Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

PlayStation vs Xbox: Το “console war” ήταν υγιές, αλλά έχει χάσει την αίγλη του, λέει ο Peter Moore

Λέει ότι οι καιροί έχουν αλλάξει πλέον

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

PlayStation vs Xbox: Το “console war” ήταν υγιές, αλλά έχει χάσει την αίγλη του, λέει ο Peter Moore

Ο Peter Moore, ένα από τα πιο γνωστά στελέχη στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, έδωσε μια νέα συνέντευξη, στην οποία ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο “πόλεμος των κονσολών” μεταξύ PlayStation και Xbox ήταν κάποτε υγιής, αλλά πλέον έχει χάσει την αίγλη του.

Ο Moore εμφανίστηκε στο podcast του Danny Peña στο YouTube και ρωτήθηκε για τη σημερινή στρατηγική της Microsoft να διαθέτει τα αποκλειστικά παιχνίδια της και σε άλλες πλατφόρμες. Πριν απαντήσει, όμως, σημείωσε ότι ο ανταγωνισμός τότε μεταξύ των κονσολών ήταν ωφέλιμος για τη βιομηχανία, καθώς κρατούσε και τις δύο πλευρές στο προσκήνιο.

Advertisement

Ακολουθούν ορισμένες δηλώσεις του:

Νομίζω ότι το console war στον οποίο αναφέρεσαι ήταν υγιές για τη βιομηχανία. Το έχω πει και παλιότερα. Σίγουρα και εγώ ενθάρρυνα αυτή τη μάχη, γιατί πίστευα ότι οι gamers λάτρευαν να βλέπουν το Xbox απέναντι από το PlayStation (ίσως και την Nintendo) και νομίζω ότι αυτό βοήθησε συνολικά την ανάπτυξη όλων…

Ο Moore τόνισε επίσης ότι οι αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν μια εξαιρετική περίοδος για τη βιομηχανία, καθώς το gaming πέρασε από το περιθώριο στο προσκήνιο και άρχισε να λαμβάνεται σοβαρά ως μέσο ψυχαγωγίας. Υποστήριξε επίσης ότι το να βγαίνει με τατουάζ Halo 2 στην E3, καθώς και άλλες διαφημιστικές ενέργειες που είχαν γίνει, ήταν απαραίτητες εκείνη την εποχή για να βοηθηθεί η ανάπτυξη της βιομηχανίας.

Ποιος είναι ο Peter Moore

Ο Peter Moore είναι σημαντικό στέλεχος της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών και είχε μια σημαντική καριέρα σε τεράστιες εταιρίες του χώρου, όπως είναι η Microsoft, η Electronic Arts (EA) και η Sega. Στη Sega ξεκίνησε το 1998, ενώ από το 2003 έως το 2007 ήταν στέλεχος της Microsoft για το Xbox. Από το 2007 και για δέκα χρόνια, δούλεψε στην EA, από την οποία έφυγε και έγινε CEO στην Liverpool FC (2017-2020).

Advertisement

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την συνέντευξή του παρακάτω.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Xbox

Xbox

Δες περισσότερα