TOPIC: Γενικά για 3D Προγράμματα...
Γενικά για 3D Προγράμματα... 5 years 9 months ago #1
| Καλησπέρα ![]() Είμαι 19 χρονών και από τα 15 μου ασχολούμαι με 3D modeling και συγκεκριμένα με σχεδιασμό μηχανοκίνητων και μέχρι στιγμής στα αυτοκίνητα. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ είναι το Cinema 4D. Ξεκίνησα αρχικά με ζάντες που και ήταν σχετικά εύκολο και το τότε σύστημά μου δεν μου επέτρεπε και για κάτι παραπάνω. Με τον καιρό έκανα αρκετές ζάντες, κάποιες από αυτές ήταν η ποιο γνωστή πεθαίνεις OZ Ultraleggera, HRE 597R, Volk CE28N, Volk GTS και άλλα. Με τον καιρό ανέβασα και RAM αλλά και άλλαξα και επεξεργαστή που από Core 2Duo E6300 πήγα στον τετραπύρηνο Q6600. Έτσι ξεκίνησα και έκανα και αμάξια ξεκινώντας με ένα smart ( ![]() Μπορείτε να δείτε και μερικές εικόνες εδώ www.flickr.com/photos/[email protected]/sets/72157649070167962 επίσης μερικά από αυτά τα μοντέλα τα έχω βάλει και στο 3D Ocean για πούλημα μπας και βγάλω κάποιο κέρδος για να αναβαθμίσω τον υπολογιστή! Εδώ είναι το portfolio 3docean.net/user/Angm_evo2013/portfolio Δεν είμαι κάποιος επαγγελματίας, απλά αυτό μου άρεσε και αυτό έκανα. Έχω φτάσει μέχρι ένα σημείο γνώσεων, δεν ξέρω αν θα προχωρήσω λόγο του συστήματος αλλά και χρόνου γιατί όσο να ναι θες αρκετό χρόνο και απλά θέλω να βοηθήσω και άλλα άτομα που θέλουν να κάνουν κάτι παρόμοιο να προχωρήσουν. Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω τον κάθε έναν προσωπικά να ξεκινήσει και γιατί όχι και παραπάνω. Πρόσφατα έκανα ένα μίνι άρθρο για κάποιον που ήθελε να ξεκινήσει (γι αυτό είναι και σε πρώτο πρόσωπο. Προσπάθησα να το κάνω όσο ποιο αναλυτικά μπορώ για να το καταλάβει και κάποιος που δεν έχει ιδέα. Warning: Spoiler! [ Click to expand ][ Click to hide ] • Αρχικά με όποιο και να ξεκινήσεις, άνοιξέ το και πειραματήσου αρκετά για να προσαρμοστείς, δες και ποια είναι τα hotkey. Θα σε βολέψει πάρα πολύ να έχεις ποντίκι με τα έξτρα κουμπιά που είναι. • Μετά ψάχνεις στο google για blueprint ή dimensions πχ "audi s5 blueprint". Κοιτάς να έχει μεγάλη ανάλυση και οι γραμμές να είναι ευδιάκριτες όπως και να έχει Top-Back-Front-Side. Αυτό πχ είναι αρκετά καλό. • Μετά με την βοήθεια αυτού του tutorial πας και κάνεις το ίδιο με το δικό σου blueprint μόνο που εσύ θα βάζεις τις γραμμές ποιο ακριβές σε κάθε εικόνα που είναι για cut για να μην σε δυσκολέψει μετά στο ευθηγράμμισμα. Τα αρχεία τα αποθηκεύεις κατευθείαν σε psd. • Αφού το κάνεις αυτό ανοίγεις το Cinema 4D (για αυτό μπορώ να σου πω, αν θες κάτι άλλο κοιτάς tutorial στο yt) και πρέπει να κάνεις νέα material. Πατάς διπλό κλικ στο κενό στην καρτέλα που λέει Materials κάτω. Θα βγει μια μπάλα. Πατάς διπλό κλικ πάνω, πας editor και στο "Texture preview..." το βάζεις "No Scaling". Κάνεις το material copy-paste 3 φορές (4 σύνολο και για ποιο γρήγορα με Ctrl+C-V). Ανοίγεις το ένα material, πας color και εκεί που λέει texture πατάς το βελάκι και επιλέγεις "Load image". Επιλέγεις το ένα από τα 4 αρχεία από το blueprint (καλό είναι να ονομάσεις και τα material πχ top, side και τα σχετικά), το ίδιο κάνεις και για τα άλλα. • Μετά κάνεις 4 plane* που άμα δεις στο κάθε material στο color λέει και Resolution της εικόνας. Ε με αυτά βάζεις στο ανάλογο plane και τις διαστάσεις. Τοποθετείς το κάθε plane στην θέση του για να μην σε ενοχλεί, και μετά αρχίζει το πάρτι ![]() ]• Τώρα υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να αρχίσεις να περνάς την "παρτιτούρα". Ή παίρνεις και βάζεις point-point όπως το tutorial εδώ ή με τον τρόπο που κάνω εγώ και αν και είναι λίγο ποιο αργός αλλά αποτελεσματικός. Παίρνεις λοιπόν το B-Spline* Και ξεκινάς να το περνάς πάνω από τις γραμμές του blueprint. Όσο ποιο μακριά βάζεις τις τελείες τόσο ποιο ίσιο θα είναι και θα είσαι σίγουρος πως δεν θα κάνει κυματώσεις. Επίσης δεν χρειάζεται να περνάς 2πλή γραμμή, πχ εκεί που εννόνεται το καπό με το φτερό θα αφήσεις μια γραμμή. Όπως και δεν χρειάζεται να κάνεις όλο το αμάξι κατευθείαν. Κάνεις την μούρη, περνάς το polygon και συνεχίζεις. Το spline θα το περνάς ως εξής, πατάς τον τροχό στο ποντίκι και θα εμφανιστούν 4 παράθυρα top, right, front (μπορείς να τα αλλάξεις από το Cameras) εκεί πας σε κάθε παράθυρο (πέρα από το Perspective) και πας στην καρτέλα Display και επιλέγεις το "Gouraud Shading". Πας μετά πχ στο top και περνάς το spline και αφού τελειώσεις με την μια γραμμή πας στο right ή front ανάλογα ποιο σε βολεύει. Πολλές φορές οι γραμμές του blueprint μπορεί να μην συμπίπτουν, εκεί το πας τυχαία (θα έχεις και μια εικόνα του αυτοκινήτου πρόχειρα να βλέπεις πως πάει τι). • Ήρθε η ώρα να περάσουμε το polygon. Αρχικά επιλέγεις ή το εικονίδιο "move" ή πατάς το E (στα αγγλικά πάντα) και πας στην καρτέλα snap settings και τα προσαρμόζεις έτσι: ]Θα χρειαστεί να αλλάξεις το enable σε disable αρκετές φορές γιατί εμποδίζει.. Αφού το κάνεις αυτό πας στην καρτέλα Objects και επιλέγεις το polygon. Πατάς δεξί κλικ μετά στο polygon και πας CINEMA 4D Tags>Phong. Μετά πας στο Top και πατάς δεξί κλικ και add point αφού έχεις επιλεγμένο αριστερά το point tool κρατάς πατημένο το ctrl και κάνεις κλικ για να βάλεις τα point που μετά θα τα ενώσεις με δεξί κλικ και bridge. Λίγα θα καταλάβεις άμα δεν το δεις και στην πράξη οπότε δες και μερικά tutorial. Πάρε και εδώ κάτι έτοιμο να το δεις και live. Είναι από το Audi S3 που κάνω τώρα όλα τα spline που χρειάστηκα και τοποθετημένο ένα μέρος για να δεις αποστάσεις στα point και τα σχετικά. Θα κοιτάξω και εγώ να βρω tutoria που με έχουν βοηθήσει και θα στα στείλω. Σταματάω εδώ για να ξεκινήσεις και ότι μα ότι χρειαστείς γράφεις ή εδώ ή σε pm. Download: Audi S3 ]Όλα όσα σου λέω τα λέω με βάση το Cinema 4D R12. Απλά με αυτό ξεκίνησα και τα άλλα δεν τα έχω δει. Πιστεύω τα ίδια θα είναι. Θα σου γράψω και μερικά hotkey που θα σου χρειαστούν: Ctrl+C-V (copy-paste) Ctrl+S (save συνέχεια όμως!) Ctrl+Z (πίσω βήμα) Ctrl+Y (μπροστά βήμα) Ctrl+A (select all) Alt+S (αυτό που έχεις επιλεγμένο στο φέρνει στην οθόνη σου) Alt πατημένο για χειρισμό της κάμερας πατώντας παράλληλα δεξί κλικ ή αριστερό πατημένο τροχό... Αυτά μου έρχονται τώρα και τα βασικά. Γενικά το ένα χέρι στο ποντίκι και το άλλο στο Ctrl-Alt-Shift. Tutorial που μπορείς να δεις τώρα για αρχή είναι για global illumination, ambient occlusion να δεις για τι ειναι και τι κανουν. Αυτά από εμένα ![]() ![]() Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι... Τώρα όποιος ενδιαφέρετε και θέλει να συνεχίσει απλά γράφει εδώ τις απορίες του και απαντάω, όχι μόνο εγώ βέβαια και όποιος άλλος ξέρει. Τώρα όποιος άλλος ασχολείται μπορεί να ποστάρει εδώ κάποια έργα του ή γενικός να "διαφημιστεί" ![]() |
Last Edit: 5 years 9 months ago by evoracing. The administrator has disabled public write access. |
Γενικά για 3D Προγράμματα... 5 years 8 months ago #2
| Μετά από λίγο καιρό και αφού βρήκα χρόνο ασχολήθηκα λιγάκι με το S3 που είναι ακόμα in progress. Έκανα μερικές δοκιμές στην εμφάνιση και κατέληξα σε αυτήν, θα έρθουν και άλλες βέβαια. Εσείς τι λέτε για το snow army? *Για την ιστορία και οι 2 εικόνες είναι σε 4k αναλύσεις στα 300dpi.... ![]() Warning: Spoiler! [ Click to expand ][ Click to hide ] |
Last Edit: 5 years 8 months ago by evoracing. The administrator has disabled public write access. |