World of Warcraft: Η Blizzard κάνει απολογισμό στα λάθη της
Η Blizzard κάνει απολογισμό στα λάθη της και η επικεφαλής του World of Warcraft, Holly Longdale, παραδέχεται ότι δεν τα πήγαν και πολύ καλά με την επέκταση Shadowlands.
Σε μια συνέντευξή της στο PC Gamer, η Longdale αναγνώρισε ότι το Shadowlands “δεν ήταν αρκετό” και “δεν είχε το σωστό υλικό” και παραδέχθηκε ότι η ομάδα θα έπρεπε να είχε “ακούσει περισσότερο” τους παίκτες.
Η Longdale, που έχει εμπλακεί στο World of Warcraft τόσο ως παίκτρια όσο και ως “πολύ ταπεινή και τυχερή ηγέτης αυτής της ομάδας”, δεν δίστασε να συζητήσει τα μαθήματα που πήραν. Τόνισε ότι ο σχεδιασμός παιχνιδιών, ειδικά στις πρώτες μέρες, αφορούσε παθιασμένους gamers που προσπαθούσαν να φέρουν τις εμπειρίες τους από επιτραπέζια παιχνίδια στο 3D.
Αλλά με την αλλαγή στα social media και τη διαχείριση της κοινότητας τα τελευταία χρόνια, η Longdale παραδέχτηκε ότι η ομάδα “δεν ήταν πραγματικά στοχαστική,” αλλά έχουν μάθει από αυτό. Τώρα, προτεραιότητά τους είναι να “ακούνε περισσότερο και να παρατηρούν.”
Στη συνέχεια, εξήγησε ότι η ομάδα πλέον διαθέτει τα εργαλεία και τα δεδομένα για να υποστηρίξει το feedback της κοινότητας. Η Longdale, περιέγραψε πώς η διόρθωση ενός προβλήματος μπορεί μερικές φορές να διαταράξει τα πάντα και σημείωσε ότι:
Η ισορροπία είναι ένα μεγάλο παράδειγμα.
Σε άλλα νέα, η τελευταία επέκταση του World of Warcraft, The War Within, είναι ήδη διαθέσιμη σε early access, με την πλήρη κυκλοφορία να έρχεται στις 26 Αυγούστου. Η ομάδα ανάπτυξης του World of Warcraft της Blizzard, η οποία αριθμεί 500 άτομα, έχει πλέον συνδικαλιστεί και αποτελεί τη μεγαλύτερη ομάδα που το έχει κάνει στις ομάδες παιχνιδιών της Microsoft.
Συνολικά, περίπου 1.750 εργαζόμενοι στις ομάδες παιχνιδιών της Microsoft έχουν πλέον συνδικαλιστεί, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας MMO της Blizzard.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.