vasilis.karampetsos wrote: Γεια σας ειχα το LG G3 εκδοση των 32gb και μου εβγαλε προβλημα πλακετα πριν κλεισει χρονο. Το εχω στειλει για service απο τις 24 αυγουστου και μετα απο μισο μηνα και κατι μου ειπαν οτι τελικα δεν αξιζει η επισκευη του και οτι θα με πιστωσουν ενα ποσο το οποιο δεν μου το ειπαν, μου ζητησαν ομως αποδειξη να δουν ποσο το πηρα για να δουν τι ποσο θα μου κοψουν. Ποσο μπορει να ειναι αυτο το ποσό; το εχει παθει κανεις σας ; με εχει ενοχλησει παρα πολυ το service εκει στην lg γιατι μου ειχαν κρατησει 2 βδομαδες το κινητο και δεν το ειχαν ανοιξει ακομα, και μετα απο μια βδομαδα μου λενε αυτο.
Τουλάχιστον θα σου δώσουν πίσω χρήματα . Μπορείς να πας σε κάποιο καλύτερο ανάλογα με το ποσό . Γενικά για το service της LG , η Procordia , δεν ακούγονται και τα καλύτερα . Ιδιαίτερα για τον χρόνο που κρατάνε την συσκευή . Όσον αφορά το ποσό που θα σου γυρίσουν , ίσως να μην είναι ίσο με αυτό που το πήρες . Πάντως από όσο γνωρίζω , λογικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πίστωση μόνο στο μαγαζί από το οποίο το έχεις αγοράσει . Αν είναι έτσι , και εφόσον είσαι μέσα στην εγγύηση , επέμεινε να σου το φτιάξουν .
Περιμένουμε τα νέα σου .