Μάθαμε τι απέγινε το Halo Battle Royale παιχνίδι
Εδώ και μήνες το γύρο του διαδικτύου έκαναν -πολλές φορές αντικρουόμενες- πληροφορίες πως το Halo Infinite πρόκειται να αποκτήσει ένα battle royale mode, το οποίο η 343 Industries δούλευε σε συνεργασία με την εξωτερική ομάδα ανάπτυξης Certain Affinity.
Το λεγόμενο ‘Project Tatanka’ υποτίθεται ότι θα είχε έναν μεγάλο χάρτη στο Zeta Halo, ο οποίος θα είχε μάλιστα και biomes, δίνοντας στους αγώνες μεγαλύτερη ποικιλία. Οι παίκτες υποτίθεται ότι θα έπεφταν σε διάφορα σημεία του με κάψουλες τύπου ODST. Μάλιστα, για μια περίοδο ακουγόταν πως το project αναπτύσσεται με την Slipspace Engine, ενώ έπειτα υποτίθεται πως είχε λάβει καθυστέρηση για να μεταφερθεί στην Unreal Engine, ως το πρώτο Halo project που θα χρησιμοποιούσε τη μηχανή γραφικών της Epic Games.
Ωστόσο, το Xbox και η Microsoft δεν είχαν κάνει ποτέ καμία επίσημη ανακοίνωση. Το project υπήρχε μόνο στις φήμες. Αυτό ήρθε να αλλάξει τώρα, αφού λάβαμε ότι πιο κοντά σε επίσημη επιβεβαίωση μέχρι σήμερα.
Συγκεκριμένα, ο πρώην design director της Certain Affinity, Mike Clopper, ενημέρωσε το βιογραφικό του, με αφορμή την μετάβασή του στην Raven Software των Call of Duty. Όπως έγραψε, λοιπόν, στο LinkedIn, η Certain Affinity πράγματι συνεργαζόταν με την 343 Industries πάνω σε Battle Roayle παιχνίδι, το οποίο πλέον ακυρώθηκε. Μάλιστα, ο Clopper εστίασε στο πόσο πολύ πίστευε στο project, λέγοντας:
Ηγήθηκα μιας μεγάλης ομάδας σχεδιαστών που εργάζονταν σε ένα ακυρωμένο Battle Royale mode για το Halo. Πιστεύω ότι αυτό το προϊόν θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα για το franchise. Μας άρεσε πολύ να το παίζουμε και να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, ήταν μια φανταστική εμπειρία παρά την ακύρωσή του.
Mike Clopper’s LinkedIn profile confirms that Certain Affinity was developing a battle royale mode for Halo Infinite that was canceled. He says “I believe this product could have been a game changer for the franchise. We loved playing it and was a fantastic experience.” #Halo https://t.co/ZcOKXW631V pic.twitter.com/pwn8e43x5u
— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) October 16, 2024
Για την ιστορία, αυτό δεν ήταν το μόνο Halo project που ακυρώθηκε, αφού πρόσφατα σας ενημερώσαμε και για τις φήμες πως ακυρώθηκε και το Halo Infinite 2 με την Slipspace Engine.
Πάντως, πρόσφατα η Microsoft αποκάλυψε τι επιφυλάσσει το μέλλον για την λατρεμένη σειρά Halo, επιβεβαιώνοντας πως όλα τα κεφάλαια θα κάνουν χρήση της Unreal Engine μηχανής γραφικών απ' εδώ και στο εξής. Παράλληλα, θέλοντας να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή που ξεκινά, η 343 Industries άλλαξε όνομα σε Halo Studios.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.