμε πώς μπορούμε να την ανανεώσουμε και να την αναζωογονήσουμε."

Εκπλήξεις: Αν ήταν μόνο η νοσταλγία, το θέμα θα ήταν να ακολουθήσουμε ακριβώς την ιστορία και δεν θα υπήρχαν καθόλου εκπλήξεις. Έτσι, με αυτή την έννοια, θέλουμε να ισορροπήσουμε τα πράγματα που θα αλλάξουμε σε σχέση με αυτά που θα μείνουν ίδια για να έχουμε αυτή την νοσταλγία, αλλά και τις αντίστοιχες εκπλήξεις.

Προσωπικό και δικαιώματα: “Εγώ, μαζί με τον Nomura και τον [Kazushige] Nojima που δουλεύουμε πάνω στο remake, έχουμε εργαστεί και στο αρχικό Final Fantasy VII. Εμείς είμαστε αυτοί που το δημιουργήσαμε, έτσι κατά κάποιον τρόπο δεν νομίζουμε πως τίποτα είναι άπιαστο. Αυτό δεν έχει σκοπό να αφήσει να εννοηθεί πως θα αλλάξουμε τα πάντα! Φυσικά, μέσα στην Square Enix και σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι πρόκειται για κάποιο ιερό κλιμάκια. Ότι δηλαδή δεν υπάρχει τίποτα που μπορούμε να αγγίξουμε ή να πειραματιστούμε. Αλλά πιστεύουμε πως γνωρίζουμε την ισορροπία μεταξύ του τι μπορεί να αλλάξει σε σχέση με το τι πρέπει να προστατευτεί.

1 comment(s)

End of content

No more pages to load