Call of Duty: WWII Review

  • Written by 
  • Read later

    The Destiny of Call of Duty

    Η σειρά Call of Duty κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2003 και μέχρι σήμερα φτάνοντας αισίως στον 14ο ετήσιο τίτλο, κατάφερε να αποκτήσει σκληροπυρηνικούς οπαδούς ανά τον κόσμο, να κάνει ακόμα πιο mainstream το multiplayer στις κονσόλες και να αποφέρει συνολικά 15 δισεκατομμύρια δολάρια στις τσέπες της εκδότριας Activision. Τα 3 στούντιο ανάπτυξης που ασχολούνται με τη σειρά, πήγαν πίσω στο χρόνο ξεκινώντας με την πολύ πλούσια θεματολογία του Δεύτερου Παγκοσμίου πολέμου, μεταφέρθηκαν σε παράλληλο σύμπαν του τώρα, έδωσαν δική τους προοπτική σε έναν υποτιθέμενο πόλεμο του μέλλοντος και μας ταξίδεψαν μέχρι το διάστημα. Αναμφισβήτητα τα παιχνίδια που παίρνουν μέρος στον B’ παγκόσμιο πόλεμο αγαπήθηκαν όσο λίγα της σειράς και παραμένουν μέχρι σήμερα στις καρδιές των fans. Είναι γνωστό πως η συνταγή που ακολουθεί χρόνια τώρα το Call of Duty βρίσκει ανταπόκριση στο κοινό κι αυτό φαίνεται από τις εξαιρετικές πωλήσεις που σημειώνει κάθε χρόνο, παρά τη γκρίνια που υπάρχει. Τα υπερκοστολογημένα DLC’s μοσχοπουλάνε και οι fans είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οτιδήποτε έχει να κάνει με το παιχνίδι. Αυτοί βέβαια από χρονιά σε χρονιά αλλάζουν.

    Κάποιοι γνώρισαν το COD ως παιχνίδι με δυνατό και διασκεδαστικό campaign, κάποιοι ως μια πλούσια arcade multiplayer εμπειρία και κάποιοι ως τη κότα με τα χρυσά αυγά που φέρνει χρήμα στην αδηφάγο εκδότρια, που ναι μεν κράζουν, αλλά παρά τη δυσαρέσκειά τους για την επαναληψιμότητα και τον προβληματισμό τους για το που οδεύει η βιομηχανία, δε διστάζουν όποτε ακούν το κάλεσμα να βάλουν το χέρι βαθειά στη τσέπη. Ωστόσο είναι κοινώς αποδεκτό ότι έχει κουράσει. Επιπλέον ο ανταγωνισμός έχει ανέβει κατακόρυφα και το κοινό στο οποίο απευθύνεται έχει πια πληθώρα επιλογών να επενδύσει τον χρόνο του. Η στροφή και η εμμονή της εκδότριας στο φουτουριστικό μέλλον τα τελευταία χρόνια, με τους υπέρ-στρατιώτες, τα wall runs και τα jet packs είχαν αρχίσει πρωτίστως να απομακρύνουν τον κόσμο που αντιτάθηκε με αυτή τη προοπτική, αλλά κι’ αυτόν που τους έδωσε αρχικά μια ευκαιρία. Η κραυγή των fans για επιστροφή στις ρίζες και στα πιο «γήινα» μονοπάτια, (σε συνδυασμό βέβαια με το τρομερά αρνητικό feedback και σχόλια απογοήτευσης) εν τέλει εισακούστηκε. Η Sledgehammer Games η οποία είχε ρόλο βοηθού στο Modern Warfare 3 και μας χάρισε αργότερα το Advanced Warfare,  επιστρέφει τη σειρά ύστερα από 9 ολόκληρα χρόνια μετά το World at War, στον Β’ παγκόσμιο πόλεμο. Άραγε η επιλογή αυτή από μόνη της είναι αρκετή;

    Το παιχνίδι στηρίζεται σε πραγματικές μάχες και ακολουθεί την 1st Infantry Division των Αμερικανικών συμμαχικών δυνάμεων στη δεύτερη φάση της τεράστιας κλίμακας πολεμικών επιχειρήσεων του Western Front. Του δυτικού τμήματος δηλαδή της ευρύτερης περιοχής γνωστής ως European theatre, στην οποία διεξήχθηκαν οι πιο σφοδρές και μεγάλες σε απώλειες μάχες. Το WWII επικεντρώνεται στον private Daniels και στην ομάδα του η οποία συμμετέχει στην απόβαση στη Νορμανδία, ενώνεται με τις Καναδικές και Βρετανικές δυνάμεις στην επιχείρηση Cobra προκειμένου να σπάσουν την άμυνα των Γερμανών και να σφραγίσουν τη νίκη στην περιοχή, παίρνει μέρος στην απελευθέρωση του Παρισιού, μεταφέρεται στο Hürtgen Forest στα σύνορα Βελγίου-Γερμανίας γνωστό στην ιστορία για την πιο μακροχρόνια μάχη του Αμερικανικού στρατού καταλαμβάνοντας το Hill 493 και καταλήγει στη τελευταία μεγάλη εκστρατεία των Γερμανών πριν το τέλος του πολέμου στη περίφημη Battle of the Bulge όπου οι Αμερικανοί υπέστησαν τις μεγαλύτερες απώλειες καθόλη τη διάρκεια του πολέμου. 

    Βέβαια περισσότερα ως προς τα ιστορικά γεγονότα μάθατε σε αυτές τις λίγες γραμμές, παρά σε αυτά που θα μάθετε μέσα στο παιχνίδι. Δυστυχώς το studio χρησιμοποίησε την ιστορία πιο πολύ ως αφορμή για να πυροβολήσετε Ναζί, παρά ως γεγονότα που περιγράφουν την τραγικότητα του πολέμου. Ασχολείται επιδερμικά με όλες τις μάχες κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο παίκτης να μη μπαίνει ποτέ μέσα στο πετσί του πολέμου. Στην αρχή του παιχνιδιού ξεκίνησα με τρομερή λαχτάρα και συγκίνηση να ξαναβιώσω την απόβαση στη Νορμανδία όπως την είχα βιώσει στο Medal of Honor Frontline του 2002, αλλά η Sledgehammer χρησιμοποίησε την πιο σκληρή και σοκαριστηκή αυτή μάχη απλά ως μια μικρής διάρκειας εισαγωγή για να μας προετοιμάσει για εκεί που πραγματικά το πάει. Το WWII έχει να κάνει με την συντροφικότητα και το «brotherhood» του όλου θέματος που αναπτύσσεται μεταξύ της ομάδας. Ωστόσο αυτό θα είχε πράγματι ενδιαφέρων ακόμα κι αν δεν εμβάθυνε τόσο στα ιστορικά γεγονότα, αν δεν αναλωνόταν στο φθηνό μελόδραμα.

    Αν και υποτίθεται ομάδα, το στούντιο επικεντρώνεται σε 3 χαρακτήρες με τους υπόλοιπους απλά να υπάρχουν τριγύρω για να πλαισιώνουν το κενό. Οι χαρακτήρες αυτοί είναι καρικατούρες αρχέτυπων όπως το «καλό» αγροτόπαιδο που θα παρακούσει ακόμα και κρίσιμες για την έκβαση του πολέμου εντολές προκειμένου να σώσει τους άμαχους και τον φίλο του, ο τολμηρός με προβλήματα πειθαρχίας εβραίος κολλητός που δίνει υπόσχεση με τον παίκτη μας να είναι «αδέρφια» to the end, ο αχώνευτος commander officer που μας αποδοκιμάζει αλλά στη πορεία θα ανακαλύψουμε ότι έχει ευαίσθητη πλευρά και ο καλός λοχαγός μέντορας που πιστεύει στην ομάδα και εξυψώνει όταν πρέπει το ηθικό με ομιλίες όπως αυτές που έβγαζε ο διοικητής σας όταν ήσασταν φαντάροι σε εθνικές εορτές και παρακαλούσατε να τελειώσει γιατί το είχατε δαγκώσει απ’ το κρύο. Η αλήθεια είναι ότι το στούντιο κάνει προσπάθειες να καταφέρει ο παίκτης να δεθεί με τον πρωταγωνιστή κι αυτό φαίνεται, το νιώθεις.

    Η προσέγγιση όμως και οι επιλογές, θεωρώ ότι είναι άστοχες και δεν έχουν καμία ελπίδα. Όταν κάποιος έχει παίξει το campaign του Battlefield 1 όπου εκεί οι άνθρωποι παρέδωσαν μαθήματα πως μπορεί να στηθεί ένα σοβαρό campaign με ιστορία, μηνύματα, χαρακτήρες με προσωπικότητα, σκηνές που σε άφηναν με το στόμα ανοιχτό και σου διέλυαν τη ψυχή, περίμενα και το Call of Duty να έχει διδαχθεί από τον ανταγωνισμό και να κάνει το come back με περισσότερη ωριμότητα ή τουλάχιστον να έχει το feeling του πολέμου όπως τα παλιά παιχνίδια της σειράς. Δε μπορώ να πω όμως ότι το παιχνίδι είναι απλά ένα skin των προηγούμενων τίτλων. Έχει μερικές εξαιρετικές εκλάμψεις και ιδέες αλλά αυτές αφορούν κυρίως το gameplay το οποίο το χειριστήκαν αξιοπρεπώς με εμφανή σημάδια βελτίωσης.

    Πλέον το auto health regeneration δεν υφίσταται και η αναπλήρωση της ενέργειας γίνεται με med packs που βρίσκουμε διάσπαρτα στο χώρο της πίστας ή από τον σύντροφό μας όταν του δώσουμε εντολή με το σταυρόνημα να μας εφοδιάσει. Η Health bar επανέρχεται από το Call of Duty 2 κι αυτό αυτόματα κάνει πιο ανθρώπινο και ευάλωτο τον χαρακτήρα μας, από το να κάθετε όπως κάναμε μέχρι τώρα σε μια γωνιά περιμένοντας να γεμίσει από μόνη της. Επιπλέον σου δίνει την αίσθηση ότι δεν είσαι απλά one man army, αφού όταν σου τελειώσουν οι προμήθειες από med packs, σφαίρες ή χειροβομβίδες μπαίνεις στη διαδικασία να ψάξεις γύρω σου τους συμπολεμιστές σου για να σε εφοδιάσουν, να σου πουν με τα κιάλια τη θέση των εχθρών ή να σου δώσουν χειροβομβίδες στίξης για αεροπορικές επιθέσεις. Ο κάθε ένας προσφέρει συγκεκριμένη βοήθεια και supplies στον παίκτη. Αυτό πραγματοποιείται μέσω ενός μετρητή που γεμίζει ανάλογα με τα kills που κάνουμε μέσα στο παιχνίδι. Μου άρεσε πολύ αυτή η διαδικασία γιατί ένιωσα ότι όντος έχω μια ομάδα μαζί μου που εξαρτώμαι όπως εξαρτούνται κι αυτοί από μένα.

    Βέβαια ποτέ δεν ένιωσα ότι ξεμένω από προμήθειες αφού ακόμα κι αν δεν έχει γεμίσει ο μετρητής των συμπολεμιστών μας ο παίκτης μπορεί να πάρει τα όπλα από τα πτώματα των εχθρών, αλλά ακόμα κι αν υπάρξει στιγμή που δεν έχεις σφαίρες και ακόμα πιο σπάνια δεν έχει γεμίσει ο μετρητής του αντίστοιχου συντρόφου που σε εφοδιάζει με το συγκεκριμένο supply, η υπόλοιπη ομάδα θα τελειώσει τη δουλειά για σένα. Στο επτάωρο περίπου ταξίδι που γίνεται μέσα από 11 κεφάλαια, ο παίκτης θα βρει μπροστά του μια τεράστια ποικιλία από γνωστά όπλα του B’ παγκοσμίου πολέμου (προσωπικά αγαπημένο το φλογοβόλο με το οποίο απολάμβανα να κάνω τους Ναζί φλαμπέ) , θα οδηγήσει τζιπ, αεροπλάνο, τανκ, θα καταρρίψει με αντιαεροπορικά και γενικά έχει αρκετά πράγματα να κάνει που θα ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα κεφάλαια με τους stealth μηχανισμούς κι εδώ είδα ακόμα μια ευχάριστη έκπληξη στο gameplay. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο κεφάλαιο που παίζουμε στο Παρίσι με την αντιστασιακή Rousseau η οποία μεταμφιέζεται σε Ναζί αξιωματικό που διεισδύει στη βάση του εχθρού προκειμένου να φυτέψει εκρηκτικά, δίνοντας έτσι το σήμα να ξεκινήσει η εξέγερση που θα απελευθερώσει την πόλη. Ο παίκτης καλείται να απομνημονεύσει τα στοιχεία της ψεύτικης ταυτότητας όπως το όνομα, από ποιο τάγμα του εχθρού κατάγεται, τον στρατηγό που υποτίθεται έχει, τον σκοπό της επίσκεψής του, το τι φορά ο σύνδεσμος που έχει η αντίσταση μέσα και το σωστό συνθηματικό που πρέπει να του πει.

    Να είστε σίγουροι πως όλα αυτά θα σας ερωτηθούν και θα πρέπει να δώσετε μέσα από ένα μενού που εμφανίζεται στην οθόνη τη σωστή απάντηση. Επιπλέον ο στρατηγός που κάνει κουμάντο εκεί είναι ο άνθρωπος που δολοφόνησε τον άντρα και το παιδί της. Για μένα προσωπικά αυτό το κεφάλαιο είναι η πιο δυνατή στιγμή του παιχνιδιού. Τόσο «παικτικά» όσο και συναισθηματικά. Υπάρχουν επίσης και μερικές ακόμα όμορφες πινελιές που δυστυχώς έμειναν ανεκμετάλλευτες, όπως το να βοηθήσεις τυχαίους στρατιώτες από Ναζί που πάνε να τους σκοτώσουν. Εκτός όμως από trophies δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό. Από την άλλη η AI των αντιπάλων είναι σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ τραγική. Βρέθηκα αρκετές φορές σε φάση που χρειαζόταν stealth, να είμαι σε απόσταση 3 μέτρων μπροστά από τον εχθρό χωρίς να με βλέπει και οι συμπολεμιστές τις ομάδας μου να περνούν από δίπλα τους σα να είναι αόρατοι.

    Και πάμε στο multiplayer κομμάτι που έχουν γίνει κοσμοϊστορικές αλλαγές στη σειρά και έχουμε να πούμε αρκετά. Μη φανταστείς ότι άλλαξαν πολλά πράγματα στα modes. Αυτά είναι ακριβώς ίδια όπως τα ξέρεις με τη μόνη διαφορά ότι προστέθηκε το War.  Πριν μιλήσουμε όμως γι’ αυτό αναφορικά τα modes είναι τα Team Deathmatch, Domination, Search & Destroy, Kill Confirmed, Gridiron (σαν το Capture the flag αλλά με μπάλα αντί για σημαία), Capture the Flag, Free for All, Hardpoint και το νέο War. Το War είναι μια σειρά από αποστολές επίθεσης και άμυνας απεριορίστου χρόνου. Αποτελείται από 12 άτομα χωρισμένα σε δυο ομάδες των έξι, όπου σε τρεις μοναδικούς χάρτες που υπάρχουν μόνο στο mode αυτό οι παίκτες, καλούνται να επιτεθούν στο φρούριο της αντίπαλης ομάδας εκπληρώνοντας αποστολές που έχουν να κάνουν με το σαμποτάρισμα μηχανών και κανονιών ή να καταστρέψουν κάποιο συγκεκριμένο στόχο. Η άλλη ομάδα πρέπει να προστατέψει τη βάση της στήνοντας οδοφράγματα, πολυβόλα ή χτίζοντας τοίχους. Είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη που ξεφεύγει λίγο από αυτά που μας έχει συνηθίσει η σειρά.

    Απαιτεί πολύ καλή συνεργασία και συνεννόηση που ασφαλώς όπως καταλαβαίνετε αυτό συμβαίνει μόνο αν πάτε ως ομάδα. Επίσης να ξέρετε ότι οι ηρωισμοί πληρώνονται ακριβά. Οι υπόλοιποι χάρτες που συναντούμε και αφορούν όλα τα άλλα modes είναι εννιά. Υπάρχει και ένας δέκατος ο Carentan για όσους θυμούνται, που επιστρέφει επανασχεδιασμένος από το Call of Duty και Call of Duty 2 αλλά, απευθύνεται μόνο σ’ αυτούς που θα πληρώσουν 50€ στο season pass.  Οι χάρτες έχουν ποικιλία και όλοι θα βρουν από ένα αγαπημένο σημείο να καμπερωθούν. Σκοπός των υπόλοιπων είναι να μάθουν τα σημεία αυτά και να τους ξετρυπώσουν! Πέρα απ’ τη πλάκα οι χάρτες όντος είναι καλοφτιαγμένοι και ποικιλόμορφοι και είμαι σίγουρος ότι οι fans θα τους λατρέψουν. Ο παίκτης κατά την είσοδό στο multiplayer, έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε κλάσεις τις λεγόμενες Divisions, οι οποίες ουσιαστικά είναι ο τρόπος παιχνιδιού που αρέσκεται να παίζει. Δηλαδή αν θα επιλέξει να παίζει με Sniper, καραμπίνα, assault, machine gun ή SMG.

    Η κάθε μια Division έχει δικά της χαρακτηρίστηκα που όσο ο παίκτης παραμένει σε αυτή, δίνουν επιπλέον ικανότητες και game styles. Το Call of Duty αυτή τη φορά σαφώς επηρεασμένο από το άλλο παιδί της οικογένειας Activision, Destiny μας πρωτοπαρουσιάζει το Headquarter. Έναν κεντρικό social hub χώρο δηλαδή στα πρότυπα του Tower, όπου οι παίκτες μαζεύονται μετά από κάθε αποστολή, γνωρίζουν άλλους παίκτες, μπορούν να κάνουν inspect το εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά τους, να τους ενσωματώσουν αν θέλουν στο party τους και να φύγουν μαζί για οποιαδήποτε on line δραστηριότητα. Στο χώρο αυτό υπάρχουν επίσης δραστηριότητες που ο παίκτης μπορεί να ασχοληθεί μόνος του ή με παρέα. Από το να εξασκηθεί στη σκοποβολή δοκιμάζοντας παράλληλα το νέο όπλο που πήρε ή να τεστάρει σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο τα 15 διαθέσιμα scorestreaks πριν τα ενσωματώσει στον παίκτη του, αλλά και να λάβει συμμετοχή σε κάποια mini games, όπως η 1V1 αρένα. Σε αυτή ύστερα από σειρά προτεραιότητας μάχεστε με ένα τυχαίο παίκτη σε αγώνα 3 γύρων ενώ το κοινό που βρίσκεται κοντά μπορεί να παρακολουθεί.

    Πιο δίπλα υπάρχει ένας χώρος νοσταλγίας όπου ο παίκτης μπορεί πληρώνοντας με Armory Credits (το νόμισμα του παιχνιδιού) να παίξει παιχνίδια της Activision από την εποχή του Atari όπως Pitfall, Seaquest ή Fishing Derby, ανάμεσα σε μια συλλογή 15 παιχνιδιών. Η ουσιαστική ύπαρξη αυτού του hub όμως είναι ότι από δω παίρνετε τα Contracts και τα Orders. Ta Contacts είναι αποστολές ορισμένου χρόνου που ζητούν συγκεκριμένα πράγματα όπως να φέρουμε εις πέρας έναν αριθμό από kills ή headshots γενικά ή σε συγκεκριμένα modes. Ότι ήταν δηλαδή τα Bounties στο Destiny. Αυτά μας ανταμείβουν με Armory Credits με τα οποία κάνουμε μέσα από τα collections αγορές (προς το παρόν μόνο με armory credits) και αφορούν εξοπλισμό για τα όπλα μας, στολές, emotes ή skins. Τα Orders είναι ότι το Milestone στο Destiny. Οι ημερήσιες και εβδομαδιαίες αποστολές δηλαδή που ανταμείβουν με xp points, Supply Drops (loot boxes) και βαθμούς για το social rank, που καθώς ανεβαίνει ξεκλειδώνει διάφορα καλούδια όπως ξεχωριστά tag cards, skins ή Armory Credits.

    Τα Supply Drops προς το παρόν δίνονται μόνο μέσω των Orders ή μετά από κάθε match τυχαία σε έναν ή περισσότερους παίκτες. Πέφτουν κυριολεκτικά από τον ουρανό μπροστά στα μάτια όλων των παικτών που βρίσκονται στο χώρο οι οποίοι βλέπουν τι παίρνουμε όπως εμείς αντίστοιχα τα δικά τους. Λέω προς το παρόν γιατί σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση στο Support της Activision τα Call Of Duty Points θα γίνουν διαθέσιμα προς αγορά στις 14 Νοεμβρίου. Τα COD Points είναι κάτι αντίστοιχο με τα Microsoft Points. Θα αγοράζουμε πόντους και θα τους εξαγοράζουμε μέσα στο παιχνίδι σε supply drops ή σε ότι αποφασίσει να τα ενσωματώσει η Activision. Με τον τρόπο αυτό ο παίκτης θα μπορεί να αγοράσει με πραγματικά χρήματα όσα supply drops επιθυμεί και να τα ανοίγει μπροστά σε όλους. Υπάρχει βέβαια και αντίστοιχο Order που απαιτεί να δεις κάποιον να ανοίγει supply drop. Για ευνόητους λόγους τα COD Points ύποπτα απουσίαζαν στο launch του παιχνιδιού. Ακόμα κι αυτοί που έχουν ήδη το season pass ή έκαναν pre-order την Digital Edition του παιχνιδιού (κερδίζοντας δωρεάν 1.100 COD Points) δεν έχουν πρόσβαση μέχρι το πέρας 1,5 βδομάδας μετά το launch.

    Ξέρουμε ότι ο στόχος όλων των εταιριών που εκδίδουν ανάλογα παιχνίδια είναι να κρατήσουν όσο το δυνατών περισσότερο τον κόσμο στους servers τους, για να έχουν τη δυνατότητα να του αποσπάσουν περισσότερα χρήματα. Εκεί γι’ αυτές κρίνεται και η επιτυχία άλλωστε. Η Activision αυτή τη φορά πρωτοπόρησε με ομολογουμένως αρκετά ευφάνταστες ιδέες αλλά και τεχνικές ώθησης στα microtransactions που ναι μεν όπως ισχυρίζεται ακόμα δεν έχει χρησιμοποιήσει, αλλά προφανώς αν ο κόσμος δεν αντιδράσει είναι σίγουρο πως θα εφαρμόσει και μάλιστα θα δείξει το δρόμο στους υπόλοιπους. Τώρα το ποιος ακριβώς θα βγει κερδισμένος, δε ξέρω αν σας είναι ξεκάθαρο αλλά μάλλον μπορείτε να το κρίνετε μόνοι σας.

    Επίσης να αναφέρω πως τα πράγματα στους Servers ήταν απελπιστικά. Περισσότερη ώρα χαλούσα στο να καταφέρω να συνδεθώ παρά έπαιζα. Κολλήματα, πετάγματα από τον Server, στο Headquarter τις περισσότερες φορές δεν υπήρχε κόσμος, όταν έκανα invite κάποιον ή πήγαινα εγώ σε αυτόν ο ένας από τους δυο εμφανιζόταν έξω απ’ την πίστα να πέφτει στο απύθμενο κενό, σειρά αναμονής μέχρι και τρία τέταρτα μέχρι να συνδεθώ στους servers και άλλα τέτοια «όμορφα». Θα περίμενε κανείς από έναν κολοσσό του gaming κι εφόσον προϋπήρξε η beta, τεχνικά θέματα όπως αυτά μέχρι την κυκλοφορία να είχαν λυθεί. Βέβαια όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι την ώρα που έγραφα αυτές τις γραμμές. Σίγουρα εικάζω ότι όλα αυτά το προβλήματα θα λυθούν με updates σύντομα.

    Τα ζόμπι είναι ένα αγαπημένο mode (Nazi Zombies στο WWII) με αρκετούς οπαδούς και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς αρκετά χρόνια τώρα από το World at War απ’ όπου και πρωτοεμφανίστηκε. Πρόκειται για ένα τετραπλό co-op παρόμοιο με το Horde του Gears of War. Αποτελείται από κύματα ζόμπι, που όσο οι παίκτες προχωρούν στο επόμενο κύμα ολοένα αυξάνονται και δυσκολεύουν. Οι παίκτες μαζεύουν χρήματα με τα kills που κάνουν, τα οποία χρησιμοποιούν για να ανοίξουν νέες περιοχές και να αγοράσουν απ’ τα vendors που υπάρχουν διάσπαρτα στη πίστα πάνω στους τοίχους, όπλα, σφαίρες, attachments, armor και διάφορα άλλα, με σκοπό ασφαλώς να καταφέρουν να επιβιώσουν μέχρι το τέλος. Η ιστορία στο Nazi Zombies έχει να κάνει με την τελική προσπάθεια του τρίτου Ράιχ μέσω κρυφών πειραμάτων να μεταβάλει την εξέλιξη του πολέμου δημιουργώντας στρατιές από ζόμπι. Η μηχανικός Mari στάλθηκε μαζί με τρεις ακόμα ειδικούς σε αποστολή ανάκτησης κλεμμένων τεχνουργημάτων από τους Ναζί χωρίς να γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει. Πηγαίνοντας με το τρένο στον προορισμό τους ένα τεράστιο πλάσμα/ζόμπι επιτίθεται στο βαγόνι τους κι έτσι ο αγώνας για επιβίωση ξεκινάει. Υπάρχουν νέες προσθήκες στο mode όπως είναι το σύστημα κλάσης που αποτελείται από τα Medic, Support, Offence και Control όπου το καθένα φυσικά προσφέρει διαφορετικές ικανότητες στους παίκτες. Τα perks έχουν ονομαστεί Raven Mods ενώ υπάρχει τεράστια ποικιλία από consumables, power-ups, attachments και skins που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς. Προσωπικά ποτέ δε μου άρεσαν το ζόμπι στα παιχνίδια Call Of Duty, όμως αντιλαμβάνομαι ότι είναι ένα αρκετά διασκεδαστικό (ειδικά αν παίζεις με παρέα) mode που οι λάτρες των προηγούμενων θα το αγαπήσουν εξίσου.     

    Ως προς τα γραφικά το παιχνίδι είναι αρκετά εντυπωσιακό, οι περιοχές και οι χαρακτήρες είναι προσεκτικά σχεδιασμένοι και τα εφέ στις μάχες αποδίδουν όσο πρέπει ώστε να νιώσεις μέσα σε πόλεμο. Τα σταθερά 60 fps μέσα στο ξέφρενο ρυθμό της μάχης είναι σαν σαντιγί πάνω σε παγωτό! Ο ηχητικός τομέας είναι για άλλη μια φορά απίστευτος και είμαι σίγουρος ότι θα λατρέψετε τον ήχο που κάνει το όπλο σας κάθε φορά που αλλάζετε σφαίρες!

    Συνοψίζοντας...

    Το Call of Duty μετά από 9 ολόκληρα χρόνια κι ύστερα από απαίτηση των fans, επιστρέφει στον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και σε πιο «γήινα» μονοπάτια απαλλαγμένο επιτέλους απ’ τους υπερστρατιώτες, τα wall runs και τα jet packs. Η επιστροφή αυτή βέβαια δεν είναι όπως ακριβώς την περιμέναμε. Δυστυχώς το studio χρησιμοποιεί την ιστορία πιο πολύ ως αφορμή για να πυροβολήσετε Ναζί, παρά ως γεγονότα που περιγράφουν την τραγικότητα του πολέμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο παίκτης να μη μπαίνει ποτέ μέσα στο πετσί του πολέμου. Το multiplayer κομμάτι κινείται σε ασφαλή μονοπάτια που παραμένουν άκρως διασκεδαστικά και το War mode αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη που αρκετοί θα λατρέψουν. Μπορεί το campaign ως απόδοση της ιστορίας, αίσθησης της κλίμακας του πολέμου και ανάπτυξης χαρακτήρων να απογοητεύει και να μην αφήνει με τις ατυχείς επιλογές τον παίκτη να νιώσει ότι παίρνει μέρος σε αληθινά γεγονότα ή να δεθεί με τους χαρακτήρες, στο gameplay όμως αν εξαιρέσουμε τη μέτρια και πολλές φορές κακή AI, το παιχνίδι θεωρώ πως δεν θα απογοητεύσει τους fans. Αν όμως ανήκετε σε αυτούς που έχουν παίξει αντίστοιχα παιχνίδια του ανταγωνισμού, είχατε εύλογα στο μυαλό σας εν έτει 2017 μια πιο ώριμη προσέγγιση και την ελπίδα ότι θα νιώσετε όπως στα πρώτα παιχνίδια Call of Duty, θα απογοητευτείτε. Ωστόσο κάποια στιγμή αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.

    7
    Καλό
    Box Art
    Tested on : PS4
    Developer : Sledgehammer Games
    Publisher : Activision
    Distributor : IGE
    Available for : Xbox One, PC, PS4
    Release date : Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου 2017
    Λεωνίδας Στραβάκος

    Βρείτε το συντάκτη: Facebook | Twitter | leonidasstrabakos@unboxholics.com

    Latest Reviews
    Login to post comments
    Comments (31)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      genexapell
      genexapell 10/11/2017 17:24:17
      DICE Βγάλτους ένα β παγκόσμιο πόλεμο να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι που θέλουν και σύγκριση!!!
    • Comment Link
      Sokas
      Sokas 09/11/2017 18:03:29
      Και γιατί πρέπει ένα παιχνίδι σώνει και καλά να σε βάζει στα παππούτσια του στρατιώτη,άμα είναι να παιζεις και λυπασαι επειδή σκότωσες (γιατί ΤΟΤΕ μπαίνεις πραγματικά στο πετσί του στρατιώτη) μην παίζεις καλύτερα.Ακόμα συμφωνώ οτι έπρεπε να δουλέψουν καλύτερα το campaign αλλά αν πρέπει σώνει κι καλά να μάθεις ιστορία μέσα απ'αυτό πανε δες κανά ντοκιμαντέρ

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Και τι ήθελες δηλαδή; να περιμένουν πότε θα αποφασίσει η Activision να φτιάξει τους servers της; Αυτά τα προβλήματα είναι απαράδεκτα δεν υπάρχει δικαιολογία, beta υπήρχε έπρεπε να είχαν φτιάξει τα προβλήματα μέχρι την κυκλοφορία. Εγώ ξέρω ότι πλήρωσα 70€ και δεν μπορούσα να παίξω. Επίσης εγώ δεν είδα να γίνεται καμία σύγκριση με BF1 εκτός στο single κομμάτι που λέει για το πόσο πιο σοβαρή δουλειά έχει γίνει στο bf και πόσο ώριμο είναι στο να σου μεταδώσει την αίσθηση του πολέμου και συναισθήματα, μη διαβάζετε ότι θέλετε. Απ΄τα λεγόμενά σου καταλαβαίνει κανείς ότι δεν έχεις παίξει campaign του BF1 για να καταλάβεις τη διαφορά. Μπορεί οι περισσότεροι να μην σας ενδιαφέρει το single αλλά υπάρχουμε κι εμείς η μειονότητα που γουστάραμε single τότε και τα γουστάρουμε ακόμα. Αυτό που έκανε το BF1 στο single είναι πρόοδος. To COD όχι απλά παρέμεινε στάσιμο αλλά είναι χειρότερο και από τα παλιά. Που είναι η αίσθηση που είχαμε στο World at war; Τώρα αν εσύ ένιωσες το ίδιο πάω πάσο, εγώ όμως επειδή είδα τι έχει γίνει στο BF1 και επειδή λατρεύω τη σειρά COD ήθελα να τη δω να προοδεύει. Δεν το είδα δυστυχώς. Πρόοδος δεν είναι να μου πάρεις στοιχεία από το Destiny και να μου τα βάλεις μέσα στο παιχνίδι επειδή η συνταγή δε τραβάει πλέον. Όσο για το multi κομμάτι όποιος πάει να συγκρίνει COD VS BF θα γελάει ο κόσμος. Το ένα είναι arcade το άλλο είναι simulator. Είναι σα να μου λες η σελήνη φωτίζει περισσότερο απ τον ήλιο, δεν τίθεται θέμα γνώμης είναι απλά γεγονός είτε βρίσκει κάποιον σύμφωνο είτε όχι. Πρόοδο θέλουμε να δούμε στο COD όχι στασιμότητα και ύπουλες τακτικές.


    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 09/11/2017 16:46:08

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Εννοειτε οτι γινετε συγκριση cod vs bf στην οποια φετος ειναι πιο κοντα απο ποτε σε θεματολογια παγκοσμιου πολεμου κτλ... και παικτικα δηλαδη που βλεπεις τη χαοτικη διαφορα ωστε να μην υπαρχει συγκριση??? εχει το battlefield 1 mode οπως το team deathmach to οποιο ειναι πανομοιοτυπο με το cod (σαν mode παντα γιατι σε ολα τα αλλα....) το οτι εχει το bf1 και επιλογη (σε αλλο mode) προσομοιωσης πραγματικου πολεμου με την ενεργη εισαγωγη (και οχι σαν εφε) αεροπλανων τανκς αντιαρματικα-αντιαεροπορικα κτλ κτλ.. στην οποια ο παικτης εχει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιησει ειναι στα ατου του, δε παει να πει οτι ειναι αλλη κατηγορια.. την ιδια εμπειρια προσπαθουν να σου προσφερουν και τα 2 απλα το ενα το επιτυγχανει αρκετα ενω το αλλο (cod) οχι και τοσο... ουτε την αισθηση του πολεμου εκεινης τις εποχης εχει (πιο πολυ σαν skin μοιαζει) και γενικα χανει σε ολους τους τομεις απο τον αντιπαλο του.. εγινε πολυ εμπορικο πλεον και φαινετε παντου μεσα στο παιχνιδι.. μαλλον πως δεν εχεις παιξει μου φαινετε το COD world at war για να καταλαβεις τη διαφορα της τοτε Activision με τη σημερινη.... δεν εχω λιωσει παιχνιδι σε ιντερνεταδικο ποιο πολυ απο αυτο με φιλους (cod waw)... απλα οσοι δεν το εχετε προλαβει και ειστε ποιο νεοι δε μπορειτε να καταλαβετε τη διαφορα... καταλαβαινω ομως οτι στους πιστους των cod ολα αυτα ειναι περιττα και δεν θα τους εμποδισει να το παιξουνε οτι και να γινει.. απλα μη λετε bf1 killer και τετοιες ανοησιες γιατι εκτιθεστε.. το οτι το βλεπετε να το γραφουν κατι κολλημενα που δεν παιζουν τιποτα αλλο καθε χρονο εκτος απο το cod δε παει να πει οτι ειναι και αντικειμενικη η αποψη τους, καθε αλλο.. Δε το λεω για σενα απλα βλεπω απο κατω κατι ακυρα σχολια που το χρησιμοποιουν σαν προφαση και δε μπορω να καταλαβω ποιον προσπαθουν να πεισουν.. μαλλον τον εαυτο τους..



      Δεν εχω παιξει μαλλον το WaW
      Απο που μπορεις και το συμπεραίνεις αυτο καταρχας και κατα δευτερον αν θυμαμαι καλα πρεπει να τελειωσα με σχεδον 4ψηφιο αριμο ωρων πανω στο παιχνιδι
      Τωρα αν εσυ και ο καθε εσυ που εχετε παιξει cod (waw,mw1,2,3, bo123) (bad company , bf1,4, medal of honor,) για να μην πω και τα real sim operation flashpoint
      Αν πιστευεις λοιπον οτι στο online κομματι προσπαθουν να δωσουν και να προσφερουν την ιδια εμπειρια και εχουν την ταυτότητα επειδη ”εχουν και τα δυο team deathmatch"
      Μηδεν σοχλιο πραγματικα...
      Και για να γινω σαφης συμφωνω οτι το bf1 μαζι με siege ειναι ετη μπροστα για πολεμικα παιχνιδια
      Συμφωνω οτι οσοι περιμεναμε ενα waw κλιμα με οτι συνεπαγεται αυτο απογοητεύτηκαμε γιατι το παιχνιδι ειναι ψυχρο
      Αλλα ας ειμαστε ειλικρινης και το bf1 εχει τα lootboxes του
      Και σε καμια περιπτωση οπως ειπαν και οι υπολοιποι δεν επηρεαζεται ουτε η εμπειρια του παιχτη μεσα στο παιχνιδι με το αν εχει ανοιξει 10 η 100 ουτε πιστευω θα προσελκυσει καποιον να αγορασει το δημοσιο ανοιγμα



      1ον.....αν το εχεις παιξει το WAW τοτε δε γινεται ρε φιλε να μην καταλαβαινεις ποσο πιο ποιοτικο ηταν το τοτε παιχνιδι...
      2ον... σου μιλησα εγω πουθενα για lootboxes και δε το ξερω??
      και 3ον... δε μπορω να καταλαβω ρε φιλε ειλικρινα για ποιο λογο πιστευεις οτι δεν μπορουν να συγκριθουν αυτα τα 2 παιχνιδια..!!!!! ειναι ο ορισμος τις συγκρισης...
      να μου κανεις συγκριση ενα beat em up παιχνιδι με ενα rpg η με ενα racing η με ενα adventure τοτε ναι δεν υπαρχει συγκριση.. αλλα οχι οταν μιλαμε για την ιδια κατηγορια και παρομοια θεματολογια... το οτι εχει ο καθενας διαφορετικη προσεγγιση στο παιχνιδι δε παει να πει οτι ειναι λογος να μη συγκρινονται.!!
      δε ειμαι εδω για να τσακωθω η να στη πω ετσι? κι εγω απογοητευτικα πιο πολυ απο τους περισσοτερους εδω μεσα, γιατι λεω μεσα μου οταν ανακοινωθηκε..''''Εβγαλε η ΕΑ το BF1 το οποιο βγηκε παιχνιδαρα και ανανεωθηκε η κατηγορια των fps.. τωρα η activision πρεπει να τη περασει και εχει ολα τα μεσα για να το κανει και εαν υπολογισω οτι και στο παρελθον ειχε βγαλει ηδη ενα επος για εκεινη την εποχη, τοτε θα μπορεσει να το ξανακανει..!! και μετα βγαζει αυτο.... σε γενικες γραμμες ειναι μια χαρα το παιχνιδι και εθιστικο για οσους γουσταρουν αυτη τη κατηγορια δε θα απογοητευτουν απλα οταν γινεται η συγκριση ερχετε δευτερο και τριτο πισω απο τον παλιο εαυτο της...
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 09/11/2017 13:56:11
      Παιδια , εγω να πω κατι αλλα πριν το πω να διευκρινίσω οτι δεν εχω παιξει το παιχνιδι αλλα μονο την Beta .
      Ειχα λιωσει το Cod4 και μαλιστα στο ProMod που ηταν αψογο και μετα απο το 4 ολα τα cod που το διαδέχτηκαν , στο online κομματι τους για εμενα , ηταν ΑΠΛΑ downgrades .Για απειρους λογους , P2P system , Map design , unbalanced weapons κτλπ .
      Παιζοντας την Beta , κατευθειαν το ματι μου κ βασικα το μυαλο μου επεσε σε ενα πραγμα , και ξενερωσα . Στο Map Design . Αυτα τουλαχιστον που ηταν στην BETA ειχαν τραγικοτατο design για online FPS . Απαραδεκτα το λιγοτερο .
      Και εκει ειναι που δεν μπορει να φτασει πλεον κανενα Cod , το παλιο CoD 2 . Ειχε με διαφορα απιστευτα Maps . Καθαρα maps για καθαρο online .
      Ξαναλεω δεν εχω παιξει την full εκδοση και η γνωμη μου ειναι μονο για την Beta .
    • Comment Link
      TAKHSGR
      TAKHSGR 09/11/2017 13:47:40

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Και τι ήθελες δηλαδή; να περιμένουν πότε θα αποφασίσει η Activision να φτιάξει τους servers της; Αυτά τα προβλήματα είναι απαράδεκτα δεν υπάρχει δικαιολογία, beta υπήρχε έπρεπε να είχαν φτιάξει τα προβλήματα μέχρι την κυκλοφορία. Εγώ ξέρω ότι πλήρωσα 70€ και δεν μπορούσα να παίξω. Επίσης εγώ δεν είδα να γίνεται καμία σύγκριση με BF1 εκτός στο single κομμάτι που λέει για το πόσο πιο σοβαρή δουλειά έχει γίνει στο bf και πόσο ώριμο είναι στο να σου μεταδώσει την αίσθηση του πολέμου και συναισθήματα, μη διαβάζετε ότι θέλετε. Απ΄τα λεγόμενά σου καταλαβαίνει κανείς ότι δεν έχεις παίξει campaign του BF1 για να καταλάβεις τη διαφορά. Μπορεί οι περισσότεροι να μην σας ενδιαφέρει το single αλλά υπάρχουμε κι εμείς η μειονότητα που γουστάραμε single τότε και τα γουστάρουμε ακόμα. Αυτό που έκανε το BF1 στο single είναι πρόοδος. To COD όχι απλά παρέμεινε στάσιμο αλλά είναι χειρότερο και από τα παλιά. Που είναι η αίσθηση που είχαμε στο World at war; Τώρα αν εσύ ένιωσες το ίδιο πάω πάσο, εγώ όμως επειδή είδα τι έχει γίνει στο BF1 και επειδή λατρεύω τη σειρά COD ήθελα να τη δω να προοδεύει. Δεν το είδα δυστυχώς. Πρόοδος δεν είναι να μου πάρεις στοιχεία από το Destiny και να μου τα βάλεις μέσα στο παιχνίδι επειδή η συνταγή δε τραβάει πλέον. Όσο για το multi κομμάτι όποιος πάει να συγκρίνει COD VS BF θα γελάει ο κόσμος. Το ένα είναι arcade το άλλο είναι simulator. Είναι σα να μου λες η σελήνη φωτίζει περισσότερο απ τον ήλιο, δεν τίθεται θέμα γνώμης είναι απλά γεγονός είτε βρίσκει κάποιον σύμφωνο είτε όχι. Πρόοδο θέλουμε να δούμε στο COD όχι στασιμότητα και ύπουλες τακτικές.
    • Comment Link
      γιώργος.γκότσης
      γιώργος.γκότσης 09/11/2017 13:28:10

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Εννοειτε οτι γινετε συγκριση cod vs bf στην οποια φετος ειναι πιο κοντα απο ποτε σε θεματολογια παγκοσμιου πολεμου κτλ... και παικτικα δηλαδη που βλεπεις τη χαοτικη διαφορα ωστε να μην υπαρχει συγκριση??? εχει το battlefield 1 mode οπως το team deathmach to οποιο ειναι πανομοιοτυπο με το cod (σαν mode παντα γιατι σε ολα τα αλλα....) το οτι εχει το bf1 και επιλογη (σε αλλο mode) προσομοιωσης πραγματικου πολεμου με την ενεργη εισαγωγη (και οχι σαν εφε) αεροπλανων τανκς αντιαρματικα-αντιαεροπορικα κτλ κτλ.. στην οποια ο παικτης εχει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιησει ειναι στα ατου του, δε παει να πει οτι ειναι αλλη κατηγορια.. την ιδια εμπειρια προσπαθουν να σου προσφερουν και τα 2 απλα το ενα το επιτυγχανει αρκετα ενω το αλλο (cod) οχι και τοσο... ουτε την αισθηση του πολεμου εκεινης τις εποχης εχει (πιο πολυ σαν skin μοιαζει) και γενικα χανει σε ολους τους τομεις απο τον αντιπαλο του.. εγινε πολυ εμπορικο πλεον και φαινετε παντου μεσα στο παιχνιδι.. μαλλον πως δεν εχεις παιξει μου φαινετε το COD world at war για να καταλαβεις τη διαφορα της τοτε Activision με τη σημερινη.... δεν εχω λιωσει παιχνιδι σε ιντερνεταδικο ποιο πολυ απο αυτο με φιλους (cod waw)... απλα οσοι δεν το εχετε προλαβει και ειστε ποιο νεοι δε μπορειτε να καταλαβετε τη διαφορα... καταλαβαινω ομως οτι στους πιστους των cod ολα αυτα ειναι περιττα και δεν θα τους εμποδισει να το παιξουνε οτι και να γινει.. απλα μη λετε bf1 killer και τετοιες ανοησιες γιατι εκτιθεστε.. το οτι το βλεπετε να το γραφουν κατι κολλημενα που δεν παιζουν τιποτα αλλο καθε χρονο εκτος απο το cod δε παει να πει οτι ειναι και αντικειμενικη η αποψη τους, καθε αλλο.. Δε το λεω για σενα απλα βλεπω απο κατω κατι ακυρα σχολια που το χρησιμοποιουν σαν προφαση και δε μπορω να καταλαβω ποιον προσπαθουν να πεισουν.. μαλλον τον εαυτο τους..



      Δεν εχω παιξει μαλλον το WaW
      Απο που μπορεις και το συμπεραίνεις αυτο καταρχας και κατα δευτερον αν θυμαμαι καλα πρεπει να τελειωσα με σχεδον 4ψηφιο αριμο ωρων πανω στο παιχνιδι
      Τωρα αν εσυ και ο καθε εσυ που εχετε παιξει cod (waw,mw1,2,3, bo123) (bad company , bf1,4, medal of honor,) για να μην πω και τα real sim operation flashpoint
      Αν πιστευεις λοιπον οτι στο online κομματι προσπαθουν να δωσουν και να προσφερουν την ιδια εμπειρια και εχουν την ταυτότητα επειδη ”εχουν και τα δυο team deathmatch"
      Μηδεν σοχλιο πραγματικα...
      Και για να γινω σαφης συμφωνω οτι το bf1 μαζι με siege ειναι ετη μπροστα για πολεμικα παιχνιδια
      Συμφωνω οτι οσοι περιμεναμε ενα waw κλιμα με οτι συνεπαγεται αυτο απογοητεύτηκαμε γιατι το παιχνιδι ειναι ψυχρο
      Αλλα ας ειμαστε ειλικρινης και το bf1 εχει τα lootboxes του
      Και σε καμια περιπτωση οπως ειπαν και οι υπολοιποι δεν επηρεαζεται ουτε η εμπειρια του παιχτη μεσα στο παιχνιδι με το αν εχει ανοιξει 10 η 100 ουτε πιστευω θα προσελκυσει καποιον να αγορασει το δημοσιο ανοιγμα
    • Comment Link
      george.plo
      george.plo 09/11/2017 09:50:50

      2017. Η χρονιά των microtransactions.


      Συμφωνω αλλα οχι για το WWII. Θα υπαρχουν στο φετινο cod αλλα ειναι πιο skill based παρα απλα παιζω παιχνιδια
    • Comment Link
      george.plo
      george.plo 09/11/2017 09:38:39
      Λοιπον
      Θα μιλησω ως φανατικος το call of duty.
      Απο την 3η Νοεμβριου που ηρθε στα χερια μου το παιχνιδι εχω τελειωσει το campaign και εχω παρει μια γευση του multiplayer.
      Ειναι γνωστο πως το CoD δεν δινει ποτε βαση στο campaign αλλα στο multiplayer. Φετος μπορω να πω πως εχουν κανει εξερετικη δουλει και στα δυο. Το campaign δεν μπορω να πω πως ειναι καλυτερο απο αλα παιχνια του επιπεδου του, ωστοσο δεν το περιμεναμε να ειναι. Τα τελευταια χρονια με το exo movement δεν ειδαμε κατι σπουδεο οσο αφορα το campaign. Φετος αφου επιστρεψαμε στον Β παγκοσμιο ειδαμε κατι πιο ενδιαφερον. Αυτο λοιπον που ειδαμε ηταν ενα καλοφτιαφμενο game με story το οποιο αγγιζει, ισως για το λαθος λογο αλλα αγγιζει.
      Οσο αφορα το multiplayer ειναι εξερετικο. Η αλλαγη που εγεινε ειναι, αν και επιφοβη αποδειχτικε πολυ σωστη.Οι επιλογες παιχνιδιων ειναι οι κλασικες με εξερεση το war το οποιο ειναι δομημενο πολυ ωραια.
      Παμε τωρα σε κατι επικαιρο οσο αφορα τα framerate των unboxholichs, τα microtranaction. Προς το παρον το συστιμα που εχει εισαχθει στο WWII ειναι κατι διαφορετικο το οποιο ενθαρινει τον παικτι να παιξει περισσοτερο, χωρις ομος να του δινει καλυτερα οπλα κτλ μονο cosmetic. Δεν αμφιβαλω πως στο μελλον θα υπαρχουν οπλα dlc αλλα ειναι κατι που εχουμε συνιθισει. Προσωπικα περιμενω να δω τι θα μπορει ο παικτης να αγορασει εντος παιχνιδιου με τα microtransactions.
      Αυτα απο μενα παω να συνεχισω το καψιμο!
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 09/11/2017 08:29:32

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Εννοειτε οτι γινετε συγκριση cod vs bf στην οποια φετος ειναι πιο κοντα απο ποτε σε θεματολογια παγκοσμιου πολεμου κτλ... και παικτικα δηλαδη που βλεπεις τη χαοτικη διαφορα ωστε να μην υπαρχει συγκριση??? εχει το battlefield 1 mode οπως το team deathmach to οποιο ειναι πανομοιοτυπο με το cod (σαν mode παντα γιατι σε ολα τα αλλα....) το οτι εχει το bf1 και επιλογη (σε αλλο mode) προσομοιωσης πραγματικου πολεμου με την ενεργη εισαγωγη (και οχι σαν εφε) αεροπλανων τανκς αντιαρματικα-αντιαεροπορικα κτλ κτλ.. στην οποια ο παικτης εχει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιησει ειναι στα ατου του, δε παει να πει οτι ειναι αλλη κατηγορια.. την ιδια εμπειρια προσπαθουν να σου προσφερουν και τα 2 απλα το ενα το επιτυγχανει αρκετα ενω το αλλο (cod) οχι και τοσο... ουτε την αισθηση του πολεμου εκεινης τις εποχης εχει (πιο πολυ σαν skin μοιαζει) και γενικα χανει σε ολους τους τομεις απο τον αντιπαλο του.. εγινε πολυ εμπορικο πλεον και φαινετε παντου μεσα στο παιχνιδι.. μαλλον πως δεν εχεις παιξει μου φαινετε το COD world at war για να καταλαβεις τη διαφορα της τοτε Activision με τη σημερινη.... δεν εχω λιωσει παιχνιδι σε ιντερνεταδικο ποιο πολυ απο αυτο με φιλους (cod waw)... απλα οσοι δεν το εχετε προλαβει και ειστε ποιο νεοι δε μπορειτε να καταλαβετε τη διαφορα... καταλαβαινω ομως οτι στους πιστους των cod ολα αυτα ειναι περιττα και δεν θα τους εμποδισει να το παιξουνε οτι και να γινει.. απλα μη λετε bf1 killer και τετοιες ανοησιες γιατι εκτιθεστε.. το οτι το βλεπετε να το γραφουν κατι κολλημενα που δεν παιζουν τιποτα αλλο καθε χρονο εκτος απο το cod δε παει να πει οτι ειναι και αντικειμενικη η αποψη τους, καθε αλλο.. Δε το λεω για σενα απλα βλεπω απο κατω κατι ακυρα σχολια που το χρησιμοποιουν σαν προφαση και δε μπορω να καταλαβω ποιον προσπαθουν να πεισουν.. μαλλον τον εαυτο τους..
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 09/11/2017 03:50:35
      Παιδια... το game αξιζει με χιλια.Οποιου του αρεσει το fps θα το εκτιμησει αρκετα.Ειχα χρονια να παιξω cod και ειπα να του δωσω μια ευκαιρα αφου εχει παρει στο εξωτερικο παντου καλα λογια.Το ανοιγω το βαζω να παιξει και απλα μου θυμησε το cod 2 αλλα με τον δικο του τροπο!!! Eννοω οτι δεν το αντεγραψε κατα γραμμα απλα σου δινει μια ακομα καλυτερη ατμοσφαιρα απο αυτην που ειχε το cod 2 τοτε και καποια καλα πραγματα που ειχε!Σε βαζει στην ατμοσφαιρα του πολεμου απο τα πρωτα λεπτα.Οταν πρωτοαρχισα να παιζω μου εβγαζε ενα πραγμα λες και ειμαι στον πολεμο αυτη την στιγμη και προσπαθω να μην την φαω απο καπου την σφαιρα..Ειχα και τα ακουστικα ,φανταστειτε!!!!Οποιος το εχει παιξει ,καταλαβαινει ακριβως τι θελω να πω!!

      Το mutliplayer μου εκανε καποια προβληματακια στην αρχη αλλα μετα απο 2 μερες οι servers ηταν μια χαρα...Κατι για προβληματα στους servers ελεγαν επειδη μπηκε αρκετος κοσμος και δεν το περιμεναν αυτο ,ετσι διαβασα τουλαχιστον...τωρα δεν ξερω.Αυτη την στιγμη ολα ειναι μια χαρα παντως.Και αυτα που λενε για supply drops και οτι ειναι υποχρεωτικα εαν θελεις να παιξεις κανονικα το game κλπ κλπ κλπ απλα κουταμαρες.Το μονο που εχουν τα supply drops μεσα ειναι cosmetics και κανενα double xp για 10 λεπτα εαν το τυχεις.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.Μονο για εμφανισεις των οπλων και τιποτα αλλο.Τα οποια δεν επηρεαζουν ουτε στο ελαχιστο το γενικο gameplay !

    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 09/11/2017 03:17:11

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Θα απαντησω ως τριτος σε καποια απο τα ερωτηματα:

      1. Τα digital codes παραλαμβανονται νωριτερα για το εκαστοτε review και αποστελλονται σε οσους σχετιζονται με press,partners,youtubers κλπ. Κριτικες νομιζω υφιστανται για ολα τα παιχνιδια ανεξαρτητως του αν ειναι κατα βαση multiplayer ή single player απο τη στιγμη που εχει αποσταλλει κωδικας. Το αν εχει προβληματα day one και ποτε θα διορθωθουν αυτα ποσως ενδιαφερει τον οποιονδηποτε απο τη στιγμη που απαιτει χρηματα απο τον εκαστοτε αγοραστη.

      2. Η συγκριση COD vs BF θα υφιστανται οσο και τα δυο συγκαταλλεγονται στο ιδιο genre των action first person shooters και στην προκειμενη περιπτωση διαθετουν και την ιδια ακριβως θεματολογια. Να πω οτι γινοταν συγκριση με κανα counter strike ή καποιο tom clancys που ειναι κατα βαση tactical, θα ηταν οντως παραλογο.

      3.Προσωπικα αυτο που περιμενα εγω τουλαχιστον να δω ηταν ενα παιχνιδι που σεβεται το κοινο και δεν επιβραβευει την παρακουλουθηση ανοιγματος loot boxes. Eφοσον εχεις παιξει και παλιοτερα δημιουργηματα της σειρας λογικα θα καταλαβαινεις την διαφορα. Υπαρχει λογος που πλεον εχει γινει meme.

      Τουλαχιστον σε οτι αφορα gameplay και μονο δεν υπαρχουν jetpacks και αχταρμας μεταξυ destiny και COD.


      Παιξε το game ... τα supply drops που εχει ειναι μονο για την εμφανιση του οπλου.Δεν επηρεαζουν ουτε το gameplay ουτε τιποτα.Πλεον ειναι καθαρα skill
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 09/11/2017 03:15:42

      Χτες ξεκίνησα το singleplayer και το χάρηκα πάρα πολύ. Άψογο θα έλεγα. Θύμισε τα πρώτα θρυλικά call of duty απλά με εντυπωσιακά σύγχρονα γραφικά.

      Και είναι και ελαφρύ σχετικά, δεδομένου οτι παίζει στην GTX 780 μου με τις περισσότερες ρυθμίσεις ψηλά. Απλά εντάξει, δεν μπορώ να πλησιάσω 4Κ αναλύσεις γιατί θέλει πολύ VRAM.

      Κρίμα που απότι ακούω είναι μικρό το campaign, μιας και αναμενόμενα στηρίζεται πιο πολύ στο multiplayer. Για το οποίο multiplayer δεν ακούω καλά λόγια μέχρι στιγμής αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.


      μα το multiplayer ειναι που στο εξωτερικο εχει παρει τα καλυτερα λογια...Οι περισσοτεροι γραφουν bf1 killer και κατι τετοια !Το επαιξα και εγω μετα απο χρονια που ειχα να παιξω cod και μου θυμησε παρα πολυ το cod 2 !!!! Αρκετα καλο! Kαι μην ακους τα σχετικα με οτι πρεπει να ανοιξεις supply drops για να μπορεις να παιξεις κλπ... στα supply drops στο ww2 ειναι μονο για εμφανιση του οπλου και χρωματα.Εαν παιζεις παιρνεις και supply drops .Ουτε λεφτα θελει ουτε τιποτα
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 08/11/2017 23:40:17

      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare



      Θα απαντησω ως τριτος σε καποια απο τα ερωτηματα:

      1. Τα digital codes παραλαμβανονται νωριτερα για το εκαστοτε review και αποστελλονται σε οσους σχετιζονται με press,partners,youtubers κλπ. Κριτικες νομιζω υφιστανται για ολα τα παιχνιδια ανεξαρτητως του αν ειναι κατα βαση multiplayer ή single player απο τη στιγμη που εχει αποσταλλει κωδικας. Το αν εχει προβληματα day one και ποτε θα διορθωθουν αυτα ποσως ενδιαφερει τον οποιονδηποτε απο τη στιγμη που απαιτει χρηματα απο τον εκαστοτε αγοραστη.

      2. Η συγκριση COD vs BF θα υφιστανται οσο και τα δυο συγκαταλλεγονται στο ιδιο genre των action first person shooters και στην προκειμενη περιπτωση διαθετουν και την ιδια ακριβως θεματολογια. Να πω οτι γινοταν συγκριση με κανα counter strike ή καποιο tom clancys που ειναι κατα βαση tactical, θα ηταν οντως παραλογο.

      3.Προσωπικα αυτο που περιμενα εγω τουλαχιστον να δω ηταν ενα παιχνιδι που σεβεται το κοινο και δεν επιβραβευει την παρακουλουθηση ανοιγματος loot boxes. Eφοσον εχεις παιξει και παλιοτερα δημιουργηματα της σειρας λογικα θα καταλαβαινεις την διαφορα. Υπαρχει λογος που πλεον εχει γινει meme.

      Τουλαχιστον σε οτι αφορα gameplay και μονο δεν υπαρχουν jetpacks και αχταρμας μεταξυ destiny και COD.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 08/11/2017 22:06:21

      Είσαι εγκληματίας για μένα. Το game τουλάχιστο πάνω από τον πολύ κακό κλώνο του CoD 2. Πάνω απο το BF1 με τα 1000. Το game είναι BF1 Killer στο καθηλωτικό multiplayer του. Μακάρι η Activision να συνεχίσει να βγάζει τέτοιους επικούς τίτλους του 40 και να σταματήσει την εξωπραγματική αηδία που μας παρουσίαζε τόσα χρόνια.



      https://www.youtube.com/watch?v=c_mVkuOG8L4&t=406s

      καλυτερο απο το battlefield 1 ????
      ουτε καν...
    • Comment Link
      ConstantinosRed
      ConstantinosRed 08/11/2017 21:46:43

      2017. Η χρονιά των microtransactions.



      Θέμη, εγώ θα έλεγα καλύτερα η χρονιά των αντιθέσεων....
      Απο τη μία ο οχετός των EA, Activision, Blizzard, WB κ.α και απο την άλλη η ανάσα ζωής των παιχνιδιών κοσμημάτων όπως τα Resident Evil VII, Nioh, Nier Automata, Zelda Breath of the Wild, Prey, Splatoon 2, ARMS, Mario Odyssey, The Evil Within 2, Wolfenstein II, Tekken 7, Metroid, Horizon Zero Dawn, Dark Souls III The Ringed City και δεκάδες άλλα που ξεχνάω....
      Όσο για το CoD, έχει φάει άκυρο απο εμένα εδώ και πολλά χρόνια και απο το Black Ops πιο συγκεκριμένα.........
      Υπ'όψην για το θεαθείναι, μιάς και λόγω ότι η review κόπια θα είναι digital code φαντάζομαι και έτσι λογικά δεν αναφέρεται πουθενά, τα retail αντίτυπα δεν ξεκινούν καν το single player campaign εάν δεν κάνεις το day one update. Έτσι για να ξέρουμε με τι αδίστακτες τακτικές έχουμε να κάνουμε.....
      Ωραίο review Λεωνίδα.


      Lol..Όντως χαχαχα..Παρόλα τα ευτράπελα που είχαμε φέτος νομίζω περάσαμε μια συναρπαστική gaming χρονιά...!
    • Comment Link
      Stormbringer
      Stormbringer 08/11/2017 21:35:17

      2017. Η χρονιά των microtransactions.



      Θέμη, εγώ θα έλεγα καλύτερα η χρονιά των αντιθέσεων....
      Απο τη μία ο οχετός των EA, Activision, Blizzard, WB κ.α και απο την άλλη η ανάσα ζωής των παιχνιδιών κοσμημάτων όπως τα Resident Evil VII, Nioh, Nier Automata, Zelda Breath of the Wild, Prey, Splatoon 2, ARMS, Mario Odyssey, The Evil Within 2, Wolfenstein II, Tekken 7, Metroid, Horizon Zero Dawn, Dark Souls III The Ringed City και δεκάδες άλλα που ξεχνάω....
      Όσο για το CoD, έχει φάει άκυρο απο εμένα εδώ και πολλά χρόνια και απο το Black Ops πιο συγκεκριμένα.........
      Υπ'όψην για το θεαθείναι, μιάς και λόγω ότι η review κόπια θα είναι digital code φαντάζομαι και έτσι λογικά δεν αναφέρεται πουθενά, τα retail αντίτυπα δεν ξεκινούν καν το single player campaign εάν δεν κάνεις το day one update. Έτσι για να ξέρουμε με τι αδίστακτες τακτικές έχουμε να κάνουμε.....
      Ωραίο review Λεωνίδα.
    • Comment Link
      γιώργος.γκότσης
      γιώργος.γκότσης 08/11/2017 20:04:33
      Εχω μια τοποθετιση και μια ερωτηση
      Πρωτον πως γινεται να βγει review με παιχνιδι που κατα βαση πλεον ειναι multiplayer και με ολα αυτα τα προβληματα που εχει ο τιτλος στο launchαρισμα του αλλα και μεσα σε ουτε μια βδομαδα
      Επισης η λογικη του cod vs bf πρεπει να σταματησει και αυτο ειναι κατι που διεκρυνα πως κανεις “η εστω εχεις στο μυαλο σου σαν συγκριση”
      Οποιος εχει λογικη και ειναι αντικειμενικος γνωριζει οτι ναι μεν απευθυνονται στο κοινο των fps αλλα εχουν δυο διαφορετικες τελειως ταυτοτητες σαν παιχνιδια
      Επισης στο θα ηθελα να μου απαντησεις σαν reviewer τι ηταν αυτο που περιμενες να δεις και δεν ειδες γιατι αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιο θαψιμο...
      Και ναι διαβασα ολο το review οπως επισης μπηκα στην περιεργια και διαβασα και το review σου στο infinity Warfare
    • Comment Link
      Wanton
      Wanton 08/11/2017 18:06:32
      Χτες ξεκίνησα το singleplayer και το χάρηκα πάρα πολύ. Άψογο θα έλεγα. Θύμισε τα πρώτα θρυλικά call of duty απλά με εντυπωσιακά σύγχρονα γραφικά.

      Και είναι και ελαφρύ σχετικά, δεδομένου οτι παίζει στην GTX 780 μου με τις περισσότερες ρυθμίσεις ψηλά. Απλά εντάξει, δεν μπορώ να πλησιάσω 4Κ αναλύσεις γιατί θέλει πολύ VRAM.

      Κρίμα που απότι ακούω είναι μικρό το campaign, μιας και αναμενόμενα στηρίζεται πιο πολύ στο multiplayer. Για το οποίο multiplayer δεν ακούω καλά λόγια μέχρι στιγμής αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
    • Comment Link
      nikos.ntouroutlis
      nikos.ntouroutlis 08/11/2017 17:51:50
      Είσαι εγκληματίας για μένα. Το game τουλάχιστο πάνω από τον πολύ κακό κλώνο του CoD 2. Πάνω απο το BF1 με τα 1000. Το game είναι BF1 Killer στο καθηλωτικό multiplayer του. Μακάρι η Activision να συνεχίσει να βγάζει τέτοιους επικούς τίτλους του 40 και να σταματήσει την εξωπραγματική αηδία που μας παρουσίαζε τόσα χρόνια.
    • Comment Link
      Captain_Zaraki
      Captain_Zaraki 08/11/2017 17:49:54
      Πολυ ωραιο review Λεωνιδα!Το multi μου ειναι αδιαφορο και αφου το campaign δεν ειναι τιποτα το απιστευτο το προσπερναω και παει για αγορα στα 10-20 ευρω, αν δεν προεχουν και αλλα παιχνιδια τοτε φυσικα...!
    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 08/11/2017 17:44:19
      Γουστάρω πολύ τον 2ο ΠΠ και πεθύμησα COD εκείνη την εποχή, συν το γεγονός ότι το MP είναι back-to-basics, οπως τον παλιό καλό καιρό χωρίς wall runs, jet packs και πράσινα άλογα. Κάποια φάση σίγουρα θα το τιμήσω.

      Τα mictrotransactions δεν με αγγίζουν. Ας τα βάλει εκεί που ξέρει η Activision.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 08/11/2017 17:25:03
      Μπα, δε θα παρω ευχαριστω...
      μιλια μακρια το battlefield 1
    • Comment Link
      chris.ske
      chris.ske 08/11/2017 17:11:23
      to single player einai synarpastiko alla kapws syntomo to brhka
    • Comment Link
      Φωτης
      Φωτης 08/11/2017 16:08:33
      Θελω να λιωσω κ παλι το online οπως παλια..
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 08/11/2017 15:03:49
      Αφησα το franchise στο MW3 και Black ops και δεν κοιταξα ποτε πισω
      Η συγκεκριμενη πολιτικη με βρισκει καθετα αντιθετο απο τη στιγμη που μαλιστα γινεται με γελοιο-αισχρο τροπο, ενω διαβαζω για αρκετα θεματακια.
      Παραλληλα κατι που δεν αναφερθηκε ειναι οτι η εκδοση για PC ειναι ενα απο τα χειροτερα port της κακιας ωρας, μεχρι στιγμης.
      Mακρια!
    • Comment Link
      AlExKaLaC
      AlExKaLaC 08/11/2017 14:46:25
      Στα 5 ευρό και πολλά είναι....
    • Comment Link
      TheJunk1Monkey
      TheJunk1Monkey 08/11/2017 14:25:24
      Λεωνίδα online split screen σε ποια modes έχει στο Xbox?Κυρίως με ενδιαφέρει το team deathmatch,και αν χρειάζεται κλασικά μια συνδρομή gold.Αν μου απαντούσες θα σου ήμουν υπόχρεος.
    • Comment Link
      RhgasXGR
      RhgasXGR 08/11/2017 13:47:05
      Νομίζω ότι το 1ο call of duty είχε health bar το 2 είχε auto health regeneration. Όπως και να έχει μένω μακριά από τα call of duty με το τελευταίο που έπαιξα (απο πλευράς campain) είναι το mw3. Όσο αφορά τα loot boxes ότι και να κάνουμε δεν θα ακουστούμε απο την στιγμή που αποφέρει τρέλα κέρδη αυτό το σύστημα πλέον τα παιχνίδια που ξέραμε τύπου f2p αρχίζουν να πεθαίνουν και θα αρχίσουν να μας ζητάνε να πληρώσουμε για να το αγοράσουμε και πάρτε και loot boxes γιατί δεν σας πήραμε αρκετά χρήματα
    • Comment Link
      BlackoutCatt
      BlackoutCatt 08/11/2017 13:44:47

      2017. Η χρονιά των microtransactions.


      Δυστυχώς..
    • Comment Link
      megathemiis
      megathemiis 08/11/2017 13:32:16
      2017. Η χρονιά των microtransactions.
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 08/11/2017 13:23:04
      Το campaign θα παιχτεί οπωσδήποτε.