Το 1991, για να γιορτάσει το λανσάρισμα του Super Nintendo Entertainment System στην Αμερική, η Nintendo είχε δημιουργήσει ένα διαφημιστικό spot με τον πρωταγωνιστή του Ant-Man, Paul Rudd. Ο διάσημος ηθοποιός προωθούσε την τότε ολοκαίνουργια κονσόλα της εταιρίας με ένα ιδιαίτερο βίντεο που σίγουρα θυμούνται καλά οι Αμερικάνοι. Τώρα, ο Rudd επιστρέφει με μια νέα συνεργασία με την Nintendo.
Αναλυτικότερα, πριν από μερικές ώρες, η Nintendo Αμερικής κυκλοφόρησε ένα ολοκαίνουργιο διαφημιστικό βίντεο για να προωθήσει το Nintendo Switch 2, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις 5 Ιουνίου.
Στο βίντεο, που έχει διάρκεια 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα, βλέπουμε τον Paul Rudd με μία καμπαρτίνα σε ένα old school σκηνικό που θυμίζει 90s να κρατάει στα χέρια του τη νέα κονσόλα της Nintendo, να την τοποθετεί στο Dock και να παίζει Mario Kart World με τους φίλους του.
Ο Rudd μιλάει μέσω του GameChat και ένας από τους φίλους του τον ρωτάει γιατί είναι ντυμένος έτσι, με εκείνον να απαντάει: “σοβαρά τώρα; Από το διαφημιστικό που είχα κάνει στα ‘90s για το Super NES”.
Η Nintendo αναφέρει στην περιγραφή της: “Ζήσε μια νέα εμπειρία και παίξε σούπερ (παιχνίδια) μαζί με τους φίλους σου μέσω του GameChat, μόνο στο Nintendo Switch 2 που κυκλοφορεί στις 5 Ιουνίου 2025”.
Παρακάτω θα βρείτε και τα δύο διαφημιστικά βίντεο για να τα συγκρίνετε.
Must Read
Το Nintendo Switch Online γίνεται πιο ακριβό
Έφτασε νέο update στα Nintendo Switch και Nintendo Switch 2
The Duskbloods: Ανακοινώθηκε το πρώτο Network Test!