Final Fantasy 7 Rebirth και Final Fantasy 16 δεν έπιασαν τους αρχικούς στόχους της Square Enix

Κάτω των προσδοκιών οι πωλήσεις τους
18 Σεπτεμβρίου 2024 23:36
Final Fantasy 7 Rebirth και Final Fantasy 16 δεν έπιασαν τους αρχικούς στόχους της Square Enix

Η Square Enix μόλις έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας ένα brefing για τα οικονομικά της αποτελέσματα, το οποίο αρχικά είχε πραγματοποιηθεί τον Μάιο. Στο πλαίσιο αυτό αποκάλυψε ότι δεν έπιασε τους οικονομικούς της στόχους, με τα κέρδη να είναι λιγότερα από τα προβλεπόμενα.

Αναλυτικότερα, η Square Enix τόνισε ότι παρά την κυκλοφορία των Foamstars και Final Fantasy VII Rebirth στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, οι αρχικές τους πωλήσεις δεν ήταν όσο δυνατές όσο θα ήθελε. Η Square Enix είχε επιβεβαιώσει ότι και το Final Fantasy 16 δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στους αρχικούς εμπορικούς στόχους που είχε θέσει.

Να σημειωθεί πως και τα τρία παιχνίδια ήταν αποκλειστικές κυκλοφορίες του PlayStation 5, κάτι που ενδεχομένως να περιόρισε τα πιθανά κέρδη. Αυτό ενδέχεται να ήταν που επηρέασε και την κατεύθυνση της εταιρείας συνολικά, αφού κατά τη διάρκεια του briefing ανέφερε πως θα ξεκινήσει να ακολουθεί μια multiplatform στρατηγική, αναφέροντας μεταξύ άλλων:

«Στην περίπτωση των παιχνιδιών υψηλής ευκρίνειας, θα δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο περιβάλλον που θα επιτρέπει σε περισσότερους πελάτες να απολαμβάνουν τα μεγάλα μας franchises και τους ΑΑΑ τίτλους, συμπεριλαμβανομένου του παλαιού μας καταλόγου».

Αυτό σημαίνει πως μελλοντικά μπορούμε να περιμένουμε περισσότερες ταυτόχρονες κυκλοφορίες από τη Square Enix, η οποία έχει ήδη αρχίσει να ακολουθεί αυτή την πορεία. Πρόσφατα έγινε διαθέσιμο στο PC για παράδειγμα το Final Fantasy 16, το οποίο έκανε ντεμπούτο με περισσότερους από 22 χιλιάδες ταυτόχρονους παίκτες.