Δείτε πως ξεκίνησε ο θρύλος των Prince of Persia! (ΒΙΝΤΕΟ)
H σειρά Prince of Persia είναι μια από τις μακροβιότερες στην gaming βιομηχανία, μετρώντας μέχρι σήμερα πάνω από 20 κυκλοφορίες σε όλες τις πλατφόρμες, με ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι να καταφθάνει μάλιστα σε μόλις μερικές εβδομάδες από τώρα.
Η ιστορία της ξεκινά το 1989, πολύ πριν το franchise περάσει στα χέρια της Ubisoft, η οποία αγόρασε τα δικαιώματα το 2001 και αποφάσισε να το κάνει reboot, κυκλοφορώντας το 2003 το Prince of Persia: The Sands of Time που λάτρεψε η κοινότητα. Το πρώτο παιχνίδι έφτασε το μακρινό 1989 και είχε δημιουργηθεί από τον Jordan Mechner.
Παρόλο που η τεχνολογία ήταν ακόμη πρωτόγονη σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, το παιχνίδι έλαβε εξαιρετικές κριτικές, με πολλούς επαίνους ειδικά για τα ομαλά και ρεαλιστικά του animations. Όπως και το Karateka, το οποίο ήταν το πρώτο παιχνίδι του Mechner, το Prince of Persia χρησιμοποιούσε και αυτό rotoscoping για τις ομαλές κινήσεις των χαρακτήρων!
Σε αυτό το σημείο ίσως να αναρωτιέστε τι είναι το Rotoscoping...
Φανταστείτε ότι έχετε ένα βίντεο με ένα άτομο να χορεύει. Τώρα, φανταστείτε ότι θέλετε να καταγράψετε μόνο την κίνηση που κάνει αυτό το άτομο σε κάθε καρέ του βίντεο. Αυτό είναι ουσιαστικά το rotoscoping. Παίρνετε ένα βίντεο και σχεδιάζετε πάνω σε κάθε καρέ, για να δημιουργήσετε ένα animation. Είναι σαν να γεμίζετε ένα σχέδιο σε ένα έτοιμο βιβλίο ζωγραφικής, αλλά αντί για χαρτί, σχεδιάζετε πάνω σε κάθε καρέ ενός βίντεο. Αυτές οι «ζωγραφίες» μπορούν στη συνέχεια να ενωθούν και να χρησιμοποιηθούν για το animation.
Για παράδειγμα, παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα animation με εικόνες που έχουν σχεδιαστεί πάνω σε 20 μεταλικούς δίσκους, με την τεχνική rotoscoping.
Ακριβώς αυτή τη διαδικασία έκανε ο Mechner για όλα τα animations των χαρακτήρων του Prince of Persia. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι χρησιμοποίησε ως σημείο αναφοράς για τις κινήσεις των χαρακτήρων διάφορα βίντεο που τράβηξε με τον 15χρόνο αδελφό του! Ο Mechner τον έβαλε να κάνει διάφορα ακροβατικά, φορώντας ολόλευκά ρούχα και έπειτα μετέφερε τις κινήσεις του στο θρυλικό πλέον παιχνίδι. Ο Mechner βασίστηκε και σε swashbuckler ταινίες, όπως Οι περιπέτειες του Ρομπέν των Δασών.
Τώρα, με αφορμή την κυκλοφορία των απομνημονεύμάτων του, στο Replay: Memoir of an Uprooted Family, ο ταλαντούχος σχεδιαστής έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας μερικά behind the scenes πλάνα από τη δημιουργία του Prince of Persia που δείχνουν πως ξεκίνησε το θρυλικό franchise και ειδικότερα τα animations του.
Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον κομμάτι gaming ιστορίας από μια εντελώς διαφορετική εποχή και φάση του μέσου. Μπορείτε να τα παρακολουθήσετε μέσα από τον player που ακολουθεί.
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.