Το State of Decay 3 φτιάχνεται με την Unreal Engine 5 και βοηθάει η ομάδα των Gears
Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι η Microsoft έχει στα σκαριά το State of Decay 3, αλλά δεν ξέρουμε αρκετές πληροφορίες για τον τίτλο. Όπως όλα δείχνουν, αυτό έρχεται να αλλάξει τώρα, καθώς έγινε γνωστό ότι το παιχνίδι φτιάχνεται με την Unreal Engine 5, ενώ παράλληλα η ομάδα ανάπτυξης των Gears of War βοηθάει στο project.
Αυτές οι πληροφορίες ήρθαν από το Wccftech, καθώς ο Matt Booty ο επικεφαλής των Xbox Game Studios μίλησε για το project στο podcast του Major Nelson και είπε τα εξής:
Η Undead Labs (το στούντιο του State of Decay 3) συνεργάζεται με την Coalition στο Βανκούβερ, ξέρετε το στούντιο των Gears of War και χρησιμοποιούν κάποιες τεχνολογίες γύρω από την Unreal Engine 5.
Πριν αρκετές εβδομάδες περάσαμε όλη την ημέρα μας στο στούντιο της Undead Labs στο Σιάτλ, κάτι που ήταν υπέροχο λαμβάνοντας διάφορες ενημερώσεις για το State of Decay 3, το οποίο έχει πραγματικά υπέροχα πράγματα. Επίσης, το State of Decay 2 συνεχίζει να αναπτύσσει τη βάση χρηστών του.
Το παιχνίδι συνεχίζει να μεγαλώνει και είναι υπέροχο που είχαμε αυτά τα νέα. Νομίζω ότι «πιάσαμε» τους 11 εκατομμύρια παίκτες στο State of Decay 2 και αυτό είναι πολύ ωραίο.
Ο Booty συζήτησε επίσης πώς εκείνος και η ομάδα του μαθαίνουν νέα από τα στούντιο για την πρόοδο των παιχνιδιών τους, αλλά και πώς αυτά τα στούντιο μοιράζονται την τεχνολογία τους «πέρα δώθε».
Έχουμε μία δομή που εφαρμόζουμε που την ονομάζουμε “summits”, όπου συγκεντρώνουμε experts πάνω σε ένα συγκεκριμένο «θέμα» για κάποιες ημέρες. Είχαμε summits στα animations, στο UI, στην Unreal Engine, στα Physics κλπ. Αυτός είναι ο κύριος μηχανισμός για τις ομάδες μας, δηλαδή να μοιράζονται την τεχνολογία πέρα δώθε.
Να σας υπενθυμίσουμε πως η Coalition ετοιμάζει πολλαπλά νέα projects με την Unreal Engine 5.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.