Read later
  • Written by 
  • Γιατί το Bayonetta 3 είναι αποκλειστικό στο Nintendo Switch;

    Γιατί το Bayonetta 3 είναι αποκλειστικό στο Nintendo Switch;

    Ο δημιουργός της σειράς Hideki Kamiya εξηγεί

    Ο director των Bayonetta παιχνιδιών, Hideki Kamiya, αναφέρθηκε στο επερχόμενο τρίτο κεφάλαιο της σειράς και στους λόγους που το παιχνίδι είναι αποκλειστικό στο Nintendo Switch. Ο δημιουργός έκανε γνωστό πως το δεύτερο παιχνίδι παραλίγο να ακυρωθεί και τελικά επισήμανε πως σώθηκε χάρη στη βοήθεια της Nintendo. Παράλληλα, επισήμανε πως έπειτα από πολλές προσπάθειες χρηματοδότησης, το Bayonetta 3 έγινε τελικά πραγματικότητα εξ’ ολοκλήρου με χρήματα του ιαπωνικού κολοσσού.

    Μπορείτε να δείτε τα σχετικά tweets παρακάτω.

    Το πρώτο Bayonetta κυκλοφόρησε αρχικά τον Οκτώβριο του 2009 για τα PS3 και Xbox 360, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε τόσο στο Wii U, όσο και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το sequel κυκλοφόρησε το 2014 αποκλειστικά για το Wii U, ενώ το Bayonetta 3 ανακοινώθηκε στα πιο πρόσφατα The Game Awards.

    Τα δύο πρώτα Bayonetta θα καταφθάσουν στο Nintendo Switch στις 16 Φεβρουαρίου.

    Login to post comments
    Comments (8)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      Harry T.
      Harry T. 14/02/2018 14:07:13
      Με στενοχωρεί που το Bayonetta θα βγαίνει μόνο σε κονσόλες Nintendo (το 1ο που το έπαιξα στο PC μου άρεσε), αλλά αφού δεν γίνεται αλλιώς, ας είναι. Η PlatinumGames φτιάχνει συνήθως καλά games αλλά δυσκολεύεται να πετύχει μεγάλες πωλήσεις, εξ ου και τα περί σωτηρίας του studio με το πολύ καλό Nier Automata. Μάλλον πρέπει να σταματήσουν να φτιάχνουν old school hack n' slash games και να εκσυγχρονιστούν (το επιτυχημένο Nier Automata πιο πολύ open world game είναι παρά hack n' slash). Για το Scalebound που λέτε απλά επρόκειτο για ένα overhyped αλλά εντέλει αδιάφορο game που απ' ό,τι φαίνεται η ανάπτυξή του είχε πελαγοδρομήσει και δεν έβγαζε πουθενά, οπότε η MS αποφάσισε να το ακυρώσει (είπαμε, δεν είναι Sony να κάνει υπομονή 10 χρόνια όπως με το The Last Guardian που όμως ήταν μικρή παραγωγή σε αντίθεση με το Scalebound).
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 13/02/2018 18:02:24

      Ποτέ δεν κατάλαβα την γκρίνια για το Bayonetta. Αντί να χαίρονται η φαν της σειράς που έσωσε το franchise η Nintendo, γκρινιάζουν που δεν κυκλοφορεί στο PS4 ή στο ONE... όσο για το Scalebound μάλλον ποτέ δεν πίστεψε σε αυτό η Microsoft.


      Ο Kamiya απαντάει πάντα ειλικρινά.Για το Scalebount δεν έχει πει σχεδόν τίποτα.Η έφταιγε η Microsoft και δεν θέλει να τους κραξει για επιχειρηματικούς λόγους(ποτέ δεν ξέρεις με ποιόν θα συνεργαστείς στο μέλλον) ή έφταιγαν και οι δύο και είναι απλά μία συνεργασία που δεν έβγαινε και δεν προχώρησε.Εγώ πιστεύω το δεύτερο γιατί και οι δύο έχασαν από το κόψιμο του scalebount,απλώς η Microsoft έχει χρήμα και δεν τους ένοιαζε καν,ενώ η platinum παλεύει ακόμα με τα οικονομικά της.Ότι καλύτερο για την platinum,καμιά κακία απο κανέναν δεν πρέπει να έχουν επειδή κάνουν το bayonetta μονο για switch,οι άνθρωποι παραλίγο να βαρεσουν κανόνι και πάνε όσο πιο save γίνεται.Και καλά κάνουν.


      Πολύ σωστά.
      Όπως είχε ειπωθεί και στο παρελθόν,το Nier Automata έσωσε το στούντιο.
      Το γέγονος πως η Nintendo τρέχει κάθε φορά να χρηματοδοτήσει ένα νέο Bayonetta(από εδώ και πέρα όπως φαίνεται) νομίζω είναι μία πολύ καλή είδηση κάθε φορά για το στούντιο.

      Όσο για το Scalebound ίσως ποτέ δεν μιλήσει κανείς.
      Ίσως σε αρκετά χρόνια να μάθουμε κάτι.
      Ο χρόνος ίσως μας πει γιατί τα γεγονότα είναι ακόμα φρέσκα και ίδως δεν έχει καταλαγιάσει η κατάσταση ακόμη.
    • Comment Link
      Tatas
      Tatas 13/02/2018 17:17:47
      Καλά να είναι τα yuzu,Ryujinx και θα το παίξουμε.
    • Comment Link
      TheJunk1Monkey
      TheJunk1Monkey 13/02/2018 14:45:18

      Ποτέ δεν κατάλαβα την γκρίνια για το Bayonetta. Αντί να χαίρονται η φαν της σειράς που έσωσε το franchise η Nintendo, γκρινιάζουν που δεν κυκλοφορεί στο PS4 ή στο ONE... όσο για το Scalebound μάλλον ποτέ δεν πίστεψε σε αυτό η Microsoft.


      Ο Kamiya απαντάει πάντα ειλικρινά.Για το Scalebount δεν έχει πει σχεδόν τίποτα.Η έφταιγε η Microsoft και δεν θέλει να τους κραξει για επιχειρηματικούς λόγους(ποτέ δεν ξέρεις με ποιόν θα συνεργαστείς στο μέλλον) ή έφταιγαν και οι δύο και είναι απλά μία συνεργασία που δεν έβγαινε και δεν προχώρησε.Εγώ πιστεύω το δεύτερο γιατί και οι δύο έχασαν από το κόψιμο του scalebount,απλώς η Microsoft έχει χρήμα και δεν τους ένοιαζε καν,ενώ η platinum παλεύει ακόμα με τα οικονομικά της.Ότι καλύτερο για την platinum,καμιά κακία απο κανέναν δεν πρέπει να έχουν επειδή κάνουν το bayonetta μονο για switch,οι άνθρωποι παραλίγο να βαρεσουν κανόνι και πάνε όσο πιο save γίνεται.Και καλά κάνουν.
    • Comment Link
      magazinos
      magazinos 13/02/2018 14:20:49

      Ποτέ δεν κατάλαβα την γκρίνια για το Bayonetta. Αντί να χαίρονται η φαν της σειράς που έσωσε το franchise η Nintendo, γκρινιάζουν που δεν κυκλοφορεί στο PS4 ή στο ONE... όσο για το Scalebound μάλλον ποτέ δεν πίστεψε σε αυτό η Microsoft.


      Με την διαφορά ότι οι fans θέλουν και να το παίξουν,όχι να το δουν απο το YouTube ή να πληρώσουν 320€ για μια νέα κονσόλα.Ωστόσο έχεις και ενα δικιο
    • Comment Link
      marius_octavus
      marius_octavus 13/02/2018 14:15:07
      για τον ίδιο λόγο που το halo είναι αποκλειστικό του one, το god of war του ps4 κλπ.

    • Comment Link
      ShadowGP
      ShadowGP 13/02/2018 12:51:32
      Ποτέ δεν κατάλαβα την γκρίνια για το Bayonetta. Αντί να χαίρονται η φαν της σειράς που έσωσε το franchise η Nintendo, γκρινιάζουν που δεν κυκλοφορεί στο PS4 ή στο ONE... όσο για το Scalebound μάλλον ποτέ δεν πίστεψε σε αυτό η Microsoft.
    • Comment Link
      GrayFox
      GrayFox 13/02/2018 11:15:40
      Από τους πιο αξιόλογους σχεδιαστές η Platinum Games.
      Ακόμα αναρωτιέμαι τι πήγε στραβά με το Scalebound ως αποκλειστικότητα της Microsoft.

    Tech & Science News