Η Oculus ανακοίνωσε το standalone Go VR headset
Η εταιρία Oculus που εδώ και αρκετό καιρό ανήκει στο Facebook, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου της headset εικονικής πραγματικότητας. Δεν πρόκειται φυσικά για αντίπαλο του Oculus Rift -διότι κάτι τέτοιο θα κανιβάλιζε τις πωλήσεις μεταξύ των δύο συσκευών-, αλλά για μια φορητή, standalone προσέγγιση. Λόγος, για το Oculus Go, όπου δεν απαιτεί σύνδεση με κάποιον υπολογιστή (βλ. Desktop, Laptop) ή κινητό τηλέφωνο.
Με το Oculus Gο η εταιρία κάνει την είσοδό της στην προσιτή κατηγορία VR συσκευών, αφού στοχεύει στο μέσο καταναλωτή. Όυσιαστικά, θέλει να φέρει περισσότερους ανθρώπους στην πλατφόρμα της, απομακρύνοντας από εκείνους την έγνοια μη-συμβατών υπολογιστών (πχ. Αδύναμη GPU). Φυσικά πρόκειται για μια πιο λιτή εμπειρία χρήσης, αφού λείπουν από εκείνη τα Motion Controllers και ο πραγματικός εντοπισμός κίνησης (που κάνει χρήση κάποιας κάμερας). Παραταύτα, φέρει νέους φακούς, εξοπλίζεται με πάνελ συνολικής ανάλυσης που αγγίζει τα 2560x1440, ενώ υποστηρίζει πλέον και object-oriented ήχο (βλ. DTS X, Dolby Atmos).
Η διάθεση του development-kit ξεκινά από τον επόμενο μήνα, ενώ στα ράφια των καταστημάτων θα βρεθεί μέσα στο 2018. Η τιμή του Oculus Go έχει οριστεί στα $199 δολάρια, με το χειριστήριο -παρόμοιο του Gear VR που κυκλοφόρησε νωρίτερα μέσα στο έτος- να συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο αγοράς. Παράλληλα, η εταιρία προχώρησε με τη "μονιμοποίηση" της καλοκαιρινής, εκπτωτικής τιμής που είχε ορίσει για το Oculus Rift. Αυτό σημαίνει πως με $399 δολάρια μπορεί κάποιος να αγοράσει το Rift, συμπεριλαμβανομένων των Motion Controllers, όταν πέρυσι την ίδια περίοδο το headset κοστολογούταν στα $599, συν $199 δολάρια για τα χειριστήρια.
Τέλος, η εταιρία προέβη στην ανακοίνωση νέων πληροφορίων σχετικά με το project της που ακούει στο όνομα 'Santa Cruz', και που παρουσίασε λεπτομερώς πέρυσι. Για όσους δεν το γνωρίζουν πρόκειται για ένα standalone VR headset, οι διαφορές του βέβαια με το Oculus Go είναι χαοτικές. Δεν έχουμε να κάνουμε άλλωστε με προϊόν της mid-range, casual κατηγορίας, αλλά με κάτι εξ' ολοκλήρου high-end. Το πρώτο πρωτότυπο -αν και κάπως χοντροκομμένο- κατάφερε να χωρέσει ένα ολόκληρο mobile υπολογιστικό σύστημα στο πίσω μέρος της συσκευής, με τη σχεδίαση να έχει προχωρίσει πολύ από τότε, μοιάζοντας ολοένα και περισσότερο στο Rift. Αν και ως ολοκληρωμένο προϊόν απέχει πολύ από κάποια ευρεία διάθεση στην αγορά, η Oculus έχει καταφέρει να ενσωματώσει νέους αισθητήρες στο εμπρόσθιο μέρος του headset που επιτρέπουν υποστήριξη των νέων Motion Controllers αφής και πραγματικό εντοπισμό κίνησης δίχως την παρουσία κάποια κάμερας. Περισσότερες πληροφορίες καθώς και το development-kit τον επόμενο χρόνο.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.