Και μετά το 3D Touch τι;

Έρχεται η αναγνώριση γωνιακής τοποθέτησης του δακτύλου
18 Νοεμβρίου 2015 08:32
Και μετά το 3D Touch τι;

Η Qeexo είναι μία spin-off εταιρία η οποία θέλει να πάρει τα ηνία στον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με τις touchscreen οθόνες. Οι ερευνητές της ανέπτυξαν ένα νέο αλγόριθμο με την ονομασία FingerAngle, ο οποίος επιτρέπει στα smartphones να εντοπίζουν τη γωνιακή τοποθέτηση του δακτύλου του χρήστη, σκοπεύοντας έτσι να αλλάξουν τον τρόπο που χειριζόμαστε με το τηλέφωνό μας. Πλέον δε θα χρειάζεται επιπλέον δάχτυλο για λειτουργίες όπως pinching, zooming, rotating και άλλα, παρά μόνο μία αλλαγή στη γωνία του δακτύλου που βρίσκεται ήδη πάνω στην οθόνη.

Αυτό αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό ειδικά σε smartwatches, εκεί όπου το μέγεθος της οθόνης εμποδίζει τη χρήση πολλών δακτύλων. Η χρήση του στο gaming είναι κάτι που επίσης αξίζει να εξερευνηθεί, αφού αντί για thumb sticks που θα βασίζονται στο επιταχυνσιόμετρο της συσκευής, η γωνιακή τοποθέτηση μπορεί να ανοίξει πολλές νέες επιλογές στην κίνηση. Το αν θα το δούμε σχετικά σύντομα σε συσκευές θα εξαρτηθεί καθαρά από τις οικονομικές συμφωνίες των εταιριών, καθώς επειδή πρόκειται για μία απλή αναβάθμιση software και δεν εμπλέκεται hardware, δε θα υπάρχει πρόβλημα ενσωμάτωσης ακόμα και σε υπάρχουσες συσκευές. Πως σας φαίνεται το FingerAngle; Θα έχει μέλλον στη mobile βιομηχανία; Πείτε μας στα σχόλια.