Το Concord στοίχισε 400 εκατομμύρια στο PlayStation – Ήθελαν να γίνει IP επιπέδου Star Wars

Νέες πληροφορίες σχηματίζουν μια ακόμη πιο ζοφερή εικόνα
21 Σεπτεμβρίου 2024 12:56
Το Concord στοίχισε 400 εκατομμύρια στο PlayStation – Ήθελαν να γίνει IP επιπέδου Star Wars

Το Concord, το multiplayer shooter του PlayStation και της Firewalk Studios, έχει γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στη gamig βιομηχανία, αλλά όχι για το λόγο που θα ήθελε η Sony. Όπως φαίνεται, το παιχνίδι μπορεί στην πραγματικότητα να είναι η μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία στην ιστορία του μέσου, καθώς νέες λεπτομέρειες που μόλις ήρθαν στα φώτα της δημοσιότητας, δίνουν μια πολύ ζοφερή εικόνα για το τι πραγματικά συνέβη πίσω από τα παρασκήνια.

Συγκεκριμένα, νέες πληροφορίες έφερε στην επιφάνεια ο πρώην αρχισυντάκτης του IGN, Colin Moriarty, μέσα από το νεότερο επεισόδιο του podcast του. Σύμφωνα με όσα έφτασαν στα αυτιά του, το παιχνίδι είχε σοκαριστικά μεγάλο budget, κοστίζοντας στη Sony περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει πως ήταν μια από τις ακριβότερες παραγωγές στην ιστορία του PlayStation και του gaming γενικότερα, αφού μέσα από τα έγγραφα που είχαν διαρρεύσει από την κυβερνοεπίθεση στην Insomniac Games είχαμε μάθει ότι ακόμη και το Marvel’s Spider-Man 2 και το The Last of Us Part II είχαν μικρότερους προϋπολογισμούς!

  • Concord - $400 εκατομμύρια
  • Spider Man 2 - $315 εκατομμύρια
  • The Last Of Us Part 2 - $220+ εκατομμύρια
  • Horizon Forbidden West - $220 εκατομμύρια
  • God of War Ragnarok - $200 εκατομμύρια
  • Spider-Man 1 - $90 εκατομμύρια
  • Ghost of Tsushima  - $60 εκατομμύρια
  • Horizon Zero Dawn - $47 εκατομμύρια

Πέρα από το budget του παιχνιδιού, ο Colin αποκάλυψε πως εσωτερικά, τα στελέχη της Sony αποκαλούσαν τον τίτλο ως «το μέλλον του PlayStation, φιλοδοξώντας να εξελιχθεί σε ένα IP επιπέδου Star Wars. Μάλιστα, ο νέος CEO του PlayStation, Hermen Hulst, ήταν ο πιο παθιασμένος υποστηρικτής του Concord, πιέζοντας πολύ για αυτό.

Κάπως έτσι, αποκαλύπτεται πως εσωτερικά είχε δημιουργηθεί ένα κλίμα τοξικής θετικότητας. Αυτό σημαίνει πως οποιοσδήποτε έκανε αρνητικό σχόλιο για το παιχνίδι ή την ανάπτυξή του, απλά αγνοούνταν.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το σχετικό απόσπασμα του εν λόγω podcast μέσα από τον player που περιλαμβάνεται στο παρακάτω post, για ακόμη περισσότερα:

Για την ιστορία, το Concord έκανε το ντεμπούτο του στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στο PS5 στις 23 Αυγούστου. Στο PC δεν κατάφερε να ξεπεράσει τους 700 ταυτόχρονους παίκτες, ενώ συνολικά και στις δύο πλατφόρμες ακούγεται πως πούλησε λιγότερα από 25 χιλιάδες αντίτυπα.

Μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες από την κυκλοφορία του λοιπόν, η Sony αποφάσισε να τραβήξει την πρίζα, αποσύροντας το παιχνίδι από τα καταστήματα και προσφέροντας επιστροφές χρημάτων σε όλους τους παίκτες. Παρά την αποτυχία του project βέβαια, η επερχόμενη τηλεοπτική σειρά Secret Level του Amazon Prime Video θα έχει ένα επεισόδιο ειδικά αφιερωμένο στον τίτλο.

Το αν το παιχνίδι θα επιστρέψει ως free-to-play εμπειρία ή αν θα δοθεί σε κάποιο άλλο στούντιο παραμένει αβέβαιο.