Black Ops 4: Η Treyarch υπερασπίζεται την απουσία του campaign 

“Η αλλαγή είναι πάντα δύσκολη”

Black Ops 4: Η Treyarch υπερασπίζεται την απουσία του campaign

Πριν αρκετές ημέρες σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με φήμες που ήθελαν την Treyarch να μην προλαβαίνει να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του single-player campaign του Call of Duty: Black Ops 4. Τελικά οι φήμες βγήκαν αληθινές και το φετινό κεφάλαιο του ιστορικού franchise δεν θα έχει campaign.

Το Eurogamer είχε τη δυνατότητα να μιλήσει με τους δημιουργούς του τίτλου και συγκεκριμένα με έναν από τους υπεύθυνους της Treyarch, τον Dan Bunting. Η ομάδα, λοιπόν, υπερασπίζεται την μεγάλη αυτή απουσία και μάλιστα επισημαίνει πως εξ αρχής δεν υπήρχε στα πλάνα της κάποιο single-player campaign. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μεταφρασμένο στα ελληνικά το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης.

Καταλαβαίνω ότι υπήρξε ένα campaign στο οποίο εργαστήκατε και που είχε αφαιρεθεί. Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξή του και που τελικά οδήγησαν στην απόφαση να αφαιρεθεί;

Dan Bunting: Επιστρέφοντας στην αρχή της ανάπτυξης του Black Ops 4, δεν είχαμε ξεκινήσει ποτέ ένα παραδοσιακό campaign. Ξεκινήσαμε εξαρχής από τη θέση του θα κάνουμε κάτι διαφορετικό με αυτό το παιχνίδι που θα είναι εμπνευσμένο από το πώς η κοινότητα αλληλεπιδρούσε με το Black Ops 3 και τα παιχνίδια με τα χρόνια. Βλέπουμε όλο και περισσότερους παίκτες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο multiplayer και τα ζόμπι, όχι μόνο στο ίδιο το παιχνίδι, αλλά και έξω από το παιχνίδι, στο streaming και στις συζητήσεις για αυτό στα φόρουμ. Δημιούργησε μια πραγματικά τεράστια ανταπόκριση από τον κόσμο. Η απόφαση μας ήταν πως θέλαμε να κάνουμε ένα παιχνίδι με διαφορετικό στυλ αυτή τη φορά.

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης δοκιμάσαμε πολλές ιδέες, πολλά πράγματα που πήγαιναν κόντρα με το συνηθισμένο, κάτι που μπορεί να είναι διαφορετικό σε σχέση με το πώς σκεφτόμασταν ένα Call of Duty παιχνίδι στο παρελθόν ή ένα Black Ops παιχνίδι στο παρελθόν. Καθώς το κάναμε αυτό, μερικά πράγματα κατάφεραν να συμπεριληφθούν και μερικά πράγματα όχι.

Το παιχνίδι που παρουσιάζουμε σήμερα αντιπροσωπεύει πραγματικά τις καλύτερες από τις ιδέες που έχουν γεννηθεί μέσα από αυτή τη διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιών.

Για να είμαι σαφής, λέτε ότι δεν υπήρξε ποτέ ένα παραδοσιακό campaign;

Dan Bunting: Δεν υπήρξε ποτέ ένα παραδοσιακό campaign. Πάντα θέλαμε να πούμε ιστορίες με διαφορετικούς τρόπους. Θέλαμε πάντα να γιορτάσουμε την κοινότητά μας, ειδικά το πώς παίζετε το παιχνίδι με φίλους. Η καρδιά και η ψυχή αυτού του παιχνιδιού είναι πώς παίζετε παιχνίδια με φίλους και θέλαμε να κάνουμε περισσότερα με αυτό από ότι έχουμε κάνει ποτέ στο παρελθόν.

Θα γνωρίζετε, όπως και εγώ, ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που λατρεύουν τα παραδοσιακά campaign στα παιχνίδια Call of Duty. Το Black Ops είχε πάντα ένα. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που ήδη λένε δεν έχει campaign; Δεν το αγοράζω. Τι μήνυμα έχετε για αυτούς τους παίκτες;

Dan Bunting: Νομίζω ότι η αλλαγή θα είναι πάντα δύσκολη για τους ανθρώπους. Θα έλεγα στους οπαδούς μας, η Treyarch δεν σας έχει απογοητεύσει ποτέ ακόμα και μετά από τόσα χρόνια. Αυτό είναι ένα στούντιο που ξέρετε ότι θα σας προσφέρει πάντα τις καλύτερες εμπειρίες που γνωρίζετε και αγαπάτε, ειδικά με τη σειρά Black Ops. Παρέχουμε πολύ περισσότερα από αυτά που κάνουν οι παίκτες στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στα δικά μας παιχνίδια της σειράς.

Από το multiplayer, με τον τρόπο που εμβαθύνουμε στα επικυρωμένα νέα playstyles και που ο καθένας μπορεί να πάρει το παιχνίδι και να το παίξει και να αισθανθεί ότι μπορεί να διασκεδάσει, στα ζόμπι που έχουν το περισσότερο περιεχόμενο με το οποίο έχουμε κυκλοφορήσει ποτέ ένα παιχνίδι, στο ολοκαίνουργιο Blackout mode μας, το οποίο εμπνέεται από το battle royale είδος, αλλά με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.

Το Call of Duty: Black Ops ΙΙΙΙ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 12 Οκτωβρίου για τα PlayStation 4, Xbox One και PC. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη πατώντας εδώ.

3 comment(s)