Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Πιθανότατα να έχει multiplayer το επόμενο παιχνίδι της Remedy

Ο Sam Lake εξηγεί την σκέψη του πάνω στο θέμα

Δημήτρης Σαλαμάρας
Δημήτρης Σαλαμάρας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Πιθανότατα να έχει multiplayer το επόμενο παιχνίδι της Remedy

Τα παιχνίδια της Remedy Entertainment είναι γνωστά μέχρι στιγμής για το single-player κομμάτι τους, με το multiplayer να απουσιάζει από αυτούς και χωρίς να δίνεται ιδιαίτερη έως και καθόλου βαρύτητα στον εν λόγω τομέα. Το τοπίο έρχεται να ξεκαθαρίσει ο creative director, Sam Lake, ο οποίος εμφανίστηκε στο πρόσφατο podcast του Major Nelson και εξήγησε την σκέψη του πάνω σε αυτό το θέμα.

Δείτε τι δήλωσε ο δημιουργός:

Advertisement

"Σίγουρα υπάρχουν συζητήσεις όσον αφορά το multiplayer. Υπάρχουν συζητήσεις για όλα τα είδη ιδεών. Θέλουμε να εξελιχθούμε με τον καιρό, καθώς και να δοκιμάζουμε νέα πράγματα που πιέζουν τους εαυτούς μας και επιστρέφοντας να αναρωτιόμαστε 'Τι είναι ένα Remedy παιχνίδι και πως μπορούμε να το εξελίξουμε σε κάτι πιο cool;' Πολλά πράγματα συμβαίνουν όλη την ώρα. Μέχρι στιγμής δεν το έχουμε κάνει αυτό (αναφερόμενος στο multiplayer). Υπάρχουν στιγμές που έχει αναφερθεί και υπάρχουν στιγμές που δεν βρίσκεται στις συζητήσεις".

Από ότι φαίνεται η εταιρία δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο ενός μελλοντικού multiplayer τομέα στα επόμενα της παιχνίδια.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.