EA: “Πιστεύουμε στα microtransactions”

Τα microtransactions ήρθαν για να μείνουν
03 Φεβρουαρίου 2018 16:16
EA: “Πιστεύουμε στα microtransactions”

Πρόσφατα η Electonics Arts αποκάλυψε τα οικονομικά της αποτέλεσμα για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Στα πλαίσια της ανακοίνωσής τους, η εταιρία αναφέρθηκε στο σάλο που προκλήθηκε με το Star Wars: Battlefront II και τον τρόπο που ενσωμάτωνε τα loot boxes και τα microtransactions, ξεκαθαρίζοντας στους επενδυτές πως τα microtransactions ήρθαν για να μείνουν.

Συγκεκριμένα, ο CEO της EA, Andrew Wilson, δήλωσε:

Συνεχίζοντας στο μέλλον, πιστεύουμε ότι οι ζωντανές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν προαιρετική ψηφιακή δημιουργία εσόδων, εφόσον υλοποιούνται σωστά, παρέχουν ένα πολύ σημαντικό στοιχείο επιλογής που μπορεί να επεκτείνει και να ενισχύσει την εμπειρία στα παιχνίδια μας. Δεσμευόμαστε να συνεργαζόμαστε συνεχώς με τους παίκτες μας για να παρέχουμε τη σωστή εμπειρία σε κάθε παιχνίδι και ζωντανή υπηρεσία μας.

Όσον αφορά το Star Wars: Battlefront II, ο  Wilson τόνισε πως σίγουρα ήταν μια διδακτική εμπειρία. Η απόφαση της εταιρίας να αφαιρέσει όλα τα microtransactions από το παιχνίδι βιάστηκε εν μέρη “στις απόψεις και τα παράπονα της κοινότητας που προέρχονται από τις beta και τα early trials”. Ωστόσο, τα microtransactions θα επιστρέψουν “μέσα στους επόμενους μήνες”.

Επιπλέον, επισήμανε:

Ποτέ δεν είχαμε ως στόχο να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως άδικη ή χωρίς σαφή πρόοδο, οπότε καταργήσαμε το χαρακτηριστικό που απομακρυνόταν από αυτό που οι οπαδοί μας έλεγαν πως ήταν ένα κατά τα άλλα εξαιρετικό παιχνίδι. Είμαστε τυχεροί που έχουμε παθιασμένους παίκτες που θα μας πουν όταν κάνουμε κάτι σωστά και όταν δεν το κάνουμε. Τώρα εργαζόμαστε σκληρά για περισσότερες ενημερώσεις που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες των παικτών μας και ελπίζουμε να τις φέρουμε στην κοινότητα του Battlefront II μέσα στους επόμενους μήνες.

Αξίζει να αναφερθεί πως παρά τις τεράστιες αντιδράσεις που ξεσήκωσε, το Star Wars: Battlefront II κατάφερε να πουλήσει 7 εκατομμύρια αντίτυπα. Συγχρόνως, το τελευταίο τρίμηνο η EA έβγαλε 787 εκατομμύρια δολάρια από τα "live services" της που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις πωλήσεις των DLCs, τις συνδρομές και τα microtransactions.