Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Γιώργος Πρίτσκας

Γιώργος Πρίτσκας

πριν 3 εβδομάδες

Και που λέτε μάλλον θα δώσουμε δύο βραβεία φέτος, ένα για το παιχνίδι της χρονιάς και ένα για το παιχνίδι του Σεπτεμβρίου! Πέρα από την πλάκα, τι εφιαλτική κατάσταση είναι αυτή για τις εταιρείες! Πριν καν μάθουμε ημερομηνίες κυκλοφορίας και από την μεριά του XBOX (πότε θα βγει το Gears άραγε;) και της Nintendo, έχουμε έναν Σεπτέμβριο - μηχανή του κιμά. Το ένα παιχνίδι πάνω στο άλλο! Είναι μια συνθήκη που δεδομένα θα έχει “θύματα”. Και από την άλλη, έναν Νοέμβρη έρημο τοπίο, με ένα παιχνίδι σκιάχτρο να τρομάζει όλη τη βιομηχανία. Ειλικρινά δεν ξέρω ποια είναι η καλύτερη λύση. Να ανταγωνιστείς άλλα 6-7 (ποιοτικά) παιχνίδια σε διάστημα 20 ημερών ή να πλησιάσεις πιο κοντά στο θηρίο;

*Η εικόνα προέρχεται από αυτό το άρθρο.

Ο Σεπτέμβριος των μεγάλων κυκλοφοριών

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Σχόλια

3