Read later
  • Written by 
  • Σάρωσε στα Όσκαρ το Mad Max: Fury Road

    Σάρωσε στα Όσκαρ το Mad Max: Fury Road

    "What a lovely day" για τον George Miller

    Όπως κάθε χρονιά, η βραδιά των Όσκαρ αναμένεται πάντα να έχει κάποια υποψηφιότητα η οποία θα κλέψει την παράσταση. Φέτος, αυτό έγινε από την ταινία Mad Max: Fury Road καθώς κατάφερε να αποσπάσει έξι Όσκαρ. Συγκεκριμένα, η ταινία του George Miller διεκδίκησε τα εξής βραβεία: Καλύτερο Μοντάζ, Καλύτερης Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, Καλύτερα Κοστούμια, Καλύτερο ΜακιγιάζΚαλύτερο Ηχητικό Μοντάζ, Καλύτερο Μιξάζ.

    Πιστεύετε πως άξιζε όλα αυτά τα βραβεία στα Oscars 2016 το Mad Max: Fury Road; Πείτε μας την άποψη σας στα σχόλια.

     

    Login to post comments
    Comments (28)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 02/03/2016 11:43:29

      Να σου πω την αληθεια οταν ανακοινωθηκε οτι θα βγει το Fury Road ημουν λιγο επιφυλακτικος διοτι στο trailer φαινοταν οτι δεν εχει τοσο επαφη με τα 3 προηγουμενα, το μονο που εδιωχνε τις αμφιβολιες μου ηταν οτι ο σκηνοθετης ηταν ο George Miller και οτι το trailer βρωμαγε ποιοτητα οποτε πηγα το ειδα και βγηκα απο την αιθουσα θελοντας να το ξαναδω αμεσως, ισως εσυ να εμεινες προσκολημενος στα προηγουμενα και να απογοητευτηκες οπως και αρκετοι αλλοι φαν του κοσμου του Mad Maχ ομως οταν ο ιδιος ο δημιουργος του κοσμου αυτου που αγαπησες αποφασιζει να κανει καινουρια ταινια 30 χρονια αργοτερα την ωρα που ο ιδιος ο εσωτερικος του κοσμος εχει εξελιχθει εχει αλλαξει εχει οριμασει λογικο ειναι το υφος της ταινιας να ειναι διαφορετικο
      Τετοια καταιγιστικη δραση δε θα δεις πουθενα ειναι ενα σχεδον καθαροαιμο Mad Max απλα οι ανθρωποι αλλαζουν μην ειστε προσκολημενοι



      πολλες φορες παιζει ρολο και σε τι κατασταση ψυχολογικη θα εισαι οταν δεις μια ταινια.. μπορει η ταινια να ειναι καλη αλλα εσυ να μην εισαι στα καλυτερα σου ψυχολογικα και να τη δεις στραβα.. γιαυτο πρεπει τις περισοτερες ταινιες που αξιζουν η νομιζεις οτι ειναι καλες να τις βλεπεις 2 φορες για να τις εκτιμησεις... ξερεις ποσες ταινιες που εχω δει, οταν τις εβλεπα τη δευτερη φορα (ειχα ξεμεινει απο ταινιες και ξαναβλεπα αυτες που μου αρεσουνε..), ειδα πραγματα που δεν τα προσεξα τη 1η και αλλαξαν τελειως τα συναισθηματα μου..( συνηθως προς το καλυτερο..) οι καλες και δυσκολες ταινιες πρεπει να τις βλεπεις τουλαχιστον 2 φορες για να τις εκτιμησεις και να καταλαβεις τι θελει να πει ο σκηνοθετης..
    • Comment Link
      Insane
      Insane 01/03/2016 20:56:00
      Να σου πω την αληθεια οταν ανακοινωθηκε οτι θα βγει το Fury Road ημουν λιγο επιφυλακτικος διοτι στο trailer φαινοταν οτι δεν εχει τοσο επαφη με τα 3 προηγουμενα, το μονο που εδιωχνε τις αμφιβολιες μου ηταν οτι ο σκηνοθετης ηταν ο George Miller και οτι το trailer βρωμαγε ποιοτητα οποτε πηγα το ειδα και βγηκα απο την αιθουσα θελοντας να το ξαναδω αμεσως, ισως εσυ να εμεινες προσκολημενος στα προηγουμενα και να απογοητευτηκες οπως και αρκετοι αλλοι φαν του κοσμου του Mad Maχ ομως οταν ο ιδιος ο δημιουργος του κοσμου αυτου που αγαπησες αποφασιζει να κανει καινουρια ταινια 30 χρονια αργοτερα την ωρα που ο ιδιος ο εσωτερικος του κοσμος εχει εξελιχθει εχει αλλαξει εχει οριμασει λογικο ειναι το υφος της ταινιας να ειναι διαφορετικο
      Τετοια καταιγιστικη δραση δε θα δεις πουθενα ειναι ενα σχεδον καθαροαιμο Mad Max απλα οι ανθρωποι αλλαζουν μην ειστε προσκολημενοι
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 01/03/2016 18:53:03

      τα Raid ειναι οι τοπ ταινιες fighting για εμενα, φοβερες αλλα το να λετε οτι ειναι πολλα σκαλια πανω απο το Mad Max μαλλον εσεις φιλοι δεν εχετε ιδεα απο κινηματογραφο και συγνωμη κιολας




      Μπορει και να ισχύει , οτι ειχα να πω το ειπα απο κατω , παντως γενικα στο ιντερνετ δεν ειμαι ο μοναδικος παλιος φαν του Mad Max που το βρηκε πολυ κατωτερο του Mad Max 2 . Ισως να ειναι και θεμα ηλικιας .
    • Comment Link
      Insane
      Insane 01/03/2016 17:43:49
      Eχεις δικιο και για να το διευκρινισες μαλλον ειχα λιγο επιθετικο υφος αλλα δεν το ειχα σκοπο απλα εγινε παρεξηγηση της φρασης σου. Εν τελη αφου μας αρεσουν οι ταινιες λογικο να εχουμε και διαφωνιες :D
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 17:26:46

      Δεν είπατε για συγκίνηση όπως ούτε και εγώ, είπατε ότι δεν είχε κάτι ΣΟ-ΒΑ-ΡΟ και εγώ είπα, ok καταλαβαίνω ότι το setting του δεν σας φάνηκε σοβαρό αλλα αυτό συμβαίνει επειδή διαδραματίζεται σε έναν πλασματικό κόσμο και όχι στην πραγματικότητα ή εποχή που ζούμε σήμερα, από αυτές τις ταινίες που αναφέρατε πάλι το 85% είναι πριν το 2006 και το άλλο 15% που είναι μετά έχουν σοβαρότητα ή δόση αληθοφάνειας; Θα με τρελανετε; Οι μόνες δύο ηταν το Equalizer και το Sicario την πρώτη όντως θα την βάλω στο κινητό γιατί ώσπου να φτάσουμε στην δράση θα με έχει πάρει ο ύπνος και για την δεύτερη ένιωθα σαν να παίζω παιχνίδι jump scare αλλα οπου scare βάλε action δεν λέω ότι ήταν κακίες ταινίες γαμάτες ήταν αλλα δεν είχαν αυτό που είπα από το 2-3 λεπτό μέχρι και 5 λεπτά πριν το τέλος action για το μονο που θα μπορούσα να πω ότι είχε το ίδιο action ήταν όντως το Raid αλλα εκεί και αν δεν υπήρχε σοβαρότητα ή αληθοφάνεια ή story.



      Το θεμα ειναι να σε κανει μια ταινια να μπεις στο κοσμο της ωστε να φαινετε αληθοφανες αυτο που θελει να σου δειξει, (εμενα δε με εβαλε το mad max στο κοσμο του..) αυτο θελω να εξηγησω και οχι κατα ποσο ρεαλιστικη πρεπει να ειναι μια ταινια για να τη παρει ο αλλος στα σοβαρα.. προσωπικα ειμαι φαν της φαντασιας γιαυτο κι εχω λιγο απογοητευτει τα τελευταια χρονια.. δεν υπαρχει αυτη η εμπνευση που ειχαν οι σκηνοθετες οπως παλιοτερα.. πες το κορεσμο, ελειψη φαντασιας ,δημιουργηκοτητας δε ξερω.. εχουμε πειξει λιγο με τις επανεκδοσεις παλαιων επιτυχιων οπως τα remasters στα videogames ενα πραγμα.. δε προσπαθω να αλλαξω τη γνωμη κανενος, συζητηση κανουμε και λογικο να υπαρχουν αντιθετες αποψεις.. μια μετρια ταινια στα δικα μου ματια μπορει να φαινετε στον αλλον αριστουργημα και το αντιθετο...


      Τα γουστα εινα γουστα μη προσπαθειτε να αποδειξετε οτι εχετε δικιο για κατι, το Sicario συγκριτικα με το Mad Max σε ρυθμο δρασης ειναι σαπουνοπερα, και για να προλαβω μερικους το Sicario μου αρεσε πολυ ειναι πολυ ιδιαιτερη ταινια αλλα σε τι να παρει οσκαρ γιατι ξεχωρισε αν εξαιρεσεις το πρωτοτυπο σεναριο του? Αυτο που καταλαβα ειναι οτι επειδη δεν εχει σεναριο με βαθος το Mad Max πρεπει να το χαντακωσετε, τα Raid ειναι οι τοπ ταινιες fighting για εμενα, φοβερες αλλα το να λετε οτι ειναι πολλα σκαλια πανω απο το Mad Max μαλλον εσεις φιλοι δεν εχετε ιδεα απο κινηματογραφο και συγνωμη κιολας αλλα σιγα που παταει στα εφε το Mad Max μη τρελαθουμε κιολας ο Miller τα χρησιμοποιει πολυ πιο διακριτικα απο το Μatrix και το Terminator που ειναι φουλ τιγκα και αυτα στα visual effects, ποσσα πλανα σε κανουν να αναρωτιεσαι αν το καναν οντως στα αληθεια αυτο, Δεν ξερω αν το γνωριζεται καποτε υπηρχε και βουβος κινηματογραφος ουτε μια λεξη σκεφτειτε να βλεπατε κουφοι και χωρις υποτιτλους για πρωτη φορα μια ταινια τι θα προτιμουσατε το matrix ή το mad max? Δεν ειναι ολες οι ταινιες με storyline,
      καποιες απλα χρησιμοποιουν με μαεστρια αποκλειστικα τη καμερα τους καφρους κασκαντερ και τα αμαξια με τεχνικές λεπτομέρειες προσεγμένες στο έπακρο για να γυρισουν ενα αριστουργημα αλλα λιγη φαντασια να εχεις πιανεις και τους συμβολισμους που σου προσφερει η ταινια απλα οχι απλοχερα. Οταν στεκεσαι επαξια διπλα στις κορυφαιες ταινιες δρασης που μας μεγαλωσαν και θετεις νεα στανταρ (ναι νεα στανταρ καλα ακουσατε και δεν θα αναφερθω αν εχετε ματια ξαναδειτε το ισως το εκτιμησετε) σιγουρα πολυ θα σταθουν απεναντι σου και θα σε μειωσουν αλλα το Mad Max δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο τα Terminator, Face off, Matrix, Jason Bourne, Mission imposible, Raid, Kill bill και αλλα πολλααααα ηρθε για να μεινει! :)



      η ολη αντιπαραθεση ξεκινησε οταν ειπα οτι
      -Δε ξερω ρε παιδες αλλα κατι θα ειδατε που δε το ειδα εγω... τιποτα το ιδιαιτερο για μενα...-
      δε το ειπα ειρωνικα..!!! το παρεξηγησες ουτε προσπαθησα να σου αλλαξω τη γνωμη.. ειπα τιποτα το ιδιαιτερο για μενα οχι γενικα.. σου αρεσε εσενα? ε τοτε εμενα δε μου πεφτει λογος.. απλα ειπα με τη σειρα μου την αποψη μου.. μετα ανοιξαμε ενα κλαδο (action movies..) που θα μπορουμε να γραφουμε για μηνες, ειναι τεραστια αυτη η κατηγορια, δε ξερεις απο που να ξεκινησεις, η ουσια ειναι να απολαμβανει ο καθενας αυτο που γουσταρει στο επακρο...
    • Comment Link
      Tatas
      Tatas 01/03/2016 16:52:37
      Δεν είπατε για συγκίνηση όπως ούτε και εγώ, είπατε ότι δεν είχε κάτι ΣΟ-ΒΑ-ΡΟ και εγώ είπα, ok καταλαβαίνω ότι το setting του δεν σας φάνηκε σοβαρό αλλα αυτό συμβαίνει επειδή διαδραματίζεται σε έναν πλασματικό κόσμο και όχι στην πραγματικότητα ή εποχή που ζούμε σήμερα, από αυτές τις ταινίες που αναφέρατε πάλι το 85% είναι πριν το 2006 και το άλλο 15% που είναι μετά έχουν σοβαρότητα ή δόση αληθοφάνειας; Θα με τρελανετε; Οι μόνες δύο ηταν το Equalizer και το Sicario την πρώτη όντως θα την βάλω στο κινητό γιατί ώσπου να φτάσουμε στην δράση θα με έχει πάρει ο ύπνος και για την δεύτερη ένιωθα σαν να παίζω παιχνίδι jump scare αλλα οπου scare βάλε action δεν λέω ότι ήταν κακίες ταινίες γαμάτες ήταν αλλα δεν είχαν αυτό που είπα από το 2-3 λεπτό μέχρι και 5 λεπτά πριν το τέλος action για το μονο που θα μπορούσα να πω ότι είχε το ίδιο action ήταν όντως το Raid αλλα εκεί και αν δεν υπήρχε σοβαρότητα ή αληθοφάνεια ή story.
    • Comment Link
      Insane
      Insane 01/03/2016 15:50:41
      Τα γουστα εινα γουστα μη προσπαθειτε να αποδειξετε οτι εχετε δικιο για κατι, το Sicario συγκριτικα με το Mad Max σε ρυθμο δρασης ειναι σαπουνοπερα, και για να προλαβω μερικους το Sicario μου αρεσε πολυ ειναι πολυ ιδιαιτερη ταινια αλλα σε τι να παρει οσκαρ γιατι ξεχωρισε αν εξαιρεσεις το πρωτοτυπο σεναριο του? Αυτο που καταλαβα ειναι οτι επειδη δεν εχει σεναριο με βαθος το Mad Max πρεπει να το χαντακωσετε, τα Raid ειναι οι τοπ ταινιες fighting για εμενα, φοβερες αλλα το να λετε οτι ειναι πολλα σκαλια πανω απο το Mad Max μαλλον εσεις φιλοι δεν εχετε ιδεα απο κινηματογραφο και συγνωμη κιολας αλλα σιγα που παταει στα εφε το Mad Max μη τρελαθουμε κιολας ο Miller τα χρησιμοποιει πολυ πιο διακριτικα απο το Μatrix και το Terminator που ειναι φουλ τιγκα και αυτα στα visual effects, ποσσα πλανα σε κανουν να αναρωτιεσαι αν το καναν οντως στα αληθεια αυτο, Δεν ξερω αν το γνωριζεται καποτε υπηρχε και βουβος κινηματογραφος ουτε μια λεξη σκεφτειτε να βλεπατε κουφοι και χωρις υποτιτλους για πρωτη φορα μια ταινια τι θα προτιμουσατε το matrix ή το mad max? Δεν ειναι ολες οι ταινιες με storyline,
      καποιες απλα χρησιμοποιουν με μαεστρια αποκλειστικα τη καμερα τους καφρους κασκαντερ και τα αμαξια με τεχνικές λεπτομέρειες προσεγμένες στο έπακρο για να γυρισουν ενα αριστουργημα αλλα λιγη φαντασια να εχεις πιανεις και τους συμβολισμους που σου προσφερει η ταινια απλα οχι απλοχερα. Οταν στεκεσαι επαξια διπλα στις κορυφαιες ταινιες δρασης που μας μεγαλωσαν και θετεις νεα στανταρ (ναι νεα στανταρ καλα ακουσατε και δεν θα αναφερθω αν εχετε ματια ξαναδειτε το ισως το εκτιμησετε) σιγουρα πολυ θα σταθουν απεναντι σου και θα σε μειωσουν αλλα το Mad Max δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο τα Terminator, Face off, Matrix, Jason Bourne, Mission imposible, Raid, Kill bill και αλλα πολλααααα ηρθε για να μεινει! :)
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 14:46:03


      Εγω το συγκρινω και με το Mad Max 2 , ειναι μεγαλη υποθεση η συγκριση αυτη των 2 αυτων ταινιων . Ηταν πιο σοβαρη η τοτε ταινια , τιποτα τρομερο και εκεινη στο σεναριο της αλλα ειχε κατι πιο.... σοβαρο .
      Το καινουριο Mad Max εμεινε μονο στο να εντυπωσιασει και ...αυτο. Ειμαι υποστηρικτης της αποψης οτι μια ταινια ειναι μεγαλη οταν ακομα και μετα απο 20+ χρονια καποιες σκηνες που ισως να κρατανε και λιγα δευτερολεπτα σου μενουν . Ε , το καινουριο Mad Max δεν ειχε καμια τετοια σκηνη , εκτος απο τον κιθαριστα που ηταν τραγελαφικό .



      Πες τα ρε φιλε γιατι θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε....
      το θεμα ειναι μετα απο δεκα+ χρονια τι απηχηση θα χει καποια ταινια και ποσο θα μας στιγματισει στο βαθος του χρονου.. ηθελα να αναφερω και το κιθαριστα αλλα λεω αστο γιατι δε θα τελειωνε ποτε η συζητηση.. ειλικρινα ηταν ο μονος που ηθελα να του καρφωσει ενα κονταρι στο κεφαλι να σκασει... απλα δεν υπηρχε ανταγωνισμος η κατι αναλογο που να το κοντραρει και φυσιολογικο ειναι να παρει αυτη τα βραβεια.. σε καποιον πρεπει να τα δωσουνε..



      Το ότι η "Furiosa από μικρό κοριτσάκι προσπαθούσε να γυρίσει πίσω στους δικούς της με την μάνα της νεκρή και με ένα χέρι έχοντας στο κεφάλι της συνδυάσει το "Green Place" με έναν παράδεισο και στο τέλος δεν βρήκε τίποτα τα έχασε όλα από την "άμμο" αυτό δεν είναι σοβαρό; O NUX, που έχασε και αυτός τα πάντα γιατί ο δικός του παράδεισος ήταν το Valhalla και του έκλεισε την πόρτα στα μούτρα ο Joe και έχασε και αυτός τα πάντα και μετά βρήκε άλλο νόημα και στο τέλος αναγκάστηκε να θυσιαστεί για να σώσει τους ανθρώπους που στην αρχή τον μισούσαν και ήθελαν να τον σκοτώσουν και στο τέλος είχαν γίνει ΕΝΑ + την κοπελιά που γούσταρε, ούτε αυτό ήταν σοβαρό; Τότε το Fury Roads να το κάνουμε παιδικό παραμύθι, ο κιθαρίστας δεν σας άρεσε γιατί δεν χωράει στον κόσμο που ζούμε εμείς όχι τον πλασματικό κόσμο του Mad Max, λίγες σελίδες διαλογου έχει το Fury Roads και μέσα σε αυτές τις σελίδες κρύβονται πολλά, το ότι σας εντυπωσίασε ο κιθαρίστας με το φλογοβόλο δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω παρα μονο ότι χάσατε φίλοι μου την ΟΥΣΙΑ.

      Τέλος δυο πράγματα ήθελα να πω ότι πρώτον ανοίξτε τα ματια σας και δείτε ΠΟΙΑ Oscar πήρε η ταινία, και δεύτερον ακόμα δεν έχω ακούσει action ταινίες από το 2006 μέχρι σήμερα.



      Κι ομως ολα αυτα που λες εμενα ΔΕΝ με αγγιξανε ουτε καν να το πω συγκινηση.. οσο για τα βραβεια που λες ξεχασα να το αναφερω και καλα εκανες και το ειπες οντως εκει τα αξιζει (σκηνικα make up κτλ...) εγω βγαζω εξω τα οσκαρ ετσι κι αλλιως ποτε δεν ηταν παντα αντικειμενικα και δικαια (εχουν θαφτει πολλες ταινιες...) μιλαμε καθαρα για το ειδος της .. πολυ συζητηση για το τιποτα.. και ξανα λεω, την ευχαριστηθηκα στη 55αρα tv μου με το καταληλο 7.1 home cinema εκει κανει καλα τη δουλεια του, τωρα αν μου λεγανε να το δω σε λαπτοπ θα το εκλεινα στο πρωτο τεταρτο.. ΕΝΩ, ΠΧ.. matrix 1 terminator 2 the bourne trilogy Batman - The Dark Knight Lord of the rings the planet of apes κτλ κτλ... τα βλεπω και στο κινητο γιατι ειναι ταινιαρες μοναδικες στο ειδος τους..δε πατανε μονο στα εφε..
      το siccario πολυ δυνατη ταινια σοκ στο τελος.. δεν υπαρχει συγκριση.. ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΙΡΕ?.. τα τρια μου............... οκ, παρακατω
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 01/03/2016 14:01:59



      Το ότι η "Furiosa από μικρό κοριτσάκι προσπαθούσε να γυρίσει πίσω στους δικούς της με την μάνα της νεκρή και με ένα χέρι έχοντας στο κεφάλι της συνδυάσει το "Green Place" με έναν παράδεισο και στο τέλος δεν βρήκε τίποτα τα έχασε όλα από την "άμμο" αυτό δεν είναι σοβαρό; O NUX, που έχασε και αυτός τα πάντα γιατί ο δικός του παράδεισος ήταν το Valhalla και του έκλεισε την πόρτα στα μούτρα ο Joe και έχασε και αυτός τα πάντα και μετά βρήκε άλλο νόημα και στο τέλος αναγκάστηκε να θυσιαστεί για να σώσει τους ανθρώπους που στην αρχή τον μισούσαν και ήθελαν να τον σκοτώσουν και στο τέλος είχαν γίνει ΕΝΑ + την κοπελιά που γούσταρε, ούτε αυτό ήταν σοβαρό; Τότε το Fury Roads να το κάνουμε παιδικό παραμύθι, ο κιθαρίστας δεν σας άρεσε γιατί δεν χωράει στον κόσμο που ζούμε εμείς όχι τον πλασματικό κόσμο του Mad Max, λίγες σελίδες διαλογου έχει το Fury Roads και μέσα σε αυτές τις σελίδες κρύβονται πολλά, το ότι σας εντυπωσίασε ο κιθαρίστας με το φλογοβόλο δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω παρα μονο ότι χάσατε φίλοι μου την ΟΥΣΙΑ.

      Τέλος δυο πράγματα ήθελα να πω ότι πρώτον ανοίξτε τα ματια σας και δείτε ΠΟΙΑ Oscar πήρε η ταινία, και δεύτερον ακόμα δεν έχω ακούσει action ταινίες από το 2006 μέχρι σήμερα.



      Τα Mad Max δεν θα επρεπε να εχουν την ουσια τους ποτε σε κατι τετοιες ιστοριουλες .Δεν θα χωνεψω ποτε τη σκηνη που φευγει μονος του ο Max και γυρναει με αιματα πανω του αφου κ καλα εχει καθαρισει για πλακα τους τυπους , ποτε το εκανε αυτο ο Max και σε ποια ταινια ? Δεν θελω να λεω πολλα , με απογοητευσε εμενα προσωπικα , και επειδη θες και παραδειγμα για να εξηγησω με το οταν μιλαω για σοβαροτητα τι εννοω , Bourne Trilogy . Equalizer , Sicario , να βαλω και τα Batman του Νολαν μεσα ? Μεχρι και το The Raid 1-2 πολλα σκαλοπατια παραπανω .
    • Comment Link
      gamer.gr
      gamer.gr 01/03/2016 13:44:22
      v8 v8 v8 v8
    • Comment Link
      Tatas
      Tatas 01/03/2016 13:33:35


      Εγω το συγκρινω και με το Mad Max 2 , ειναι μεγαλη υποθεση η συγκριση αυτη των 2 αυτων ταινιων . Ηταν πιο σοβαρη η τοτε ταινια , τιποτα τρομερο και εκεινη στο σεναριο της αλλα ειχε κατι πιο.... σοβαρο .
      Το καινουριο Mad Max εμεινε μονο στο να εντυπωσιασει και ...αυτο. Ειμαι υποστηρικτης της αποψης οτι μια ταινια ειναι μεγαλη οταν ακομα και μετα απο 20+ χρονια καποιες σκηνες που ισως να κρατανε και λιγα δευτερολεπτα σου μενουν . Ε , το καινουριο Mad Max δεν ειχε καμια τετοια σκηνη , εκτος απο τον κιθαριστα που ηταν τραγελαφικό .



      Πες τα ρε φιλε γιατι θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε....
      το θεμα ειναι μετα απο δεκα+ χρονια τι απηχηση θα χει καποια ταινια και ποσο θα μας στιγματισει στο βαθος του χρονου.. ηθελα να αναφερω και το κιθαριστα αλλα λεω αστο γιατι δε θα τελειωνε ποτε η συζητηση.. ειλικρινα ηταν ο μονος που ηθελα να του καρφωσει ενα κονταρι στο κεφαλι να σκασει... απλα δεν υπηρχε ανταγωνισμος η κατι αναλογο που να το κοντραρει και φυσιολογικο ειναι να παρει αυτη τα βραβεια.. σε καποιον πρεπει να τα δωσουνε..



      Το ότι η "Furiosa από μικρό κοριτσάκι προσπαθούσε να γυρίσει πίσω στους δικούς της με την μάνα της νεκρή και με ένα χέρι έχοντας στο κεφάλι της συνδυάσει το "Green Place" με έναν παράδεισο και στο τέλος δεν βρήκε τίποτα τα έχασε όλα από την "άμμο" αυτό δεν είναι σοβαρό; O NUX, που έχασε και αυτός τα πάντα γιατί ο δικός του παράδεισος ήταν το Valhalla και του έκλεισε την πόρτα στα μούτρα ο Joe και έχασε και αυτός τα πάντα και μετά βρήκε άλλο νόημα και στο τέλος αναγκάστηκε να θυσιαστεί για να σώσει τους ανθρώπους που στην αρχή τον μισούσαν και ήθελαν να τον σκοτώσουν και στο τέλος είχαν γίνει ΕΝΑ + την κοπελιά που γούσταρε, ούτε αυτό ήταν σοβαρό; Τότε το Fury Roads να το κάνουμε παιδικό παραμύθι, ο κιθαρίστας δεν σας άρεσε γιατί δεν χωράει στον κόσμο που ζούμε εμείς όχι τον πλασματικό κόσμο του Mad Max, λίγες σελίδες διαλογου έχει το Fury Roads και μέσα σε αυτές τις σελίδες κρύβονται πολλά, το ότι σας εντυπωσίασε ο κιθαρίστας με το φλογοβόλο δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω παρα μονο ότι χάσατε φίλοι μου την ΟΥΣΙΑ.

      Τέλος δυο πράγματα ήθελα να πω ότι πρώτον ανοίξτε τα ματια σας και δείτε ΠΟΙΑ Oscar πήρε η ταινία, και δεύτερον ακόμα δεν έχω ακούσει action ταινίες από το 2006 μέχρι σήμερα.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 13:05:24

      Sorry που πετάγομαι αλλα λέτε για Matrix και Terminator 2 και ότι αυτές είχαν ανεβάσει τον πήχη και δεν διαφωνώ αλλα παράλληλα λέτε ότι το Mad Max δεν ήταν από τις καλλίτερες ταινίες δράσης τις τελευταίας δεκαετίας, και πάλι sorry αλλα έχετε κάτι άλλο να δείξετε που να μην είναι πάνω από 10 χρονια ή 20 χρονιά, που να σας κράτησε από το 2-3 λεπτό που άρχισε μέχρι και τα τελευταία 5 λεπτά πριν το τέλος στην τσίτα με την δράση που είχε;



      Εγω το συγκρινω και με το Mad Max 2 , ειναι μεγαλη υποθεση η συγκριση αυτη των 2 αυτων ταινιων . Ηταν πιο σοβαρη η τοτε ταινια , τιποτα τρομερο και εκεινη στο σεναριο της αλλα ειχε κατι πιο.... σοβαρο .
      Το καινουριο Mad Max εμεινε μονο στο να εντυπωσιασει και ...αυτο. Ειμαι υποστηρικτης της αποψης οτι μια ταινια ειναι μεγαλη οταν ακομα και μετα απο 20+ χρονια καποιες σκηνες που ισως να κρατανε και λιγα δευτερολεπτα σου μενουν . Ε , το καινουριο Mad Max δεν ειχε καμια τετοια σκηνη , εκτος απο τον κιθαριστα που ηταν τραγελαφικό .



      Πες τα ρε φιλε γιατι θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε....
      το θεμα ειναι μετα απο δεκα+ χρονια τι απηχηση θα χει καποια ταινια και ποσο θα μας στιγματισει στο βαθος του χρονου.. ηθελα να αναφερω και το κιθαριστα αλλα λεω αστο γιατι δε θα τελειωνε ποτε η συζητηση.. ειλικρινα ηταν ο μονος που ηθελα να του καρφωσει ενα κονταρι στο κεφαλι να σκασει... απλα δεν υπηρχε ανταγωνισμος η κατι αναλογο που να το κοντραρει και φυσιολογικο ειναι να παρει αυτη τα βραβεια.. σε καποιον πρεπει να τα δωσουνε..
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 01/03/2016 12:18:54

      Sorry που πετάγομαι αλλα λέτε για Matrix και Terminator 2 και ότι αυτές είχαν ανεβάσει τον πήχη και δεν διαφωνώ αλλα παράλληλα λέτε ότι το Mad Max δεν ήταν από τις καλλίτερες ταινίες δράσης τις τελευταίας δεκαετίας, και πάλι sorry αλλα έχετε κάτι άλλο να δείξετε που να μην είναι πάνω από 10 χρονια ή 20 χρονιά, που να σας κράτησε από το 2-3 λεπτό που άρχισε μέχρι και τα τελευταία 5 λεπτά πριν το τέλος στην τσίτα με την δράση που είχε;



      Εγω το συγκρινω και με το Mad Max 2 , ειναι μεγαλη υποθεση η συγκριση αυτη των 2 αυτων ταινιων . Ηταν πιο σοβαρη η τοτε ταινια , τιποτα τρομερο και εκεινη στο σεναριο της αλλα ειχε κατι πιο.... σοβαρο .
      Το καινουριο Mad Max εμεινε μονο στο να εντυπωσιασει και ...αυτο. Ειμαι υποστηρικτης της αποψης οτι μια ταινια ειναι μεγαλη οταν ακομα και μετα απο 20+ χρονια καποιες σκηνες που ισως να κρατανε και λιγα δευτερολεπτα σου μενουν . Ε , το καινουριο Mad Max δεν ειχε καμια τετοια σκηνη , εκτος απο τον κιθαριστα που ηταν τραγελαφικό .
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 11:41:19
      Η αγνοια ειναι ευτυχια ετσι δε λενε? αν δε καταλαβαινετε μερικοι τι γραφω καλυτερα να μην απαντατε... οτι ναναι... τεσπα το κουρασατε το θεμα..
    • Comment Link
      Vlad_25
      Vlad_25 01/03/2016 06:32:00
      Εδώ παίρνουν όσκαρ ταινίες και ταινίες και δε θα πάρει το Mad Max;; Στις κατηγορίες που κέρδισε τα άξιζε και με το παραπάνω.
    • Comment Link
      Insane
      Insane 01/03/2016 03:25:59

      Επεσε ο πήχης; άραξε φιλέ ακούγεσαι λες και εσύ ξέρεις να εκτιμας τις ποιοτικές ταινίες και υπόλοιπος κόσμος όχι, αμα είναι να λες έτσι την άποψη σου απλα κρατά την για τον εαυτό σου, εγώ απ την αλλη θεωρώ οτι εθεσε νέα στάνταρ στις action ταινίες να δω ποια θα τα περάσει. Κανένας πήχης δεν έπεσε απλα δε σου άρεσε



      Τις υποδειξεις σου αλλου αγορινα, ουτε σου ζητησα τη γνωμη σου ουτε εθιξα τη δικη σου.. κι απο τη στιγμη που δε καταβαινεις οτι οντως εχει πεσει τα τελευταια χρονια οι ποιοτητα γενικως μαλλον πως δε το κατεχεις και πολυ το θεμα με το κινηματογραφο.. πια νεα στανταρ αλλαξε και δε τα ειδα εγω? μπορεις να μου τα εξηγησεις γιατι μαλλον ειδες αλλη ταινια... μια χαρα μου αρεσε και την ευχαριστηθηκα αλλα μεχρι εκει.. δεν ειχε ανταγωνισμο απο κατι αξιολογο και εφτασε εκει που εφτασε.. παρακατω..



      Το οτι εχει πεσει ο πηχης δεν εχει να κανει καθολου με την ποιοτητα της ταινιας και δε το αρνηθηκα ποτε και εφοσον δεν κρινω το τι ξερεις κρατα τα συμπερασματα για τον εαυτο σου ασε με να ξερω εγω ποσο το κατεχω το θεμα του κινηματογραφου 8 χρονια βλεπω εντατικα ταινιες μεχρι και 60 χρονια πισω και πιστευω οτι μπορω να εχω αποψη.
    • Comment Link
      Tatas
      Tatas 01/03/2016 02:23:41
      Sorry που πετάγομαι αλλα λέτε για Matrix και Terminator 2 και ότι αυτές είχαν ανεβάσει τον πήχη και δεν διαφωνώ αλλα παράλληλα λέτε ότι το Mad Max δεν ήταν από τις καλλίτερες ταινίες δράσης τις τελευταίας δεκαετίας, και πάλι sorry αλλα έχετε κάτι άλλο να δείξετε που να μην είναι πάνω από 10 χρονια ή 20 χρονιά, που να σας κράτησε από το 2-3 λεπτό που άρχισε μέχρι και τα τελευταία 5 λεπτά πριν το τέλος στην τσίτα με την δράση που είχε;
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 01:41:46

      Επεσε ο πήχης; άραξε φιλέ ακούγεσαι λες και εσύ ξέρεις να εκτιμας τις ποιοτικές ταινίες και υπόλοιπος κόσμος όχι, αμα είναι να λες έτσι την άποψη σου απλα κρατά την για τον εαυτό σου, εγώ απ την αλλη θεωρώ οτι εθεσε νέα στάνταρ στις action ταινίες να δω ποια θα τα περάσει. Κανένας πήχης δεν έπεσε απλα δε σου άρεσε



      Τις υποδειξεις σου αλλου αγορινα, ουτε σου ζητησα τη γνωμη σου ουτε εθιξα τη δικη σου.. κι απο τη στιγμη που δε καταβαινεις οτι οντως εχει πεσει τα τελευταια χρονια οι ποιοτητα γενικως μαλλον πως δε το κατεχεις και πολυ το θεμα με το κινηματογραφο.. πια νεα στανταρ αλλαξε και δε τα ειδα εγω? μπορεις να μου τα εξηγησεις γιατι μαλλον ειδες αλλη ταινια... μια χαρα μου αρεσε και την ευχαριστηθηκα αλλα μεχρι εκει.. δεν ειχε ανταγωνισμο απο κατι αξιολογο και εφτασε εκει που εφτασε.. παρακατω..
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 01/03/2016 01:26:03
      αλλο το terminator 2 και matrix... καμια σχεση.. αυτες οι δυο πραγματικα αλλαξαν το τροπο αντιληψης, ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη τους και οχι μονο... μια ευχαριστη ταινια δρασης χωρις τιποτα το αποκαλυπτικο, απλα καλη... και μη μου λετε οτι δεν εχει πεσει ο πηχης (γενικα στις ταινιες), ειδικα τα τελευταια 5 χρονια..
      ο αλλος λεει η καλυτερη ταινια δρασης τις τελευταιας δεκαετιας..!! κοψε λιγα χρονια και μπορει να πεσεις μεσα..
    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 29/02/2016 15:22:24
      Επάξια θεωρώ σάρωσε στις συγκεκριμένες κατηγορίες!
    • Comment Link
      Insane
      Insane 29/02/2016 14:10:24
      To terminator 2 το θεωρω και εγω δασκαλου του ειδους αλλα δεν πιστευω οτι ο Καμερον πεθαινει απ τα γελια αντιθετως αυτο που βλεπω στο mad max ειναι οτι στεκεται επαξια διπλα στον δασκαλο και παει ενα βημα μπροστα το action genre, οσο για τη σοβαροτητα της ταινιας δεν νομιζω οτι πεφτει εξω ειναι αυτο που λεει ειναι αυτο που κανει και προσφερει 2 ωρες pure δρασης με αριστοτεχνικα δεμενο τροπο τωρα οποιος δε το καταλαβαινει κακο του κεφαλιου του
    • Comment Link
      Angelargi
      Angelargi 29/02/2016 13:02:49

      Φυσικά και τα άξιζε. Το θέμα είναι να πάρει και κανένα βραβείο και στις πιο μεγάλες κατηγορίες. Overall τη θεωρώ καλύτερη ταινία από το The Revenant (όχι ότι δεν ήταν και αυτό μια πολύ καλή ταινία) οπότε θα ήθελα αυτή να σηκώσει το βραβείο καλύτερης ταινίας.


      Kαι λιγα ειναι!


      Άξιο απλά...



      Δε ξερω ρε παιδες αλλα κατι θα ειδατε που δε το ειδα εγω... τιποτα το ιδιαιτερο για μενα αυτη η ταινια.. απλα καθε περυσι και καλυτερα απο ταινιες οποτε λογικο ειναι να εχει πεσει και ο πηχης....


      Ε οχι επεσε και ο πηχης.Η ταινια ειναι πολυ ευκολα η καλυτερη καθαροαιμη action ταινια της τελευταιας δεκαετιας και μπαινει πολυ ανετα μεσα στις καλυτερες action ολων των εποχων(μαζι με ταινιες οπως το raiders of the lost ark,terminator 2,matrix..)Η ταινια στο genre που ανηκει απλα ανεβασε τον πηχη σε αλλα επιπεδα.Οποιος γνωριζει εστω και λιγα απο σινεμα μπορει να το καταλαβει
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 29/02/2016 13:01:11

      Επεσε ο πήχης; άραξε φιλέ ακούγεσαι λες και εσύ ξέρεις να εκτιμας τις ποιοτικές ταινίες και υπόλοιπος κόσμος όχι, αμα είναι να λες έτσι την άποψη σου απλα κρατά την για τον εαυτό σου, εγώ απ την αλλη θεωρώ οτι εθεσε νέα στάνταρ στις action ταινίες να δω ποια θα τα περάσει. Κανένας πήχης δεν έπεσε απλα δε σου άρεσε



      O J.Cameron του Terminator 2 πεθαινει απο τα γελια οταν βλεπει το καινουριο Mad Max . 24 χρονια διαφορα .
      Αλλα οκ , η αληθεια ειναι οτι προσωπικα δεν μου αρεσαν πολλα στο Mad Max , και το λεω εδω και πολυ καιρο , την θεωρω καλη ταινια δρασης αλλα με τιποτα αυτο το εξωπραγματικο που εχει παρουσιαστει . Του ελειπε πολυ σοβαροτητα και αυτο οπως το καταλαβαινει ο καθενας
    • Comment Link
      Insane
      Insane 29/02/2016 11:56:52
      Επεσε ο πήχης; άραξε φιλέ ακούγεσαι λες και εσύ ξέρεις να εκτιμας τις ποιοτικές ταινίες και υπόλοιπος κόσμος όχι, αμα είναι να λες έτσι την άποψη σου απλα κρατά την για τον εαυτό σου, εγώ απ την αλλη θεωρώ οτι εθεσε νέα στάνταρ στις action ταινίες να δω ποια θα τα περάσει. Κανένας πήχης δεν έπεσε απλα δε σου άρεσε
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 29/02/2016 10:41:37

      Φυσικά και τα άξιζε. Το θέμα είναι να πάρει και κανένα βραβείο και στις πιο μεγάλες κατηγορίες. Overall τη θεωρώ καλύτερη ταινία από το The Revenant (όχι ότι δεν ήταν και αυτό μια πολύ καλή ταινία) οπότε θα ήθελα αυτή να σηκώσει το βραβείο καλύτερης ταινίας.


      Kαι λιγα ειναι!


      Άξιο απλά...



      Δε ξερω ρε παιδες αλλα κατι θα ειδατε που δε το ειδα εγω... τιποτα το ιδιαιτερο για μενα αυτη η ταινια.. απλα καθε περυσι και καλυτερα απο ταινιες οποτε λογικο ειναι να εχει πεσει και ο πηχης....
    • Comment Link
      Insane
      Insane 29/02/2016 05:12:46
      Kαι λιγα ειναι!
    • Comment Link
      Franky10
      Franky10 29/02/2016 04:20:33
      Άξιο απλά...
    • Comment Link
      maximous
      maximous 29/02/2016 03:11:54
      Φυσικά και τα άξιζε. Το θέμα είναι να πάρει και κανένα βραβείο και στις πιο μεγάλες κατηγορίες. Overall τη θεωρώ καλύτερη ταινία από το The Revenant (όχι ότι δεν ήταν και αυτό μια πολύ καλή ταινία) οπότε θα ήθελα αυτή να σηκώσει το βραβείο καλύτερης ταινίας.

    Gaming News