TOPIC: Προγράμματα για Game Development

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #13

  • teq
  • teq's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2518
  • Thank you received: 205
΄Κοίτα πρώτα αν σε ενδιαφέρει να είσαι developer ή designer...

Έχω σπάσει στο pc μου κωδικό για την τιμή μου
και έχω σβήσει από τα αρχεία την ντροπή μου...
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #14

  • wdmike354
  • wdmike354's Avatar
  • Offline
  • 0110100110er
  • Posts: 102
  • Thank you received: 19
Τι δουλειά κάνει ο developer και τι ο designer; :D
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #15

  • teq
  • teq's Avatar
  • Offline
  • Unboxer
  • Posts: 2518
  • Thank you received: 205
Ο ένας είναι ο προγραμματιστής και ο άλλος ο σχεδιαστής... :p

Έχω σπάσει στο pc μου κωδικό για την τιμή μου
και έχω σβήσει από τα αρχεία την ντροπή μου...
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #16

  • Tanno
  • Tanno's Avatar
  • Offline
  • User is blocked
  • Posts: 1355
  • Thank you received: 94
Όντας γνωστός με game devs, θα σου πρότεινα να μας πεις ένα από αυτά, γιατί και τα δύο επαγγέλματα είναι χρονοβόρα.

Καταρχάς, αν είναι να φτιάξεις ένα παιχνιδάκι μόνος σου, θα πρέπει να είσαι ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΣ, αλλιώς αν ξέρεις, όπως βλέπω, από προγραμματισμό, θα χρειαστείς κάποιον να είναι μάστορας στο animation για να σε βοηθήσει σε αυτό.

Πρέπει να μας πεις ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ παιχνίδι θες να κάνεις, σε ΠΟΙΟ επάγγελμα (σχεδιαστής, προγραμματιστής, σκηνοθέτης, παραγωγός, μουσικός, κ.α.) που έχει σχέση με την δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών είσαι καλός, και σε ΠΟΙΑ κονσόλα σκέφτεσαι να το κυκλοφορήσεις (υπολογιστή, λ.χ.), και μετά θα σε πούμε ακριβώς.

Για σχεδίαση χαρακτήρων και τοπίων υπάρχει το 3D Max Studio, το Unity 5 (το καινούργιο), και η Unreal Engine. Αν είσαι προγραμματιστής που θέλει να δημιουργήσει δικιά του μηχανή γραφικών, τότε θες πολλή δουλειά πριν τα κάνεις αυτά.

Καλύτερα να ρωτήσεις τον Γιάννη Χασουλίδη (Flipped Horizons) ή κάποιον από Αθήνα από τις αντίστοιχες ομάδες, όπως και από Θεσσαλονίκη τους Total Reality για να σε βοηθήσουν σε αυτό.
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #17

  • wdmike354
  • wdmike354's Avatar
  • Offline
  • 0110100110er
  • Posts: 102
  • Thank you received: 19
Tanno wrote:
Όντας γνωστός με game devs, θα σου πρότεινα να μας πεις ένα από αυτά, γιατί και τα δύο επαγγέλματα είναι χρονοβόρα.

Καταρχάς, αν είναι να φτιάξεις ένα παιχνιδάκι μόνος σου, θα πρέπει να είσαι ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΣ, αλλιώς αν ξέρεις, όπως βλέπω, από προγραμματισμό, θα χρειαστείς κάποιον να είναι μάστορας στο animation για να σε βοηθήσει σε αυτό.

Πρέπει να μας πεις ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ παιχνίδι θες να κάνεις, σε ΠΟΙΟ επάγγελμα (σχεδιαστής, προγραμματιστής, σκηνοθέτης, παραγωγός, μουσικός, κ.α.) που έχει σχέση με την δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών είσαι καλός, και σε ΠΟΙΑ κονσόλα σκέφτεσαι να το κυκλοφορήσεις (υπολογιστή, λ.χ.), και μετά θα σε πούμε ακριβώς.

Για σχεδίαση χαρακτήρων και τοπίων υπάρχει το 3D Max Studio, το Unity 5 (το καινούργιο), και η Unreal Engine. Αν είσαι προγραμματιστής που θέλει να δημιουργήσει δικιά του μηχανή γραφικών, τότε θες πολλή δουλειά πριν τα κάνεις αυτά.

Καλύτερα να ρωτήσεις τον Γιάννη Χασουλίδη (Flipped Horizons) ή κάποιον από Αθήνα από τις αντίστοιχες ομάδες, όπως και από Θεσσαλονίκη τους Total Reality για να σε βοηθήσουν σε αυτό.

Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τις συμβουλές σου. Για να ασχοληθώ με το κομμάτι του Designer θα πρέπει να δουλέψω με Blender και σχετικά προγράμματα;
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #18

  • sub_zero
  • sub_zero's Avatar
  • Offline
  • Payment receiver
  • Posts: 136
  • Thank you received: 15
Το στανταρ πρόγραμμα στη βιομηχανία είναι το 3ds Max, αλλά το Blender είναι πανίσχυρο (και φυσικά δωρεάν).

Designing βέβαια δε σημαίνει κυριολεκτικά "σχεδιασμός" μοντέλων κλπ. Σημαίνει αυτό που λέμε "the big picture", δηλαδή γενικά η δομή του παιχνιδιού. Πχ που θα μπουν τα checkpoints, που θα έχει medpacks (ή για να γίνω πιο μοντέρνος, πόση ώρα θα διαρκεί το regen :P), πως θα είναι ο χάρτης του παιχνιδιού, ποια στιγμή θα κάνουν spawn οι εχθροί κ.ο.κ. Οι designers μπορούν/πρέπει να μπορούν να αναλαμβάνουν καθήκοντα "προγραμματιστή" αν έρθει η στιγμή. Το βάζω σε " ", γιατί κυρίως αυτό που κάνουν είναι scripting μέσω εργαλείων που έχουν φτιαχτεί από τους προγραμματιστές για αυτόν ακριβώς το σκοπό.

Η Panda3d είναι μια game engine που είναι ειδικά φτιαγμένη για χρήση με Python (μιας και ανέφερες ότι πήγες να ασχοληθείς).

Αν λοιπόν θες να παράξεις ένα παιχνίδι ο ίδιος, αλλά να μην ανησυχείς εσύ για τα εμπόδια που προκύπτουν από τις τεχνικές δυσκολίες, ταυτόχρονα όμως να αναλαμβάνεις τον έλεγχο της ανάπτυξης εξ ολοκλήρου, η καλύτερη λύση είναι μια Unreal 4 σε συνδυασμό με κάποιο πρόγραμμα μοντελοποίησης όπως το Blender (αν χρειαστεί να πειράξεις/φτιάξεις κάτι), στην οποία Unreal μάλιστα μπορείς να φτιάξεις ένα αξιόλογο τεχνικά παιχνίδι χωρίς ούτε μισή γραμμή κώδικα. Αυτό έτσι ώστε να ασχοληθείς εξ ολοκήρου με το designing και να αφήσεις την φαντασία σου να δουλέψει, χωρίς να σκας μια βδομάδα για το bug στον κώδικα που έγραψες.
Last Edit: 5 years 2 months ago by sub_zero.
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #19

  • wdmike354
  • wdmike354's Avatar
  • Offline
  • 0110100110er
  • Posts: 102
  • Thank you received: 19
sub_zero wrote:
Το στανταρ πρόγραμμα στη βιομηχανία είναι το 3ds Max, αλλά το Blender είναι πανίσχυρο (και φυσικά δωρεάν).

Designing βέβαια δε σημαίνει κυριολεκτικά "σχεδιασμός" μοντέλων κλπ. Σημαίνει αυτό που λέμε "the big picture", δηλαδή γενικά η δομή του παιχνιδιού. Πχ που θα μπουν τα checkpoints, που θα έχει medpacks (ή για να γίνω πιο μοντέρνος, πόση ώρα θα διαρκεί το regen :P), πως θα είναι ο χάρτης του παιχνιδιού, ποια στιγμή θα κάνουν spawn οι εχθροί κ.ο.κ. Οι designers μπορούν/πρέπει να μπορούν να αναλαμβάνουν καθήκοντα "προγραμματιστή" αν έρθει η στιγμή. Το βάζω σε " ", γιατί κυρίως αυτό που κάνουν είναι scripting μέσω εργαλείων που έχουν φτιαχτεί από τους προγραμματιστές για αυτόν ακριβώς το σκοπό.

Η Panda3d είναι μια game engine που είναι ειδικά φτιαγμένη για χρήση με Python (μιας και ανέφερες ότι πήγες να ασχοληθείς).

Αν λοιπόν θες να παράξεις ένα παιχνίδι ο ίδιος, αλλά να μην ανησυχείς εσύ για τα εμπόδια που προκύπτουν από τις τεχνικές δυσκολίες, ταυτόχρονα όμως να αναλαμβάνεις τον έλεγχο της ανάπτυξης εξ ολοκλήρου, η καλύτερη λύση είναι μια Unreal 4 σε συνδυασμό με κάποιο πρόγραμμα μοντελοποίησης όπως το Blender (αν χρειαστεί να πειράξεις/φτιάξεις κάτι), στην οποία Unreal μάλιστα μπορείς να φτιάξεις ένα αξιόλογο τεχνικά παιχνίδι χωρίς ούτε μισή γραμμή κώδικα. Αυτό έτσι ώστε να ασχοληθείς εξ ολοκήρου με το designing και να αφήσεις την φαντασία σου να δουλέψει, χωρίς να σκας μια βδομάδα για το bug στον κώδικα που έγραψες.

Απλά δεν υπάρχεις sub_zero. Να'σαι καλά. Με Panda3d δεν πρόκειται να ασχοληθώ διότι θα πρέπει να μάθω την Python ενώ ήδη ξέρω Javascript οπότε δεν το κόβω να ασχολούμαι. Το Unreal Engine 4 δεν δουλεύει με Javascript;
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sub_zero

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #20

  • sub_zero
  • sub_zero's Avatar
  • Offline
  • Payment receiver
  • Posts: 136
  • Thank you received: 15
Η Unreal 4 κατήργησε την UnrealScript που υπήρχε στις προηγούμενες Unreal, κι οι επιλογές είναι είτε η Blueprint (ένα πράγμα σαν...σχεδιασμός σε πίνακα?) είτε η C++ (απόφυγέ την). Επίσης έχω δει ότι πάιζουν unofficial bindings για C# κι ίσως Javascript, αλλά παίξε καλύτερα με τις επίσημες επιλογές.

Όπως λέει και στο site:
Blueprints are a pretty major feature of UE4. They allow designers and programmers to work more closely together, and allow non-programmers to create features (or whole games!) by themselves

Αν στο μέλλον δεις ότι σε περιορίζει, ανοίγεσαι. Για να χρησιμοποιήσεις τη C++ έμπρακτα σε παιχνίδι πρέπει να την μάθεις πρώτα ανεξάρτητα (είναι εξαιρετικά πολύπλοκη) το οποίο προφανώς δε το θες.

Παραπάνω δεν μπορώ να σου πω για την Unreal γιατί πήγα να τη δοκιμάσω και μου chrashare όλο το PC όταν δοκίμασα να κάνω build ένα από τα έτοιμα project που έχει οπότε έφαγε uninstall. Α ναι, φρόντισε να έχεις καλό PC :p
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #21

  • wdmike354
  • wdmike354's Avatar
  • Offline
  • 0110100110er
  • Posts: 102
  • Thank you received: 19
Χαχαχα, καλό PC; Ντάξει. Το UE4 μπορεί να περιμένει άλλα 3-4 χρονάκια :P. Ενδιαφέρον το blueprints. Ελπίζω να μην είναι σαν το Scratch το πρόγραμμα :P.
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #22

  • sub_zero
  • sub_zero's Avatar
  • Offline
  • Payment receiver
  • Posts: 136
  • Thank you received: 15
Ευτυχώς όχι :Pκι έχεις μια ολόκληρη UE4 από πίσω αντι για ....αυτό τέλος πάντων που έχει το scratch (η αλήθεια είναι ότι γέλασα λίγο τώρα που το έψαξα στο youtube να δω τι είναι).

Πάντως σίγουρα θες πάνω από 4 GB ram. Εμένα γι αυτό τα παιξε, γιατί είχε πιάσει περίπου 3,5 το build και άλλα 200ΜΒ περίπου ο editor. Δοκίμασε πάντως, είναι κρίμα να τη σηκώνεις και να χάσεις την ευκαιρία.

Εναλλακτικά δοκίμασε και τη Unity 5 που είπε και ο Throrin που ίσως σε βολέψει λόγω γλώσσας.

Οτιδήποτε άλλο (δωρεάν και προσβάσιμο) είτε δεν είναι σε αντίστοιχο επίπεδο, είτε απαιτεί ιδρώτα από εσένα. Δηλαδή αν ξεφύγεις από game engines, και πας σε graphics engines όπου εσύ αναλαμβάνεις τα υπόλοιπα, πόσο μάλλον χωρίς ούτε graphics engine και τα γράψεις όλα μόνος σου.

Αρκεί, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, να μην το κουράσεις με την επιλογή των εργαλείων. Αυτό μπορείς να το κάνεις σε επόμενο στάδιο. Τώρα διάλεξε κάτι γρήγορα και ξεκίνα, γιατί πάντα την πατάμε έτσι σε κάτι που αρχίζουμε και είτε βαριόμαστε και τα παρατάμε, είτε το καθυστερούμε μήνες.
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #23

  • TheRatWayID
  • TheRatWayID's Avatar
  • Offline
  • Shipper
  • Posts: 1209
  • Thank you received: 113
Επισης να προσθέσω για τη δημιουργια 3d χαρακτηρων , τοπιων εκτος απο αυτα που ειπε ο Tanno ... Maya , Mudbox,Zbrush ....

(εγω θελω να γινω concept artist ,3d designer, illustrator ;))
Last Edit: 5 years 2 months ago by TheRatWayID.
The administrator has disabled public write access.

Προγράμματα για Game Development 5 years 2 months ago #24

  • wdmike354
  • wdmike354's Avatar
  • Offline
  • 0110100110er
  • Posts: 102
  • Thank you received: 19
Η αλήθεια είναι ότι θα έχω πρόβλημα με τη βαρεμάρα, ειδικά αυτές τις μέρες(εξετάσεις :dry:). Με την Unity έχω ξανά ασχοληθεί οπότε πιστεύω ότι θα με βολέψει καλύτερα. Αλλά θα κάνω μία δοκιμή και με τη UE4.

TheRatWayID ευχαριστώ για τις συμβουλές θα το κοιτάξω.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum