Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Επισκευή Original XBOX (Βοήθεια)

Επισκευή Original XBOX (Βοήθεια) 3 years 9 months ago #1

• GrayFox46
  • GrayFox46's Avatar
  • Geia-xara-unboxer
  • La Li Lu Le Lo
  • Thank you received: 278
Είδα πρόσφατα αυτό εδώ το βιντεάκι:

και ένα δάκρυ κύλησε :P

Θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι το είχα πάρει με πολύ πείνα ύστερα απο πολύ καιρό, μαζεύοντας τα χαρτζιλίκια για το σχολείο. Ένιωθα οτι έχω το υπερμηχάνημα! Καλύτερα γραφικά απο το PS2, σκληρό δίσκο, ωραίο λειτουργικό και χειριστήριο.. ΜΟΧΛΑΡΑ

Με αυτά και με κείνα πείρα την απόφαση να προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου καθώς μου τo έκαψε κεραυνός. Γι' αυτό και ανοίγω αυτό το thread να ρωτήσω κάποια πράγματα, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.
Δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα βέβαια γιατι είμαι φοιτητής και την κονσόλα δε την έχω στο σπίτι που μένω, αλλά Χριστούγεννα θα πάω προετοιμασμένος.

Αρχικά θέλω να ρωτήσω.. τι είναι πιο πιθανό να έχει κάψει ο κεραυνός. Την πλακέτα τροφοδοσίας ή όλη την motherboard με τα πάντα όλα πάνω?
Κατα δεύτερον, οι γονείς μου δεν μου την επισκεύαζαν, οπότε ανέλαβα εγω!! :woohoo:Μάλλον, χωρις να θυμάμαι σίγουρα, είχα βγάλει τον σκληρό δίσκο. Επίσης μάλλον είχα κάνει format :evil:Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση? Μπορώ να βρώ κάπως το λογισμικό αν όντως είχα κάνει format?

PCακιδες σας χρειάζομαι :P
The administrator has disabled public write access.

Επισκευή Original XBOX (Βοήθεια) 3 years 9 months ago #2

• akislxt
  • akislxt's Avatar
  • Wishlister
Συνηθως οι κεραυνοι και τα συναφη τερτιπια της ΔΕΗ καινε το τροφοδοτικο,χωρις να ειναι 100% σιγουρο οτι δεν εστειλε και την μητρικη μαζι.Για το πρωτο ΧΒΟΧ ξερω οτι υπηρχε "πατεντα" να μπει τροφοδοτικο απο υπολογιστη.Σε καθε περιπτωση πρεπει να εχεις καποιες γνωσεις ηλεκτρονικων,καποια εργαλεια,και κυριως να πιανουν τα χερια σου για να το κανεις.
ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΙΖΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΙ ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΦΟΡΤΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ