Δεν τρέχει στα 1080p το The Division στο Xbox One

Αντιθέτως χρησιμοποιεί το "dynamic scaling"
04 Φεβρουαρίου 2016 07:09
Δεν τρέχει στα 1080p το The Division στο Xbox One

Λίγες μέρες μετά το πέρας της beta του The Division, το Digital Foundry δημοσίευσε την τεχνική ανάλυση του τίτλου, όπως έχει διαμορφωθεί έναν μήνα πριν την κυκλοφορία του και πολύ πιθανώς όπως θα το δούμε στις 8 Μαρτίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Xbox One έκδοση χρησιμοποιεί την τεχνική του dynamic resolution (την είδαμε στα Halo 5 και The Witcher 3), κάτι που σημαίνει ότι η ανάλυση του εναλλάσσεται συνεχώς ανάλογα με τον φόρτο και δεν "τρέχει" συνεχώς στα 1080p.

Οι πρώτες αναφορές έκαναν λόγο πως έτρεχε στα 1080p όμως η έρευνα του DF απέδειξε πως η πραγματική του ανάλυση κυμαίνεται στα 1792x1080. Με απλά ελληνικά βρίσκεται αρκετά πάνω από τα 900p (1600x900) αλλά αντιστοιχεί στο 87% του 1080p. Περισσότερα στο σχετικό video του Digital Foundry.