Νέα κονσόλα από την Nintendo;

Η εταιρία αναζητά Lead Graphic Engineer για next-gen κονσόλα
27 Οκτωβρίου 2014 14:57
Νέα κονσόλα από την Nintendo;

Μπορεί η όγδοοη γενιά βιντεοπαιχνιδιών να ξεκίνησε για πολλούς πέρυσι με την κυκλοφορία των PlayStation 4 και Xbox One αλλά η Nintendo ήταν αυτή που έδωσε το σήμα της έναρξης για την νέα γενιά κονσολών με τη κυκλοφορία του Wii U. Το Wii U βρίσκεται δεύτερο αυτή τη στιγμή σε ότι αφορά τις πωλήσεις παγκοσμίως ανάμεσα στις τρεις κονσόλες, σύμφωνα  πάντα με το VGChartz. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό για την Nintendo διότι η ιαπωνική εταιρία περιμένει περισσότερα από μία κονσόλα που κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και δύο χρόνια τώρα. Για αυτό το λόγο, εδώ και κάτι μήνες έχουν ξεκινήσει πολλές φήμες στο διαδίκτυο σχετικά με το γεγονός ότι η Nintendo ίσως να εργάζεται ήδη σε μία νέα κονσόλα επειδή η εμπορική πορεία του Wii U δεν έχει φτάσει σε ένα επίπεδο που να είναι επιθυμητό, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την αναζήτηση μίας λύσης.

Η απόδειξη αυτής της αναζήτησης φαίνεται πως είναι η πρόσφατη αγγελία της Nintendo για την πρόσληψη ενός Lead Graphic Engineer για μία νέα κονσόλα της εταιρίας. Συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις της αγγελίας επικεντρώνονται στις γνώσεις του υποψήφιου επάνω σε οποιαδήποτε αρχιτεκτονική System On A Chip. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την αγγελία παρακάτω.

Δεν ξέρουμε αν θα πρέπει να το πιστέψουμε ή όχι, αλλά η αλήθεια είναι πως η Nintendo παρακολουθείται στενά από πολλούς ανθρώπους της βιομηχανίας των video games για την επόμενη κίνηση της. 

           Description of Duties

Nintendo Technology Development is looking for a lead graphics architect in the system-on-chip architecture group in Redmond, WA. The group is responsible for the architecture of Nintendo’s game console SoCs. The graphics architect plays a key role in determining the SoC architecture. The job responsibilities are:

– Evaluate HW graphics (GPU) offerings from SoC solutions available in the market based on performance, power, and silicon area.

– Evaluate the performance of the SoC solutions for both proprietary and standard graphics APIs.

– Determine workloads and simulation models for both performance and power characteristics of GPUs.

– Keep track of GPU architectural improvements in the industry and devise strategies to incorporate them for future Nintendo gaming platforms.

– Act as the graphics architectural evangelist working with global Nintendo teams for future and on-going programs.

– Work with external SoC vendors as the Nintendo focal point for graphics GPU architecture.

– Should be prepared to work through architecture, design, validation, and bring-up stages of SoC design in cooperation with internal and external teams.

          Summary of Requirements

– The ideal candidate will have had experience working directly in a GPU architecture and design team with significant responsibilities.
– Low power and SoC design experience would be a plus.

– The candidate is expected to have good architectural insights and the ability to apply that for setting future graphics direction for Nintendo.

– A bachelors degree (graduate degree preferred) in computer science/engineering or electrical engineering.

– 5+ years of lead or architectural role experience are required.

Tags: