Η Nintendo of America περνά σε νέα εποχή, καθώς ο μέχρι πρότινος πρόεδρος και CEO της, Doug Bowser, αποχώρησε επισήμως από τη θέση του, με την 31η Δεκεμβρίου να σηματοδότησε την τελευταία του ημέρα στην κορυφή του αμερικανικού παραρτήματος της Nintendo.
Τη σκυτάλη πήρε η Devon Pritchard, η οποία ανέλαβε καθήκοντα Προέδρου από την 1η Ιανουαρίου, σε μια αλλαγή ηγεσίας που βασίζεται στην εσωτερική διαδοχή και όχι σε εξωτερική επιλογή.
Ο Doug Bowser βρέθηκε στο τιμόνι της Nintendo of America από το 2019, διαδεχόμενος τον Reggie Fils-Aimé και συνέδεσε το όνομά του με μια περίοδο ισχυρής εμπορικής παρουσίας της Nintendo στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σε επίσημη δήλωσή του, χαρακτήρισε τη θητεία του τιμητική για τη ζωή του, σημειώνοντας ότι ήρθε η στιγμή να παραδώσει τα ηνία στη νέα γενιά στελεχών της εταιρείας.
Η Devon Pritchard αποτελεί στέλεχος με μακρά πορεία στη Nintendo, καθώς εντάχθηκε στη Nintendo of America το 2006, περνώντας από διαφορετικούς ρόλους πριν φτάσει στη θέση της Executive Vice President. Η ανάδειξή της στην προεδρία εντάσσεται στη σταθερή φιλοσοφία της Nintendo να προωθεί εσωτερικά στελέχη με βαθιά γνώση της εταιρικής κουλτούρας και της αγοράς.
Παράλληλα, ο Satoru Shibata, πρώην πρόεδρος της Nintendo of Europe, αναλαμβάνει ρόλο CEO, ενισχύοντας τη διοικητική συνέχεια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Must Read
SIDE QUEST | Το Ocarina of Time και τα "αδύνατα" remakes
Zelda: Ocarina of Time - Η Nintendo ίσως αποκάλυψε κατά λάθος νέες λεπτομέρειες για το παιχνίδι
Σφραγισμένο Super Mario Bros. πουλήθηκε για αδιανόητο ποσό!