Ξεκίνησε η ανάπτυξη του Star Wars τίτλου της Motive Studios 

Υπό την καθοδήγηση της δημιουργού των Assassin's Creed, Jade Raymond

Ξεκίνησε η ανάπτυξη του Star Wars τίτλου της Motive Studios

Εν όψει του EA Play 2016, η Jade Raymond, Group General Manager των Motive Studios και Visceral Games, θέλησε να μοιραστεί με τους fans την πρόοδο των projects αλλά και του ίδιου του στούντιο. Μέσω ενός blog post, η δημιουργός του Assassin's Creed, μας ενημέρωσε πως η Motive ξεκίνησε να εργάζεται στο δικό της Star Wars παιχνίδι και πως παράλληλα επεξεργάζεται ιδέες για το νέο της IP. Μάλιστα, το στούντιο έφτασε τους 65 εργαζόμενους, όλοι τους βετεράνοι της βιομηχανίας, ενώ συνεχώς βρίσκονται σε αναζήτηση νέων ατόμων. 

Η Raymond πρόσθεσε πως η Visceral Games έχει προχωρήσει στην επόμενη φάση της ανάπτυξης του δικού της Star Wars τίτλου, υπό την καθοδήγηση της Amy Hennig (Jak & Daxter/ Uncharted). Βρίσκεται κιόλας σε συνεχή επικοινωνία με το δημιουργικό τμήμα της Lucasfilm για συμβουλές στο πως να διηγηθεί αυτή την ολοκαίνουργια και αυθεντική Star Wars ιστορία. 

Κλείνοντας, μέσα στους επόμενους μήνες θα μάθουμε περισσότερα και θα έχουμε συνεχής ενημερώσεις για τους εν λόγω Star Wars τίτλους. 

3 comment(s)