Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Έρχεται ένα mode εξοικονόμησης ενέργειας στο PlayStation 5

Δεν γνωρίζουμε όμως πότε ακριβώς

Γιώργος Πρίτσκας
Γιώργος Πρίτσκας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Έρχεται ένα mode εξοικονόμησης ενέργειας στο PlayStation 5

Το PlayStation ανακοίνωσε με ένα blog post πως στο μέλλον θα προσφέρεται η επιλογή να μπαίνει το PS5 σε ένα mode εξοικονόμησης ενέργειας, το οποίο θα μειώνει την κατανάλωση ρεύματος, χαμηλώνοντας την απόδοση του παιχνιδιού που τρέχει στην κονσόλα.

Αυτή η λειτουργία γίνεται στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας της εταιρείας για μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος των προϊόντων της. Φυσικά, αυτό το mode θα εφαρμόζεται μόνο σε συγκεκριμένα παιχνίδια που το υποστηρίζουν και μόνο μετά από επιλογή του χρήστη. Η Sony επιβεβαίωσε πως κανένας VR τίτλος δεν θα παίζεται με αυτόν τον τρόπο.

Advertisement

Επιπλέον, το νέο Firmware update της κονσόλας θα επιτρέπει σε έναν μοχλό DualSense να καταχωρίσει στη μνήμη και να “ζευγαρώνει” με τέσσερις διαφορετικές συσκευές. Δηλαδή θα μπορείτε να το χρησιμοποιήστε στην κονσόλας σας και σε κάποιο PC σας ή smartphone με μια απλή εναλλαγή.

Αυτό το update βρίσκεται ακόμα σε φάση beta και είναι διαθέσιμο σε λίγους επιλεγμένους χρήστες αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, είναι θέμα χρόνου να γίνει και ευρύτερα διαθέσιμο σε όλους.  

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

PlayStation

PlayStation

Δες περισσότερα