Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

ΦΗΜΗ: Έρχεται νέο State of Play με…Wolverine από την Insomniac!

Το Wolverine ξανά στο προσκήνιο

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

ΦΗΜΗ: Έρχεται νέο State of Play με…Wolverine από την Insomniac!

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από τότε που η Sony μάς έδειξε το πρώτο teaser του Wolverine, αλλά τώρα φαίνεται πως επιτέλους ήρθε η ώρα να έρθει στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με το Insider Gaming, ένα νέο State of Play ετοιμάζεται για τα τέλη Σεπτεμβρίου και άτομα που γνωρίζουν το θέμα λένε ότι το trailer του παιχνιδιού είναι ήδη έτοιμο. Αν και δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση από PlayStation ή Insomniac, φαίνεται πως η επιστροφή του Wolverine στο προσκήνιο είναι θέμα χρόνου. 

Advertisement

Ακόμη κι αν τελικά δεν εμφανιστεί στο State of Play, το trailer αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες, με τα The Game Awards του Δεκεμβρίου να θεωρούνται η επόμενη πιθανή σκηνή.

Το ίδιο ρεπορτάζ του Insider Gaming αναφέρει πως στο State of Play ίσως δούμε κι άλλες ενδιαφέρουσες παρουσίες, όπως το Marathon της Bungie, ένα νέο Metroidvania God of War, το Phantom Blade 0 και το νέο project της Naughty Dog με τίτλο Intergalactic: The Heretic Prophet.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

PlayStation

PlayStation

Δες περισσότερα