Δεκάδες ώρες εξερεύνησης θα προσφέρει το Horizon Zero Dawn
Σε μία πρόσφατη συνέντευξη του στο IGN, o managing director της Guerrilla Games, Herman Hulst, διευκρίνισε πως το στούντιο του με το Horizon Zero Dawn δεν σκοπεύει να δημιουργήσει το μεγαλύτερο open-world παιχνίδι που έχουμε δει, αλλά εστιάζει κυρίως στην δημιουργία ενός ποιοτικού ταξιδιού γεμάτο με δεκάδες ώρες εξερεύνησης.
Παρακάτω ακολουθούν διάφορα αποσπάσματα της συνέντευξης, την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη εδώ.
"Έχουμε ένα μεγάλο κόσμο. Ποτέ δεν ήταν όμως η φιλοδοξία μας να δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο δυνατό κόσμο, καθώς δεν είναι εκεί η ουσία, είναι στην ποιότητα του ταξιδιού, καθώς και την ποιότητα της τακτικής μάχης ενάντια στις μηχανές. Ωστόσο, έχουμε έναν απέραντο κόσμο που είναι γεμάτος με ώρες και ώρες εξερεύνησης σε αυτή τη μετά-αποκαλυπτική παιδική χαρά."
"Νομίζω ότι ένα από τα δυνατά σημεία του Horizon είναι ότι τα πάντα στο παιχνίδι είναι εκεί για έναν συγκεκριμένο σκοπό, τα πάντα έχουν συνοχή. Υπάρχει μια μεγάλη συνοχή μεταξύ των φυλών, πως η Aloy σχετίζεται με τις φυλές, τις μηχανές, τα ρομποτικά πλάσματα στο παιχνίδι, ποια είναι η λειτουργία τους, πώς διαπλέκονται, πώς η Aloy σχετίζεται με αυτά. Έτσι, στην πραγματικότητα, αν το σκεφτείτε καλά, πρόκειται για ένα μεγάλο σχέδιο."
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.