Η Nvidia φέρνει αυτόματο ray-tracing σε όλα τα παιχνίδια!

Καθώς και μια νέα AI τεχνολογία upscaling που δουλεύει παντού
12 Ιανουαρίου 2022 17:53
Η Nvidia φέρνει αυτόματο ray-tracing σε όλα τα παιχνίδια!

Η Nvidia προχώρησε σε μια πραγματικά αναπάντεχη ανακοίνωση, φέρνοντας μερικά πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά σε όλους τους κατόχους καρτών γραφικών της μέσα από μια απλή ενημέρωση των drivers.

Περνώντας σε λεπτομέρειες, ο επόμενος GeForce Game Ready driver που θα κυκλοφορήσει στις 14 Ιανουαρίου φέρνει βελτιωμένη απόδοση για διάφορα παιχνίδια, όπως τα God of War, Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction, Hitman III, The Anacrusis, GRIT και Monster Hunter Rise. Ωστόσο, η εταιρία δε σταμάτησε εκεί και συνεργάστηκε με τον γνωστό δημιουργό του ReShade για να προσθέσει αυτόματο ray-tracing σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια.

Συγκεκριμένα, μέσα από το in-game overlay του GeForce Experience θα μπορείτε με ένα κλικ να ενεργοποιήσετε τρία προηγμένα φίλτρα που προσθέτουν σε οποιοδήποτε παιχνίδι Screen Space Ray Traced Global Illumination, Screen Space Ambient Occlusion και Dynamic Depth of Field, βελτιώνοντας εμφανέστατα τα γραφικά του.

Ακολουθούν αναλυτικά όλα τα φίλτρα που θα προστεθούν με τους νέους drivers, μαζί με τις επίσημες περιγραφές τους:

  • SSRTGI (Screen Space Ray Traced Global Illumination), commonly known as the “Ray Tracing ReShade Filter” enhances lighting and shadows of your favorite titles to create a greater sense of depth and realism.
  • SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) emphasizes the appearance of shadows near the intersections of 3D objects, especially within dimly lit/indoor environments.
  • Dynamic DOF (Depth of Field) applies bokeh-style blur based on the proximity of objects within the scene giving your game a more cinematic suspenseful feel.

Σα να μην έφτανε αυτό, η Nvidia αναβάθμισε με αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης την αυτόματη upscaling τεχνολογία της. Συγκεκριμένα, το DLDSR (Deep Learning Dynamic Super Resolution) θα έρθει να πάρει τη θέση του DSR, αυξάνοντας δραματικά την αποτελεσματικότητα και την απόδοση του. Πρόκειται για μια τεχνολογία που μπορεί να προσφέρει αποτελέσματα εφάμιλλα με το DLSS σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια, κάνοντας render σε μικρότερη εσωτερική ανάλυση για υψηλότερη απόδοση, αλλά χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα της εικόνας.

Δείτε ένα συγκριτικό παρακάτω.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Nvidia πρακτικά με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να κάνετε remaster οποιοδήποτε παιχνίδι, ενεργοποιώντας απλά αυτές τις αυτόματες τεχνολογίες. Παρακάτω ακολουθεί ένα συγκριτικό που δείχνει τη διαφορά στο Prey.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας πατώντας εδώ.