Read later
  • Written by 
  • Sony: “Τα λέμε το 2019”

    Sony: “Τα λέμε το 2019”

    Ο Shawn Layden σχολιάζει την πρόσφατη “ησυχία” από ανακοινώσεις

    Ο Shawn Layden, μια από τις ηγετικές φυσιογνωμίες του PlayStation, παρευρέθηκε στα The Game Awards 2018, μαζί με τους υπεύθυνους των Nintendo of America και Xbox, Reggie Fils-Aime και Phil Spencer. Παρόλο που τόσο o Spencer όσο και ο Reggie Fils-Aime εμφανίστηκαν ξανά μετά την έναρξη του σόου για να πραγματοποιήσουν ανακοινώσεις, ο Shawn Layden και η ομάδα του PlayStation δεν ανακοίνωσαν κάτι στην εκδήλωση.

    Πολλοί fans απογοητεύτηκαν από αυτό και μάλιστα ένας φανατικός οπαδός του PlayStation απευθύνθηκε στον ίδιο τον Shawn Layden χρησιμοποιώντας το Twitter. Ο Layden τον καθησύχασε με την χαρακτηριστική απάντηση: “Τα λέμε τον επόμενο χρόνο”.

    Ακολουθεί το σχετικό tweet.

    Αξίζει να σημειωθεί πως η Sony ακύρωσε το PlayStation Experience 2018 και δεν θα παρευρεθεί ούτε στην E3 2019. Πρακτικά επικρατεί σχεδόν σιγή ιχθύος από την εταιρία μετά την συνέντευξη Τύπου της για την E3 2018 και αυτό έχει κάνει πολλούς να αναρωτιούνται τι ετοιμάζει η ομάδα του PlayStation. Το νέο αυτό σχόλιο του Layden σίγουρα αφήνει να εννοηθεί πως το PlayStation έχει στα σκαριά κάποια μεγάλη έκπληξη για το επόμενο έτος.

    Login to post comments
    Comments (20)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      nickvog
      nickvog 09/12/2018 20:36:33
      Κι εγώ που περίμενα τρελή διαφημισάρα για το PUBG "χειμώνας και τα ρέστα" στην κονσόλα... ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΑΜΕΝΗ, If you ask me.
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 09/12/2018 03:12:59

      Εχω μια υποψια οτι ετοιμαζει κατι μεγαλο.......

      Φημες λενε οτι θα μπορει να αλλαχτει το username του φιλου GrayFox ..!!!


      Μακάρι φίλε μου! :-)
    • Comment Link
      Nikos2B
      Nikos2B 09/12/2018 02:26:02
      Ένας leaker είχε πει ότι τον Μάρτιο θα κάνει ένα μικρό show και θα ανακοινώσει το 5 και μερικά γκειμς
    • Comment Link
      SupahMari0
      SupahMari0 08/12/2018 23:30:02
      Αν δεν βρεθεί ούτε στην Ε3... Βλέπω το PS5 Q1 του 20 με την ανακοίνωση του να έρχεται σε κανένα χρόνο. Θα ταιριάζει γάντι κιόλας με τους Ολυμπιακούς.
    • Comment Link
      Akis_Chlks
      Akis_Chlks 08/12/2018 23:12:18

      Πιστεύω ετοιμάζει κάτι πολύ χοντρό η Sony, δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η ησυχία! Μυρίζω αποκάλυψη PlayStation 5 το επόμενο έτος.



      + 2-3 μεγάλων τίτλων για να δέσει το γλυκό!!
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 08/12/2018 21:22:31
      Εχω μια υποψια οτι ετοιμαζει κατι μεγαλο.......

      Φημες λενε οτι θα μπορει να αλλαχτει το username του φιλου GrayFox ..!!!

    • Comment Link
      Lord_gr
      Lord_gr 08/12/2018 20:21:55

      Τον Φλεβάρη του 2013 η Sony είχε παρουσιάσει το PS4 και μετά είχαν παντού παρουσία (GDC, E3, Gamescom, TGS). Επίσης υπήρχαν ακριβέστατες διαρροές για το hardware μήνες πριν την αποκάλυψη του PS4. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Sony θα αποκαλύψει τώρα κοντά το PS5 και δεν θα πατήσει πόδι στην E3 2019. Κάτι άλλο παίζει. Άσε που αν ήταν να παρουσιαστεί σε 2 μήνες από τώρα το PS5, θα είχαν ήδη κυκλοφορήσει οι σχετικές φήμες από insiders και από τους προσκεκλημένους δημοσιογράφους, γιατί τέτοια events θέλουν μήνες προετοιμασιών. Επίσης θα είχαν ήδη διαρρεύσει μέχρι τελευταίας βίδας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PS5 και 1-2 παιχνίδια που ετοιμάζονται από τα 1st parties. Anyway, κάποια στιγμή θα μάθουμε.



      Καμία αντίρρηση. Πιο κάτω μιλάω για απλή ανακοίνωση αρχικά και μετέπειτα πλήρη αποκάλυψη προς το τέλος του 2019.
    • Comment Link
      Harry T.
      Harry T. 08/12/2018 19:06:54
      Τον Φλεβάρη του 2013 η Sony είχε παρουσιάσει το PS4 και μετά είχαν παντού παρουσία (GDC, E3, Gamescom, TGS). Επίσης υπήρχαν ακριβέστατες διαρροές για το hardware μήνες πριν την αποκάλυψη του PS4. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Sony θα αποκαλύψει τώρα κοντά το PS5 και δεν θα πατήσει πόδι στην E3 2019. Κάτι άλλο παίζει. Άσε που αν ήταν να παρουσιαστεί σε 2 μήνες από τώρα το PS5, θα είχαν ήδη κυκλοφορήσει οι σχετικές φήμες από insiders και από τους προσκεκλημένους δημοσιογράφους, γιατί τέτοια events θέλουν μήνες προετοιμασιών. Επίσης θα είχαν ήδη διαρρεύσει μέχρι τελευταίας βίδας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PS5 και 1-2 παιχνίδια που ετοιμάζονται από τα 1st parties. Anyway, κάποια στιγμή θα μάθουμε.
    • Comment Link
      seit
      seit 08/12/2018 18:47:27
      Nintendo Switch, Nintendo Switch , Nintendo Switch
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 08/12/2018 17:46:17

      Ναι αλλά εγώ ακόμα θέλω να αλλάξω το KostakisDarkPower32!



      Και να το κάνεις KostakisDarkPower σκέτο ;
      Γιατί 'νταξει ψιλομαλακία το 32 !


      Μάλλον δεν με κατάλαβες πως αστειεύομαι.
      Το σχόλιο αυτό είναι η ακραία εικόνα που έχουμε ώστε να θέλουμε να αλλάξουμε το όνομα μας στο PSN.
      Εμένα το όνομα μου είναι ας πούμε Nightterror007.
      Εμ δεν το αλλάζεις το άτιμο;



      Φυσικά και κατάλαβα ότι αστειεύεσαι,γι αυτό έκανα και εγώ πλάκα.
      Και μια χαρά είναι το Nightterror007 τι έχει ;
      Άντε το πολύ πολύ να το κάνεις Nightterror008 να μην σε μπερδεύουν με τον Τζέιμς Μποντ. :P


      Τώρα που το σκέφτομαι το KostakisDarkPower32 θα αφήσω :-D
      Χαχα
    • Comment Link
      Fonis
      Fonis 08/12/2018 17:19:42

      Ναι αλλά εγώ ακόμα θέλω να αλλάξω το KostakisDarkPower32!



      Και να το κάνεις KostakisDarkPower σκέτο ;
      Γιατί 'νταξει ψιλομαλακία το 32 !


      Μάλλον δεν με κατάλαβες πως αστειεύομαι.
      Το σχόλιο αυτό είναι η ακραία εικόνα που έχουμε ώστε να θέλουμε να αλλάξουμε το όνομα μας στο PSN.
      Εμένα το όνομα μου είναι ας πούμε Nightterror007.
      Εμ δεν το αλλάζεις το άτιμο;



      Φυσικά και κατάλαβα ότι αστειεύεσαι,γι αυτό έκανα και εγώ πλάκα.
      Και μια χαρά είναι το Nightterror007 τι έχει ;
      Άντε το πολύ πολύ να το κάνεις Nightterror008 να μην σε μπερδεύουν με τον Τζέιμς Μποντ. :P
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 08/12/2018 16:33:39

      Ναι αλλά εγώ ακόμα θέλω να αλλάξω το KostakisDarkPower32!



      Και να το κάνεις KostakisDarkPower σκέτο ;
      Γιατί 'νταξει ψιλομαλακία το 32 !


      Μάλλον δεν με κατάλαβες πως αστειεύομαι.
      Το σχόλιο αυτό είναι η ακραία εικόνα που έχουμε ώστε να θέλουμε να αλλάξουμε το όνομα μας στο PSN.
      Εμένα το όνομα μου είναι ας πούμε Nightterror007.
      Εμ δεν το αλλάζεις το άτιμο;
    • Comment Link
      Fonis
      Fonis 08/12/2018 16:13:34

      Ναι αλλά εγώ ακόμα θέλω να αλλάξω το KostakisDarkPower32!



      Και να το κάνεις KostakisDarkPower σκέτο ;
      Γιατί 'νταξει ψιλομαλακία το 32 !
    • Comment Link
      Lord_gr
      Lord_gr 08/12/2018 16:10:56

      Αυτό που ετοιμάζει ίσως ήταν νωρίς να το δείξει στo PS experience και αργά για να το δείξει στην E3 2019. Μήπως κάνει κάποιο μεγάλο event και τα δείξει όλα τον Μάρτιο?
      Από την άλλη τον επόμενο Δεκέμβριο ακόμα 2019 θα έχουμε , ελπίζω να μη το πάει τόσο αργά και να ισχύει το πρώτο!



      Θα συμφωνήσω, έχει λογική αυτό που λες, να μην τη βόλεψε πολύ το πρόγραμμα των show.

      Να θυμίσω ότι ο ίδιος redditor που διεύρρευσε μια μέρα νωρίτερα την ανακοίνωση της SONY ότι δε θα παρευρεθεί στην Ε3 2019, ανέφερε στο ίδιο post ότι ετοιμάζει ένα μικρό event πριν την E3 όπου θα ανακοινώσει το PS5, και ένα μεγαλύτερο προς το τέλος του έτους όπου θα το αποκαλύψει πλήρως.

      Ελπίζω να δούμε κάτι τουλάχιστον το Μάρτιο γιατί καθόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα.
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 08/12/2018 15:46:22
      Ναι αλλά εγώ ακόμα θέλω να αλλάξω το KostakisDarkPower32!
    • Comment Link
      VENOM AWAKENS GR
      VENOM AWAKENS GR 08/12/2018 15:18:58
      Αυτό που ετοιμάζει ίσως ήταν νωρίς να το δείξει στo PS experience και αργά για να το δείξει στην E3 2019. Μήπως κάνει κάποιο μεγάλο event και τα δείξει όλα τον Μάρτιο?
      Από την άλλη τον επόμενο Δεκέμβριο ακόμα 2019 θα έχουμε , ελπίζω να μη το πάει τόσο αργά και να ισχύει το πρώτο!
    • Comment Link
      tatas
      tatas 08/12/2018 15:17:02
      Μάλλον θα το λένε για την καινούργια κονσόλα.
    • Comment Link
      Teo_
      Teo_ 08/12/2018 15:00:49
      Κολλησα για μια στιγμη με το 2019, ξεχασα οτι εχουμε Δεκεμβρη...
    • Comment Link
      megathemiis
      megathemiis 08/12/2018 14:50:44
      Πιστεύω ετοιμάζει κάτι πολύ χοντρό η Sony, δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η ησυχία! Μυρίζω αποκάλυψη PlayStation 5 το επόμενο έτος.
    • Comment Link
      stark1st
      stark1st 08/12/2018 14:49:47
      Για να έχει πέσει τόση ησυχία κάτι ετοιμάζει. Και νομίζω μεγάλο!