Τι ξέρουμε για το Bloodborne  

Όλες οι πληροφορίες για το νέο παιχνίδι της FromSoftware

Τι ξέρουμε για το Bloodborne

Αδιαμφισβήτητα, η ιαπωνική development σκηνή, τα τελευταία χρόνια, γνωρίζει μία κρίση ταυτότητας. Σειρές όπως Call of Duty, Mass Effect, Assassin’s Creed, The Witcher, Elder Scrolls κ.α έχουν εκθρονίσει τους τίτλους ιαπωνικής προέλευσης στις περισσότερες κατηγορίες και πρόκειται για κάτι το οποίο είχε παραδεχθεί ο Keiji Inafune, Ιάπωνας δημιουργός των Dead Rising και Mega Man, στο Tokyo Game Show του 2009. Υπάρχει, όμως, μία εταιρία που κρατάει ακόμα ψηλά τη σημαία του ιαπωνικού game development και ακούει στο όνομα "FromSoftware".

Όσοι παρακολουθείτε τακτικά τους Unboxholics, τότε σίγουρα γνωρίζετε τη συγκεκριμένη εταιρία. Πρόκειται για την ομάδα ανάπτυξης που δημιούργησε το Demon’s Souls, τη σειρά Dark Souls και αναπτύσσει αυτή τη στιγμή το Bloodborne. Το στούντιο δεν έχει υποστεί ριζικές αλλαγές από τότε που κυκλοφόρησε το Demon's Souls, κάτι που σημαίνει πως η ομάδα είναι πολύ πιθανό να κατέχει το ίδιο μεράκι και όρεξη με τα οποία είχαν δημιουργήσει τον πρώτο αποκλειστικό Souls τίτλο σε πλατφόρμα PlayStation. Ιδιαίτερα όταν ο director του Demon's Souls και της σειράς Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, εκτελεί πλέον καθήκοντα προέδρου στην FromSoftware. Με το ξεκίνημα της νέας εβδομάδας, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε μία νέα στήλη εδώ στο Unboxholics.com, όπου θα σας παρουσιάζουμε τις πληροφορίες που υπάρχουν από επερχόμενους και πολυαναμενόμενους τίτλους. Το Bloodborne βρίσκεται στην κορυφή της ειδησεογραφίας πολλών gaming ιστοσελίδων το τελευταίο καιρό και για αυτό το λόγο θεωρήσαμε πως δε θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερο ξεκίνημα. Παρακάτω, ακολουθούν όλες οι πληροφορίες που συλλέξαμε για εσάς και αφορούν στο μεγάλο project της FromSoftware.

Setting - Σενάριο

Η αλλαγή περιβάλλοντος είναι πάντα ευπρόσδεκτη και η τοποθεσία είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς σε ένα νέο τίτλο. Το σκοτεινό κλίμα και η μουντή ατμόσφαιρα που θέλουν να αναδείξουν οι σχεδιαστές του Bloodborne, δε θα μπορούσαν να παρουσιαστούν καλύτερα μέσα από μία εγκαταλελειμμένη πόλη που ακούει στο όνομα Yharnam. Η αρχιτεκτονική της Βικτωριανής εποχής και το steampunk σχεδιαστικό ύφος χαρακτηρίζουν συνολικά αυτά που θα δουν οι παίκτες με μία πρώτη ματιά στις εικόνες και τα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το Bloodborne. Η Yharnam αποτελούσε κάποτε το “μαγικό” μέρος στο οποίο απευθυνόντουσαν όλοι για τις ιατρικές περιθάλψεις τους, μέχρι που μία κατάρα κατέκλυσε την περιοχή με αποτέλεσμα να αφανιστούν οι κάτοικοί της, ενώ οι επιζώντες μετατράπηκαν σε μολυσμένα πλάσματα.

Σε ότι αφορά το σχεδιασμό των αντιπάλων, τα πρώτα gameplay videos δείχνουν πως οι απλοί εχθροί είναι μεγαλύτεροι σε μέγεθος σε σύγκριση με τους προηγούμενους Souls τίτλους, ενώ δεδομένου της κατάρας που περιέβαλλε την Yharnam και του μεγάλου αριθμού νοσοκομείων που υπήρχαν παλαιότερα στους κατεστραμμένους πλέον δρόμους της, θα αντιμετωπίσουμε μολυσμένους και παράλληλα μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους αλλά και διψασμένα για αίμα πλάσματα. Φυσικά, η Yharnam δεν θα είναι η μοναδική περιοχή που θα εξερευνήσουν οι παίκτες με την ιστορία να εξελλίσεται εκτός των τειχών της πόλης με μεγαλύτερους κινδύνους να παραμονεύουν στη γωνία.

Gameplay

Αν για ένα πράγμα έχει γίνει γνωστό το Demon’s Souls αλλά και η σειρά Dark Souls, τότε αυτό είναι σίγουρα το μεγάλο επίπεδο πρόκλησης που προσφέρουν. Το Bloodborne δε θα διαφέρει σε αυτό, αν εξαιρέσουμε τις δηλώσεις της εταιρίας σχετικά με την επιβολή μίας μικρότερης τιμωρίας σε περίπτωση που ο παίκτης πεθάνει. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το νέο σύστημα αναπλήρωσης υγείας (health regain system) αναφέρουν πως το παιχνίδι θα ανταμείβει τους παίκτες αν παίζουν πιο επιθετικά. Για παράδειγμα, η σειρά Dark Souls προωθούσε το αμυντικό gameplay και ενθάρρυνε τον κάθε παίκτη να χρησιμοποιεί συχνά την ασπίδα του. Κάτι τέτοιο δε φαίνεται να ισχύει ύστερα από την εμφάνιση των πρώτων gameplay video από τη σκηνή της Gamescom 2014. Στους προηγούμενους Souls τίτλους της From Software, όταν δεχόμασταν ένα χτύπημα από κάποιον αντίπαλο τότε το μέγεθος της ζημιάς εμφανιζόταν στη μπάρα υγείας με κίτρινο χρώμα και εξαφανιζόταν μετά από λίγο. Στο BloodBorne, αυτό το κίτρινο ποσοστό θα αναπληρώνεται αν πληγώσετε επιτυχώς τον αντίπαλο σας μέσα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα.

Συνεχίζοντας, η βελτίωση των σπαθιών/όπλων είναι βασικό γνώρισμα του gameplay τομέα. Όταν αποκαλύφθηκε επιτέλους επίσημα το Bloodborne στην E3 2014, πολλοί gamers κοίταξαν με προσοχή την οθόνη τους, καθώς ο χαρακτήρας του trailer κρατούσε ένα όπλο στα χέρια του. Η προσθήκη όπλων επιβεβαιώθηκε μέσα από συνεντεύξεις των developers στην έκθεση του Los Angeles και όλοι αναρωτιόντουσαν πως θα επηρεάσουν την ισορροπία του παιχνιδιού. Πρόσφατα, όμως, μάθαμε μέσα από διάφορα gameplay videos στο YouTube από την GamesCom 2014 πως τα όπλα θα έχουν βοηθητικό ρόλο και όχι βασικό. Η χρήση τους θα περιορίζεται στη προσωρινή ακινητοποίηση του αντιπάλου έτσι ώστε ο παίκτης στη συνέχεια να μπορεί να ανταποδώσει με ένα critical hit. Θα τολμήσουμε να πούμε πως η χρήση των όπλων θα είναι παρόμοια με αυτή που γνωρίσαμε στα τελευταία Assassin's Creed.

Όπως γίνεται κατανοητό, όπλα όπως οι καραμπίνες δε θα αποτελούν το βασικό εργαλείο με το οποίο θα γίνεται μεγάλη ζημιά στα πλάσματα που κατοικούν στην εγκαταλελειμμένη Yharnam και ο μικρός αριθμός των διαθέσιμων πυρομαχικών μαρτυρά ακριβώς αυτό. Αντιθέτως, τα melee όπλα όπως ένα τσεκούρι, σπαθί και πριόνι θα είναι ο κύριος εξοπλισμός του πρωταγωνιστή. Και εδώ είναι που εμφανίστηκε ένα νέο χαρακτηριστικό από το gameplay demo της Gamescom 2014. Κατά τη διάρκεια της μάχης, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να πατήσουν το κουμπί L1 και να μετατρέψουν το τσεκούρι σε δρεπάνι. Αυτό θα βοηθάει στην εξέλιξη της μάχης και όπως όλα δείχνουν, θα δίνει την ελευθερία στους παίκτες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο γύρω από μεγάλες ορδές αντιπάλων και αυτό μόνο καλό μπορεί να ακουστεί στα αυτιά πολλών gamers που έχουν έρθει σε επαφή με προηγούμενους Souls τίτλους.

Μιας και αναφερθήκαμε στο χειρισμό του Bloodborne, ο τρόπος με τον οποίο θα πραγματοποιείται το heal του χαρακτήρα έχει αλλάξει. Αυτή τη φορά, το healing έχει μεταφερθεί στο κουμπί “τρίγωνο” του DualShock 4, απεικονίζεται στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης και τα Estus Flasks έχουν αντικατασταθεί από τα Blood Vials. Η μεγαλύτερη ζημιά που θα πραγματοποιείται από τους αντιπάλους και η αφαίρεση των life gems μπορεί να είναι δύο από τους λόγους που οι developers έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη διαδικασία του healing. Αυτό που δε γνωρίζουμε ακόμα είναι αν ο τρόπος απόκτησης καινούργιων Blood Vials θα είναι ο ίδιος με αυτόν των Estus Flasks, δηλαδή μέσω της ξεκούρασης του παίκτη σε ένα bonfire.

Τέλος, χαρακτηριστικά όπως το character customization, τα στατιστικά του παίκτη και τα checkpoints θα δηλώσουν παρών και στο Bloodborne.

Γραφικά

Οι πληροφορίες για τον τεχνικό τομέα του Bloodborne δεν φτάνουν σε μέγεθος αυτές του gameplay διότι οι Sony Japan Studio και FromSoftware χρησιμοποιούν μία in-house engine για την οποία δεν υπάρχουν λετπομέρειες στο διαδίκτυο. Επίσης, οι υποθέσεις και εικασίες που μπορούν να γίνουν από gameplay videos δεν προσφέρουν κάποια ουσιαστική γνώμη οπότε θα παραμείνουμε στις επίσημες πληροφορίες. Σε μία από τις συνεντεύξεις που είχε δώσει στην E3 2014, o Hidetaka Miyazaki είχε αναφέρει πως το PlayStation 4 πρόκειται να βοηθήσει την ομάδα του στην ολοκλήρωση του οράματος που έχουν για τον τίτλο. Το hardware που ενσωματώνει το PlayStation 4 έχει δώσει μέχρι στιγμής τη δυνατότητα να προστεθούν πολλά καινούργια animations λόγω της μεγάλης μνήμης που διαθέτει η κονσόλα, ενώ μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού θα επιτευχθεί μέσα από τη δημιουργία ray effects όταν περνάει φως μέσα από την ομίχλη που σκεπάζει την “άρρωστη” πόλη Yharnam. Ακόμα, το καιρικό σύστημα του παιχνιδιού θα περιλαμβάνει και μερικά εφέ ανέμου τα οποία θα αλλεπιδρούν με αντικείμενα του περιβάλλοντος όπως φυτά κ.α.

Online Multiplayer

Οι πληροφορίες για το online κομμάτι του Bloodborne είναι λιγότερες αλλά για κάποιους ίσως πιο ενδιαφέρουσες. Οι δύο γνωστές online λειτουργίες PVP και co-op δε θα λείπουν από το παιχνίδι και οι developers της FromSoftware σκοπεύουν να κάνουν τόσο το ανταγωνιστικό κομμάτι, όσο και το συνεργατικό, μία “συνεχόμενη” εμπειρία και μέρος του single-player campaign, παρά μία εντελώς ξεχωριστή οντότητα. Για παράδειγμα, δύο παίκτες μπορεί να βρεθούν σύμμαχοι σε ένα boss battle χωρίς οι ίδιοι να έχουν συννενοηθεί από πριν μεταξύ τους. Με λίγα λόγια, το παιχνίδι θα τοποθετεί παίκτες στον ίδιο κόσμο σε τυχαίες στιγμές, είτε για συνεργατικούς ή για ανταγωνιστικούς λόγους.

Αυτές ήταν οι πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές μέχρι στιγμής από συνεντεύξεις των developers της FromSoftware και διάφορα videos που κυκλοφόρησαν στο YouTube από την Gamescom 2014. Μη ξεχάσετε να πείτε τη γνώμη σας στα σχόλια για αυτή τη νέα στήλη μας, να μας προτείνετε ποιο είναι το επόμενο παιχνίδι που θα θέλατε να δείτε σε αυτήν και, φυσικά, να αναφέρετε αν είστε το ίδιο ενθουσιασμένοι για το Bloodborne όσο εμείς.

Ροη ειδησεων