Το The Last of Us τρέχει πλέον πολύ καλύτερα στο PC
Πλέον η PC έκδοση του The Last of Us Part Ι είναι σε καλύτερη κατάσταση από ποτέ, αφού χάρη στο μεγάλο Patch v1.0.5.0 που μόλις κυκλοφόρησε, η Naughty Dog, σε συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης Iron Galaxy άφησαν στο παρελθόν μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα.
Σε περίπτωση που δε γνωρίζετε, η πολυαναμενόμενη μεταφορά της βραβευμένης εμπειρίας στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές αρχικά έφτασε με πολλά προβλήματα, αφού μεταξύ άλλων η κοινότητα είχε κάνει παράπονα για crashes, stuttering, πολύ μεγάλα load times, κακό optimization, mouse jitter, οπτικά glitches και άλλα θέματα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο βαθμός του παιχνιδιού να «κοκκινήσει» στο Steam με Mostly Negative κριτικές από τους παίκτες, γεννώντας μέχρι και memes που διακωμωδούσαν την όλη κατάσταση.
Ωστόσο, πλέον το παιχνίδι είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και το νέο patch φέρνει ουσιαστικές βελτιώσεις για την απόδοση, βελτιώνοντας συγχρόνως την ποιότητα των textures στις Low και Medium ρυθμίσεις. Συγκεκριμένα, οι developers βελτιστοποιήσαν τον κώδικά τους για να αξιοποιούν καλύτερα τους CPU πόρους. Παράλληλα, το σύστημα του loading των assets έγινε πιο αποτελεσματικό μειώνοντας του χρόνους φόρτωσης, ενώ το περιεχόμενο γενικά είναι πλέον πιο optimized για καλύτερη απόδοση σε διάφορα επίπεδα.
Μάλιστα, ο τεράστιος χρόνος που χρειαζόταν την πρώτη φορά που άνοιγε το παιχνίδι για το shader building αποτελεί πλέον παρελθόν. Η Naughty Dog έχει βελτιώσει σημαντικά τον μηχανισμό και έτσι δε θα χρειάζεται τόση αναμονή. Βέβαια, όλες αυτές οι αλλαγές καθιστούν τους shaders για τους παίκτες που έχουν ήδη ξεκινήσει το παιχνίδι μη συμβατούς, πράγμα που σημαίνει ότι μετά το patch θα χρειαστεί να γίνουν ξανά compile.
The Last of Us Part I PC Patch 1.0.5 is now available. It features improvements to framerate, texture fidelity, level loading, and more.
— Naughty Dog (@Naughty_Dog) May 9, 2023
Read the full patch notes here: https://t.co/KjcwzymgP8 pic.twitter.com/EkODWKwEDd
Ακολουθούν αναλυτικά όλες οι αλλαγές του Patch v1.0.5.0 του The Last of Us Part I για το PC:
- Reduced shader building times
- Optimized code to improve global CPU performance
- Optimized content to improve performance across several levels
- Improved level loading to help reduce the amount of 'Please Wait' and loading screens
- Added a new Effects Density setting, which adjusts the density and number of non-critical visual effects (Options > Graphics)
- Increased crowd sizes on Low and Medium Ambient Character Density settings and added a Very Low option (Options > Graphics)
- Implemented additional scalability tuning for Low and Medium in-game Graphics settings
- Reduced the VRAM impact of texture quality settings, allowing most players to increase their texture quality settings or experience improved performance with their current settings
- Fixed a crash that would occur on boot on Windows 11
- Fixed a crash that could occur on Intel Arc
- Fixed a crash that may occur when starting a New Game in Left Behind prior to the completion of shader building
- Corrected an issue where pointing the camera at the floor while aiming would cause the player and camera to visually stutter
- Fixed an issue where Sniping Sensitivity settings were not applying to all scoped weapons. Additionally, Sniping Sensitivity has been renamed to Scoped Sensitivity (Options > Controls > Mouse Camera Sensitivity)
- Fixed an issue where players could not click on 'Jump To Unbound' when prompted in the custom controls settings (Options > Controls > Input > Customize Controls)
- Fixed an issue where changing Graphics settings (Options > Graphics > Graphics Preset) during gameplay wouldn't restart the player at the correct checkpoint
- Fixed an issue where adjustments to Lens Flare (Options > Graphics > Visual Effects Settings > Lens Flare) were not not applied
- [Pittsburgh] Fixed an issue where players may consistently fall out-of-world when restarting at the checkpoint in the bookstore
- [Left Behind] Fixed an issue where players may get soft locked when jumping into the electrified water
AMD-Specific
- Implemented improvements to load times
- Fixed an issue where shaders may take an abnormally long time to load
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.