Η AMD ετοιμάζει απάντηση για το DLSS3 – Έρχεται το FidelityFX Super Resolution 3  

Προσφέροντας διπλάσια απόδοση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά

Η AMD ετοιμάζει απάντηση για το DLSS3 – Έρχεται το FidelityFX Super Resolution 3

Μαζί με την αποκάλυψη των next gen καρτών γραφικών της, των RX 7900 XTX και 7900 XT που θα φέρουν στο προσκήνιο την ολοκαίνουργια RDNA 3 αρχιτεκτονική, η AMD επιφύλασσε και μια σημαντική software ανακοίνωση. Συγκεκριμένα, η εταιρία ετοιμάζει τη δική της απάντηση για το DLSS3, αποκαλύπτοντας και επίσημα πως το FidelityFX Super Resolution 3 είναι προ των πυλών.

Σε περίπτωση που δε γνωρίζετε, το FidelityFX Super Resolution είναι ένα ειδικός AI upscaling αλγόριθμος που είναι συμβατός με όλες τις σύγχρονες κάρτες γραφικών (ναι, ακόμη και με μοντέλα της Nvidia). Πολύ συνοπτικά, η εν λόγω τεχνολογία κάνει upscale από μικρότερες αναλύσεις, χωρίς όμως να χαλά ιδιαίτερα η ποιότητα της εικόνας σε σχέση με τη native απεικόνιση, κάτι που βοηθά στην επίτευξη πολύ υψηλότερων framerates ή στη δημιουργία περιθωρίου για περεταίρω ανέβασμα άλλων ρυθμίσεων γραφικών.

Το ολοκαίνουργιο FidelityFX Super Resolution 3 θα καταφθάσει το 2023 και υπόσχεται διπλάσια απόδοση. Συγκεκριμένα, η AMD βασίζει αυτόν τον ισχυρισμό του ‘2X’ στο City Sample της Unreal Engine 5, σε σύγκριση με το Quality Mode του FSR 2.

Πώς θα καταφέρει αυτό το τεράστιο άλμα η νέα έκδοση; Όπως και με το DLSS 3, το FidelityFX Super Resolution 3 της AMD θα προσθέσει τεχνολογία Frame Generation. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή γραφικών δε θα παράγει όλα τα frames που θα βλέπει ο παίκτης. Αντιθέτως, ορισμένα από αυτά θα παράγονται από τον αλγόριθμο με μοντέλα πρόβλεψης, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τα προηγούμενα frames.

Για την ώρα αυτές είναι οι μόνες πληροφορίες που επιβεβαίωσαν τα στελέχη της AMD, τα οποία υποσχέθηκαν πως θα μάθουμε περισσότερα στο μέλλον. Φυσικά, υπάρχουν ακόμη πολλές απορίες, όπως το αν θα χρειάζεται ειδικό hardware για το νέο FSR. Για παράδειγμα, η τεχνολογία μπορεί να λειτουργεί μόνο στις GPUs της RDNA 3, όπως συμβαίνει και με το DLSS 3 της Nvidia που δεν είναι διαθέσιμο στις προηγούμενες γενιές. Άλλα πράγματα που μένει να δούμε είναι πόσο εύκολη θα είναι η ενσωμάτωση στα παιχνίδια, αλλά και δοκιμές για την αποτελεσματικότητα και το latency.

Πάντως, η AMD επιβεβαίωσε πως μέχρι σήμερα υπάρχουν 216 τίτλοι που υποστηρίζουν το FSR, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται ολοένα και πιο γρήγορα μέρα με τη μέρα.

Ροη ειδησεων