Dead Island Epidemic Beta - Preview  

Ο πρώτος ZOMBA τίτλος στη βιομηχανία του gaming

Dead Island Epidemic Beta - Preview

Ναι, και εγώ γέλασα όταν άκουσα πως η Deep Silver αποκαλεί το Dead Island: Epidemic "ZOMBA". Αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχει άδικο. Μετά από μία μικρή έρευνα που έκανα, αποδείχθηκε πως ο νέος τίτλος της Stunlock Studios σε συνεργασία με τη Deep Silver, είναι όντως ο πρώτος τίτλος που συνδυάζει ζόμπι με στοιχεία ενός MOBA παιχνιδιού.

Αυτό όμως που παρατήρησα επίσης είναι πως η σκηνή των MOBA τίτλων έχει αρχίσει και κατακλύζεται σιγά-σιγά από ακόμα περισσότερους developers. Heroes of the Storm, The Witcher Battle Arena, Infinite Crisis, Dead Island: Epidemic και ένα που ανακοινώθηκε πρόσφατα, το BattleBorn. Πίσω από τα παραπάνω παιχνίδια βρίσκονται εταιρίες που μέσα από την εμπειρία τους σε προηγούμενα, μεγάλα project είναι σε θέση να δημιουργήσουν υψηλά production values και από τα πρώτα trailers φαίνεται πως κάνουν ακριβώς αυτό. Αυτό φυσικά είναι το πρώτο βήμα που είναι αρκετά ευπρόσδεκτο, καθώς κανένας δεν θέλει ακόμα μία πιστή αντιγραφή και μία προσπάθεια κλοπής της δόξας που έχουν οι Valve και Riot Games με τα δικά τους πονήματα. Αντιθέτως, αυτό που φαντάζομαι πως θέλουν να δουν οι περισσότεροι gamers είναι την κάθε εταιρία να δίνει την δικιά της πινελιά και εναλλακτική ιδέα ώστε να πάει ένα βήμα ακόμα παραπέρα η κατηγορία των ΜΟΒΑ τίτλων. 

Ανάμεσα σε αυτούς είναι το Dead Island Epidemic, που μετά από την επαφή μου μαζί του στην Closed Beta με τη βοήθεια φυσικά της υπόλοιπης ομάδας των Unboxholics, μπορώ να πω πως είδα μερικά χαρακτηριστικά όπου αν η Stunlock Studios εργαστεί ακόμα πιο σκληρά θα μπορέσει να κερδίσει ένα κομμάτι της πίτας από αυτή τη κατηγορία παιχνιδιών.

Στο Dead Island Epidemic, οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στο Horde Mode και το Scavenger Mode. Σε ότι αφορά στο πρώτο, πρόκειται για μία συνεργατική περιπέτεια τεσσάρων ατόμων στην οποία πρέπει να φτάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται στο τελικό boss και να το εξουδετερώσουν ώστε να κερδίσουν το ανάλογο μετάλλιο (χρυσό, ασημένιο, χάλκινο) ανάλογα με το χρόνο ολοκλήρωσης τους. Από την άλλη, το Scavenger Mode είναι ο ανταγωνιστικός τομέας του παιχνιδιού όπου τρεις διαφορετικές ομάδες τεσσάρων ατόμων πάλι αγωνίζονται για την συγκέντρωση 900 εφοδίων στο φορτηγό τους. Οι classes χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες: Starter, Defender, Support, Disabler, Healer ενώ τα διακοσμητικά αντικείμενα των χαρακτήρων τους χωρίζουν σε Mutated και Armored.

Έπρεπε, λοιπόν, να βρίσκομαι σε μία κατάσταση εγρήγορσης συνέχεια κάτι που έκανε το Scavenger Mode ιδιαίτερα απορροφητικό, ενώ το άγχος που προσφέρει μέσα από την άφιξη των τελευταίων εφοδίων με έκανε πολλές φορές να αρχίσω ένα καινούργιο αγώνα απευθείας.

Αυτό που ξεχωρίζει στο συγκεκριμένο mode είναι η μεγάλη σωρός πληροφοριών στην οθόνη του παίκτη, διότι εκτός από τις αντίπαλες ομάδες, πρέπει να επικεντρωθεί και στις μεγάλες ορδές των ζόμπι που έρχονται προς το μέρος του. Έπρεπε, λοιπόν, να βρίσκομαι σε μία κατάσταση εγρήγορσης συνέχεια κάτι που έκανε το Scavenger Mode ιδιαίτερα απορροφητικό ενώ το άγχος που προσφέρει μέσα από την άφιξη των τελευταίων εφοδίων με έκανε πολλές φορές να αρχίσω ένα καινούργιο αγώνα απευθείας.

Αυτή η κατάσταση εγρήγορσης γίνεται ακόμα πιο αισθητή λόγω της έλλειψης mana από τους χαρακτήρες. Οι ήρωες του Dead Island: Epidemic δεν απαιτούν mana για να ενεργοποιήσουν τις ικανότητες τους και ζητάνε μόνο την αναμονή του παίκτη για τα cooldowns. Σε συνδυασμό με το ότι όλες οι δυνάμεις των χαρακτήρων είναι skill shots και χρειάζονται καλή στόχευση, το Dead Island Epidemic αποτελεί ένα από τα λίγα MOBA παιχνίδια με τόσο γρήγορο ρυθμό.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό που έχει στα χέρια της η Stunlock Studios και μπορεί να το εκμεταλλευτεί αρκετά είναι η ποικιλία των τακτικών που απαιτείται για κάθε τελικό boss του Horde Mode. Αν και δεν γνωρίζω κατά πόσο αυτό έχει επιτευχθεί λόγω του ότι μόνο τρεις χάρτες ήταν διαθέσιμοι στο Horde και Heroic Horde, το γεγονός πως μπορούσα να αποφύγω τις επιθέσεις του Massive Screamer με την κάλυψη μου πίσω από τα ηχεία της σκηνής ήταν αρκετό για να συνηδειτοποιήσω πως αυτό έχει τα φόντα να εξελιχθεί σε κάτι καλύτερο.

Σε συνδυασμό με το ότι όλες οι δυνάμεις των χαρακτήρων είναι skill shots και χρειάζονται καλή στόχευση, το Dead Island Epidemic αποτελεί ένα από τα λίγα MOBA παιχνίδια με τόσο γρήγορο ρυθμό.

Η μάχη στο Dead Island Epidemic είναι κάπως διαφορετική καθώς οι χαρακτήρες δεν χωρίζονται σε melee και ranged αλλά οι developers χαρίζουν την ελευθερία στους παίκτες να διαλέξουν διαφορετικά όπλα με το κουμπί C κατά τη διάρκεια του αγώνα. Φυσικά, η επιλογή των όπλων πραγματοποιείται πριν την έναρξη του παιχνιδιού μέσω του customization μενού, όπου εκεί προσφέρεται η δυνατότητα εξέλιξης τους με τους πόντους εμπειρίας.  Ίσως το μεγαλύτερο αρνητικό του φιλόδοξου τίτλου της Stunlock Studios να είναι τα perks και boosts που βρίσκονται στο ψηφιακό κατάστημα για αγορά. Αν το matchmaking σύστημα δεν είναι αψεγάδιαστο, τότε θα έχουμε μία pay to win κατάσταση.

Βέβαια, αυτό που καθορίζει πάντα την επιτυχία ενός MOBA παιχνιδιού είναι η κοινότητα του και εκεί είναι που πρέπει να αφοσιωθούν οι Deep Silver και Stunlock Studios. Τα υψηλά productions values, το “ζωντανό, ζωηρό και καρτουνιστικό ύφος των γραφικών, τα boss fights του Horde, η φρενήρης δράση του Scavenger και τα ιδιόμορφα σε θετικό βαθμό όπλα του παιχνιδιού είναι σε θέση να παράσχουν μία πολλά υποσχόμενη εμπειρία όταν με το καλό κυκλοφορήσει το Dead Island Epidemic. Από εκεί και πέρα, όλα θα κριθούν από το πόσο θα βελτιώσει η Stunlock Studios την Closed Beta και θα τη μετατρέψει σε ένα όμορφα εκτελεσμένο προϊόν ενώ η αποδοχή του κόσμου είναι το τελικό στάδιο για την επιτυχία του.

Τα υψηλά productions values, το “ζωντανό, ζωηρό και καρτουνιστικό ύφος των γραφικών, τα boss fights του Horde, η φρενήρης δράση του Scavenger και τα ιδιόμορφα σε θετικό βαθμό όπλα του παιχνιδιού είναι σε θέση να παράσχουν μία πολλά υποσχόμενη εμπειρία όταν με το καλό κυκλοφορήσει το Dead Island Epidemic.

Τεχνικά, το Dead Island Epidemic κερδίζει τα βλέμματα χάρη στο ζωηρό και καρτουνιστικό ύφος του, το οποίο δημιουργεί τη τέλεια ατμόσφαιρα για μία απολαυστική εμπειρία. Επιπλέον, τα εφέ εκρήξεων και των καπνών είναι το κερασάκι στη τούρτα για το “ζωντανό” περιβάλλον που έχτισε η ομάδα ανάπτυξης. Οι απαιτήσεις συστήματος είναι σχετικά χαμηλές οπότε δεν θα σας παρουσιαστούν προβλήματα ενώ το γενικότερο optimization βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Συνολικά, η closed beta του Dead Island Epidemic με εξέπληξε ευχάριστα αλλά η Stunlock Studios έχει αρκετή δουλειά ακόμα για να εξασφαλίσει μία πολύ δυνατή θέση στο χώρο των MOBA παιχνιδιών. Το μόνο σίγουρο είναι πως έχει τα εργαλεία για να το καταφέρει ακριβώς μπροστά στα μάτια της.

Ροη ειδησεων