Resident Evil Village: Η Capcom κατηγορείται πως αντέγραψε από horror ταινία του 2013 

Ο λόγος γίνεται για το Sturm boss

Resident Evil Village: Η Capcom κατηγορείται πως αντέγραψε από horror ταινία του 2013

Το Resident Evil Village βρίσκεται διαθέσιμο από τις 7 Μαΐου για κονσόλες, PC και Stadia και συνεχίζει τον εφιάλτη του Ethan Winters, ο οποίος βρίσκεται άθελά του πάλι «μπλεγμένος». Τώρα, η Capcom πέρα από τις θετικές κριτικές του παιχνιδιού, φαίνεται πώς αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα με τον τίτλο.

Συγκεκριμένα, ο Ολλανδός σκηνοθέτης, Richard Raaphorst, κατηγορεί την ιαπωνική εταιρία πως «έκλεψε» τον σχεδιασμό ενός τέρατος από μία δική του horror ταινία που κυκλοφόρησε το 2013. Πρόκειται για την ταινία τρόμου με ονομασία “Frankenstein’s Army”.

Παρακάτω ακολουθούν spoilers αν δεν έχετε ολοκληρώσει το Resident Evil Village.


Το τέρας της ταινίας είναι ένα ανθρωποειδές με έλικες στο κεφάλι του, το οποίο σκοτώνει τα πάντα στο διάβα του και μοιάζει με το “Sturm” boss του Resident Evil Village που υπάρχει στο factory του Heisenberg και κάνει τη ζωή του Ethan ακόμη πιο δύσκολη. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση και από τα δύο “bosses” μέσα από τα βίντεο που ακολουθούν παρακάτω.

Σε μία δήλωση που παραχώρησε ο Raaphorst στο Eurogamer, αναφέρει χαρακτηριστικά:

Αυτό είναι απλώς ένα προς ένα. Είναι ακριβώς η ίδια σκηνή με την ταινία μου, αν εξαιρέσεις τα fuel tubes που έχει η μάχη με το Sturm. Αυτό μόνο λείπει από την ταινία μου, αλλά το όλο concept που τυλίγεται στις φλόγες και εκρήγνυται συνέχεια, ο τρόπος που περιστρέφεται στην κάμερα, είναι όλα ίδια πραγματικά. Ακόμη και τα περιβάλλοντα, ολόκληρη η παλέτα χρωμάτων μοιάζει με animatic για την ταινία μου.

Αρχικά τσαντίστηκα, μετά ένιωσα περήφανος. Τώρα, βλέπω όλες τις αντιδράσεις του κοινού και νιώθω ξανά τσαντισμένος και προσβάλλομαι. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις έναν υπέροχο σχεδιασμό, είναι δύσκολο κάποιος να επικοινωνήσει ένα ωραίο σχέδιο στο κοινό. Δεν είναι ότι αυτή η ιδέα μου ήρθε ουρανοκατέβατη, απαιτεί σκληρή δουλειά. Αυτοί πολύ απλά πήραν τον σχεδιασμό και απλά το έβαλαν στο παιχνίδι. Μιλάμε για δημιουργική κατάχρηση.

Ο Raaphorst δηλώνει ότι ποτέ η Capcom δεν τον πλησίασε έτσι ώστε να «πάρει άδεια» για τον σχεδιασμό του τέρατος, αντ’ αυτού, το έμαθε από fans της ταινίας που ήρθαν σε επαφή μαζί του την προηγούμενη εβδομάδα.

4 σχολιο(α)