Η Rocksteady Studios φαίνεται να επιστρέφει στο franchise του Batman, τη σειρά που κάποτε την είχε καθιερώσει ως μιας από τις κορυφαίες και πιο αγαπητές ομάδες ανάπτυξης στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ του Bloomberg για την ευρύτερη κατάσταση στο gaming τμήμα της Warner Bros., η Rocksteady εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο single-player Batman παιχνίδι, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στο εμβληματικό σύμπαν μετά από χρόνια απουσίας. Ωστόσο, πηγές κοντά στο project αναφέρουν ότι το παιχνίδι βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και η κυκλοφορία του απέχει αρκετά χρόνια.
Ο τελευταίος τίτλος του στούντιο, το Suicide Squad: Kill the Justice League, δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις εμπορικές προσδοκίες, παρά την live-service φύση του, ούτε να κερδίσει τους κριτικούς. Το παιχνίδι αντιμετώπισε πολλαπλές καθυστερήσεις και δεν κατάφερε να δημιουργήσει την απαιτούμενη δυναμική κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης ανάπτυξής του. Τελικά, κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2024 με μέτριες κριτικές, οδηγώντας τη Warner Bros. σε οικονομική ζημιά ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων.
Κατά συνέπεια, η Rocksteady αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένων απολύσεων προσωπικού. Νωρίτερα φέτος, το στούντιο προχώρησε ξανά σε μαζικές απολύσεις, σηματοδοτώντας τη δεύτερη μεγάλη μείωση προσωπικού μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αναφορές από τον Σεπτέμβριο έδειξαν ειδικότερα ότι το τμήμα ποιοτικού ελέγχου της Rocksteady μειώθηκε σημαντικά, από 33 εργαζομένους σε μόλις 15.
Μετά την αποτυχία του Suicide Squad, η Rocksteady επιβεβαίωσε τον Δεκέμβριο ότι η τρέχουσα σεζόν του παιχνιδιού θα είναι η τελευταία.
Το στούντιο λοιπόν, αφήνει στο παρελθόν τα Games as a Service για μια single-player Batman εμπειρία. Για την ιστορία, το τελευταίο βασικό Batman: Arkham παιχνίδι του στούντιο ήταν το Batman: Arkham Knight που κυκλοφόρησε το 2015 για τα PC, PS4 και Xbox One.