Διαθέσιμο το νέο patch του Firewatch για το PS4

Σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση
20 Φεβρουαρίου 2016 06:45
Διαθέσιμο το νέο patch του Firewatch για το PS4

Από σήμερα, η PlayStation 4 έκδοση του διαμαντιού της Campo Santo, Firewatch, δέχθηκε ένα νέο patch το οποίο προσφέρει βελτιώσεις σε διαφόρους τομείς. Δυστυχώς, η ομάδα ανάπτυξης δεν δημοσίευσε την πλήρη λίστα με τις αλλαγές, όμως, παρόλα αυτά τα σημαντικότερα προβλήματα όπως frame drops και texture popping φαίνεται πως έχουν επιλυθεί.

Δείτε την λίστα με τις βελτιώσεις παρακάτω. Επιπλέον, η εταιρία πρόσθεσε πως δεν θα σταματήσει να υποστηρίζει τον τίτλο της, καθώς θα προσπαθήσει να τον βελτιώσει ακόμη περισσότερο, ενώ στο μέλλον θα προστεθούν και διάφορα χαρακτηριστικά.

  • Draw distance and shadow render distance have been improved, which should remove significant texture popping.
  • Streaming loading and unloading has been significantly adjusted with extra safeties so you should no longer see loading happen right in front of you.
  • We got Unity to fix a very rare hang that could occur when loading and unloading scenes.
  • Many instances of unstable framerate have been improved.
  • Auto-saves are now far less frequent, as they were causing the worst framerate hitches we have been seeing.
  • Several places where people were escaping the world or getting stuck in collision have been refined. Also, if you are stuck in an endlessly falling state, the game will attempt to put you back, either through loading the last save or respawning Henry aboveground.
  • Various cases where you were able to interrupt or break your current quest have been safeguarded.