“Δεν θα γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ Xbox One και PS4 με το DX 12”

Παραμένει πίσω το One για τον gameplay designer της DICE
19 Οκτωβρίου 2015 15:37
“Δεν θα γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ Xbox One και PS4 με το DX 12”

Μιλώντας στο Twitter, ο gameplay designer της DICE, Alan Kertz, αναφέρθηκε στο χάσμα μεταξύ του Xbox One και του PlayStation 4 στον τομέα της απόδοσης. Συγκεκριμένα, μετά από σχετική ερώτηση ο Alan ανέφερε πως ακόμη και με την έλευση του DirectX 12, η κονσόλα της Microsoft δεν θα μπορέσει να εξισορροπήσει την κατάσταση και θα παραμείνει κατώτερη σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, αναφέρει πως καθώς η τιμή της πέφτει και περισσότερα αποκλειστικά παιχνίδια κυκλοφορούν για το σύστημα με την πάροδο του χρόνου, η αγορά της σίγουρα θα αξίζει.

Τα σχετικά tweets του μπορείτε να τα δείτε παρακάτω.

Tags: