Ο Inon Zur, συνθέτης του Starfield και μακροχρόνιος συνεργάτης της Bethesda παραχώρησε μια συνέντευξη στο site RPGsite.net και, μεταξύ άλλων, έκανε ορισμένα ενδιαφέροντα σχόλια τόσο για τον Todd Howard όσο και το Starfield.
Πιο συγκεκριμένα ο μουσικός είχε μόνο τα καλύτερα να πει για τον επικεφαλής της Bethesda:
“Ο Todd είναι ένας από τους πιο δημιουργικούς και αναζωογονητικούς ανθρώπους στην βιομηχανία. Απλά δεν σταματάει. Έχει πάντα νέες ιδέες. Ξέρει πάντα τι θέλει. Είναι πολύ πειστικός και έχει έναν πολύ ισχυρό χαρακτήρα. Θα βρει επίσης τρόπους να περιγράψει αυτό που θέλει χωρίς στην πραγματικότητα να το κατονομάσει. Ξέρει πώς να επιτρέπει δημιουργική ελευθερία από τη μία αλλά επίσης πως να την στρέφει προς το δικό του όραμα. Βλέπει πράγματα που ο κόσμος θα αρχίσει να αντιλαμβάνεται χρόνια μετά.”
Και συνέχισε λέγοντας πως το Starfield θα εκτιμηθεί κάποια στιγμή περισσότερο:
“Πιστεύω ο κόσμος απλά δεν ήταν έτοιμος γι’ αυτό. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος να το βλέπεις, αλλά ο Todd είναι πολύ δυνατός και είπε “Kοίτα, αν δεν σου αρέσει, τότε δεν σου αρέσει, αλλά αυτό θα κάνουμε και θα επιμείνουμε.” Πιστεύει στον τρόπο του και έχει αποδείξει ξανά και ξανά πως τελικά ο κόσμος καταλαβαίνει το όραμά του. Απλά θέλει χρόνο και αυτό είναι κάτι συνηθισμένο για όλους τους μεγάλους οραματιστές. Κάποιες φορές ο κόσμος δεν τους καταλαβαίνει αλλά ήταν αρκετά δυνατοί για να παραμείνουν στην πορεία τους και ο Todd θα μείνει στην πορεία για το Starfield. Το Starfield θα γίνει κάποια στιγμή κάτι θρυλικό. Δεν έχω καμία αμφιβολία. Είναι απλά θέμα χρόνου."
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι το Starfield ένα υποτιμημένο αριστούργημα που ο χρόνος θα δικαιώσει ή η υποδοχή του από κοινό και κριτικούς ήταν/είναι δίκαιη;
Must Read
Το Marvel's Blade δεν έχει ακυρωθεί!
Νέες φήμες για τις ημερομηνίες κυκλοφορίας των Fallout remasters και του The Elder Scrolls 6
Η Bethesda απαντά στα προβλήματα του Starfield στο PlayStation 5 και φέρνει άμεσα διορθώσεις