«Μπηχτές» από το αφεντικό του PlayStation για τα στούντιο που αγόρασε το Xbox 

Νέες δηλώσεις από τον Jim Ryan

«Μπηχτές» από το αφεντικό του PlayStation για τα στούντιο που αγόρασε το Xbox

Φαίνεται πως το τεράστιο σερί εξαγορών της Microsoft, που πλέον διαθέτει 23 στούντιο κάτω από την ομπρέλα του Xbox, δεν έχει κάτσει και πολύ καλά με το αφεντικό του PlayStation. Συγκεκριμένα, μόλις πριν μερικές ημέρες σας ενημερώσαμε πως ο επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο η εταιρία του να εξαγοράσει περισσότερα στούντιο στο μέλλον, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι οι ομάδες των PlayStation Studios μεγαλώνουν οργανικά.

Τώρα, ο ισχυρός άνδρας του PlayStation αναφέρθηκε ξανά στο θέμα των εξαγορών, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο gamesindustry.biz. Αυτή τη φορά, άνοιξε εμμέσως πυρ προς την πλευρά του Xbox, τονίζοντας ότι το lineup του PS5 δεν έχει καμία σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, κάτι που η Sony δεν κατάφερε με κραυγαλέες εξαγορές, αλλά με προσεκτική ανάπτυξη.

Το σχετικό απόσπασμα των δηλώσεών του ακολουθεί παρακάτω.

Πιθανώς δεν εκτιμάται όσο πρέπει ή απλά ο κόσμος δεν έχει αντιληφθεί το πόσο πολύ έχουμε μεγαλώσει τα δικά μας gaming στούντιο οργανικά κατά τη διάρκεια της γενιάς αυτής. Προφανώς, βοήθησε η εξαγορά της Insomniac και είναι φανταστικό που αποτελεί μέρος της οικογενείας. Προκαλώ τον οποιοδήποτε να κοιτάξει το παράθυρο κυκλοφορίας της γενιάς του PS4 ή της γενιάς του PS3 και να συγκρίνει τις κυκλοφορίες με αυτές που ετοιμάζουμε για την αντίστοιχη περίοδο του PS5. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση.

Και όχι, αυτό δεν είναι το αποτέλεσμα κάποιου τεράστιου σερί εξαγορών. Αντιθέτως, εμείς πολύ, πολύ σταθερά σχεδιάζουμε την οργανική μας ανάπτυξη. Πιθανώς το καλύτερο παράδειγμα που θα μπορούσα να δώσω είναι με το να μιλήσω για τη Naughty Dog, αλλά ήταν μια ομάδα που πάντα ήταν καλή στο να φτιάχνει παιχνίδια.

Ας μιλήσουμε, όμως, για το Ghost of Tsushima, το οποίο διέπρεψε και στις κριτικές και σίγουρα και εμπορικά, σε βαθμό που μπορώ να πω ότι δεν το περιμέναμε. Αυτό λέει πολλά για τη δουλειά που έχει κάνει η Sucker Punch για να βελτιωθεί, βασιζόμενη στις προηγούμενες δουλειές της.

Είμαστε τυχεροί που έχουμε πέντε ή έξι στούντιο που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Βασικά όχι, δεν είναι τύχη, επειδή δουλεύουμε γι’ αυτό εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πολύ ήσυχα, με έναν πολύ ‘PlayStation τρόπο’, χτίζουμε κάτι μοναδικό με αυτά τα στούντιο. Μπορείς να το κάνεις αυτό με μια ξέφρενη εξαγορά ή μια πιο μετρημένη εξαγορά ή μπορείς να το κάνεις και οργανικά…

34 σχολιο(α)