Helldivers 2: Escalation of Freedom – Το μεγαλύτερο update μέχρι σήμερα έρχεται στις 6 Αυγούστου

Ώρα για περισσότερη δημοκρατία
24 Ιουλίου 2024 12:55
Helldivers 2: Escalation of Freedom – Το μεγαλύτερο update μέχρι σήμερα έρχεται στις 6 Αυγούστου

Η Arrowhead Game Studios σε συνεργασία με το PlayStation, μόλις ανακοίνωσαν τη μεγαλύτερη ενημέρωση του Helldivers 2 μέχρι σήμερα!

Ο λόγος γίνεται για το Escalation of Freedom, ένα update που θα φέρει αρκετό νέο περιεχόμενο, όπως για παράδειγμα διάφορους νέους εχθρούς, νέα objectives και ένα νέο επίπεδο δυσκολίας. Η ομάδα ανάπτυξης τονίζει ότι βασίστηκε στα σχόλια του κόσμου για να ετοιμάσει αυτές τις βελτιώσεις, με στόχο να προσφέρει μια πιο ποικίλη και απαιτητική εμπειρία τόσο για τους βετεράνους παίκτες όσο και για τους νεοεισερχόμενους.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό αυτής της ενημέρωσης είναι η εισαγωγή του Combat Rating 10, του πιο δύσκολου επιπέδου δυσκολίας του παιχνιδιού μέχρι σήμερα, που έχει σχεδιαστεί για να ικανοποιήσει την δίψα των παικτών για ακόμη πιο έντονες προκλήσεις. Παράλληλα, το update θα προσθέσει ολοκαίνουργια mission objectives για περισσότερη ποικιλία και μεγαλύτερα εχθρικά outposts, που θα προσφέρουν μοναδικές ανταμοιβές και θα απαιτούν στρατηγικό συντονισμό.

Οι παίκτες θα έχουν επίσης να αντιμετωπίσουν νέους εχθρούς, όπως ο Impaler που επιστρέφει από το πρώτο Helldivers, ο Spore Charger που θα καλύπτεται από ομίχλη μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινάει να επιτίθεται και ο πανίσχυρος Terminid Alpha Commander. Τα Automatons θα έχουν επίσης ενισχύσεις με την προσθήκη του Rocket Tank και άλλων νέων απειλών.

Επιπλέον, η ενημέρωση αντιμετωπίζει το ζήτημα του grief kicking, εφαρμόζοντας ένα σύστημα που εξασφαλίζει ότι οι παίκτες που δέχονται kick θα επανέρχονται ως host σε ένα νέο session, διατηρώντας όλο το loot που είχαν συγκεντρώσει. Αυτή η αλλαγή, μαζί με άλλες quality of life βελτιώσεις, όπως αλλαγές στο UI του social menu, στοχεύουν στην προώθηση μιας πιο συνεργατικής και ευχάριστης εμπειρίας για όλους.

Περισσότερα για την τεράστια αναβάθμιση μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική ανάρτηση του στούντιο στο PlayStation Blog πατώντας εδώ.