Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο Μάιος ήταν «καταστροφικός» για τα PlayStation 5 και Xbox Series X|S

Τι δείχνουν τα νέα στοιχεία πωλήσεων για την Αμερική

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο Μάιος ήταν «καταστροφικός» για τα PlayStation 5 και Xbox Series X|S

Εταιρία αναλύσεων δημοσίευσε νέα στοιχεία για τις πωλήσεις hardware τον Μάιο του 2026 στην Αμερική, και όπως καταλαβαίνουμε, ήταν ένας «καταστροφικός» μήνας για τα PlayStation 5 και Xbox Series X|S.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mat Piscatella της Circana έγραψε ότι οι αυξήσεις τιμών στις PlayStation 5 κονσόλες που έγιναν μέσα στον Απρίλιο, επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις τον περασμένο Μάιο. Οι γενικές δαπάνες για το PS5 μειώθηκαν κατά 43% σε σχέση με τον Μάιο του 2025, ενώ οι πωλήσεις σε τεμάχια (units) έπεσαν κατά 58%.

Advertisement

Όσον αφορά το Xbox, οι συνολικές δαπάνες για αγορές hardware, δηλαδή για Xbox Series X|S κονσόλες αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, όμως οι πωλήσεις σε units μειώθηκαν κατά 12%. Αυτό το γεγονός οφείλεται στο ότι οι Xbox κονσόλες κόστιζαν περισσότερα χρήματα τον Μάιο του 2026, σε αντίθεση με τον Μάιο του 2025. Να σας θυμίσουμε ότι η Microsoft αύξησε τις τιμές τον περασμένο Οκτώβριο στις ΗΠΑ.

Ο Mat Piscatella σημείωσε ότι οι πωλήσεις του hardware του PlayStation 5 έπεσαν στο χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ για τον μήνα Μάιο, από τον Μάιο του 2000, και το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το Xbox. Ναι, τόσο το Xbox όσο και το PlayStation έκαναν τον χειρότερό τους Μάιο σε πωλήσεις εδώ και 25 χρόνια!

Ο αναλυτής πρόσθεσε επίσης ότι ένας νέος καταναλωτής που θέλει να μπει στο οικοσύστημα των κονσολών, θα πρέπει πλέον να πληρώσει περισσότερα χρήματα, με την μέση τιμή μιας κονσόλας να ανέρχεται πλέον στα 502 δολάρια για την αγορά των ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση κατά 14% σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά που ήταν περίπου στα 440 δολάρια.

Advertisement

Να σας υπενθυμίσουμε ότι η Microsoft σκοπεύει να ανεβάσει κι άλλο τις τιμές των Xbox Series X|S μέσα στον Αύγουστο, σε όλο τον κόσμο. Το Nintendo Switch 2 ήταν η νούμερο 1 κονσόλα σε πωλήσεις για τον Μάιο στην Αμερική.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Xbox

Xbox

Δες περισσότερα