Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Halo γίνεται επίσημα third-person (ΒΙΝΤΕΟ)

Όχι, δεν είναι κάποιου είδους φάρσα

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Halo γίνεται επίσημα third-person (ΒΙΝΤΕΟ)

Σε μια πραγματικά αναπάντεχη ανακοίνωση προέβη η 343 Industries, η οποία στο πλαίσιο του 2024 Halo World Championship, έκανε γνωστό πως το Halo Infinite θα γίνει…third-person shooter!

Ναι, καλά διαβάσατε. Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς, η οποία επαναπροσδιόρισε το είδος των FPS, η προοπτική αλλάζει σε τρίτου προσώπου. Το third-person θα έρθει στο παιχνίδι μέσα από μια ενημέρωση που θα καταφθάσει το Νοέμβριο και θα υποστηρίζεται σε επίπεδο mode. Τι σημαίνει αυτό; Οι παίκτες δεν θα μπορούν να αλλάζουν ελεύθερα προοπτική από FPS σε TPS. Η προοπτική θα επιλέγεται εξ αρχής, για παράδειγμα για έναν multiplayer αγώνα, και έπειτα όλοι οι παίκτες θα έχουν την ίδια προοπτική στο συγκεκριμένο match.

Advertisement

Η third-person κάμερα θα προστεθεί και στο Forge, οπού οι δημιουργοί περιεχόμενου θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία, αφού θα μπορούν να δημιουργήσουν επίπεδα που οι παίκτες μπορούν να έχουν ακόμη και διαφορετική κάμερα ο ένας από τον άλλο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα πρώτα επίσημα πλάνα που ανάρτησε η 343 Industries από το Halo Infinite ως third-person shooter:

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης, ο senior community manager του στούντιο, John ‘Unyshek’ Junyszek, δήλωσε

«Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να παίζεις, έχεις μεγαλύτερη επίγνωση, μπορείς να δεις τον Spartan σου, είναι πολύ ωραίο. Εσωτερικά οι άνθρωποι το έχουν λατρέψει και είμαι ενθουσιασμένος που όλοι θα το πάρουν στα χέρια τους αργότερα φέτος».

Για την ιστορία, το μακρινό 1997, η Bungie ξεκίνησε να αναπτύσσει το Halo όντως ως shooter τρίτου προσώπου για τα Mac της Apple. Για την ακρίβεια το στούντιο ονοματιζόταν αρχικά μια real-time strategy εμπειρία, η οποία γρήγορα μετατράπηκε σε ένα shooter τρίτου προσώπου με μεγάλα, ανοιχτά περιβάλλοντα και μάχες με οχήματα. Το 1999, η Bungie έφερε το Halo στο Macworld Conference, όπου ο Steve Jobs το παρουσίασε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, εστιάζοντας στον φιλόδοξο σχεδιασμό του. Ωστόσο, το 2000, η Microsoft εξαγόρασε την Bungie και η κατεύθυνση του παιχνιδιού άλλαξε ριζικά. Υπό την ηγεσία της Microsoft, το Halo μετατράπηκε σε shooter πρώτου προσώπου για να ταιριάζει καλύτερα στο Xbox, αποτελώντας τη ναυαρχίδα του συστήματος το 2001. Αυτή η αλλαγή αποδήχθηκε καθοριστικής σημασίας, με το Halo να επαναπροσδιορίζει το genre, το οποίο μέχρι τότε θεωρούνταν πως δεν ταίριαζε στα controllers των κονσολών, αλλά μόνο στους υπολογιστές.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.