TOPIC: The Last Guardian

The Last Guardian 2 years 8 months ago #193

  • fits79
  • fits79's Avatar
  • Offline
  • Shipper
  • Posts: 1013
  • Thank you received: 31
Τωρα που πρεπει να ειμαι ηδη στη μεση μπορει και λιγο παραπανω στο παιχνιδι βλεπω και τα 2 προβληματα που ειχε αναφερει και ο Σακης στο preview του.

Το θεμα της καμερας και το θεμα οτι πολλες φορες το ζωακι δεν ακουει αυτα που του λες.
Ο οποιοσδήποτε έχει την άποψη του.
Το ότι δεν συμφωνώ με αυτή δεν την κάνει ούτε σωστή, ούτε λάθος.
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 2 years 6 months ago #194

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1859
  • Thank you received: 476
Για όσους ενδιαφέροντε, ένα άρθρο για το πως λειτουργεί το A.I. του Trico (στο περίπου)
Αν δεν κάνω λάθος είναι μια περίληψη της παρουσίασης του Masanobu Tanaka (genDESIGN) σε κάποια έκθεση - παρουσίαση (CEDEC 2017)

Το κακό είναι ότι είναι στα Ιαπωνικά, αλλά με google μετάφραση στην σελίδα μπορείς να καταλάβεις

dengekionline.com/elem/000/001/587/1587045/
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 2 years 4 months ago #195

  • ConstantinosRed
  • ConstantinosRed's Avatar
  • Offline
  • Unboxholic
  • Posts: 25609
  • Thank you received: 2332
Έρχεται VR εμπειρία για το The Last Guardian..
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 3 months 2 weeks ago #196

  • Gio_S
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 814
  • Thank you received: 147
Μια ωραία ανάλυση των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο πιο πρόσφατο αριστούργημα του Ueda για να αποδοθεί σωστά το animation του πιο "ζωντανού" πλάσματος που έχω δει ποτέ σε video game.

The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 3 months 2 weeks ago #197

  • Makis81
  • Offline
  • Add-to-carter
  • Posts: 68
  • Thank you received: 20
Gio_S wrote:
Μια ωραία ανάλυση των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο πιο πρόσφατο αριστούργημα του Ueda για να αποδοθεί σωστά το animation του πιο "ζωντανού" πλάσματος που έχω δει ποτέ σε video game.


Σοκ και δέος.........................................απλά το λατρεύω αυτό το game!!
RETRO BOY GAMER!!
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 3 months 1 week ago #198

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1859
  • Thank you received: 476
Gio_S wrote:
Μια ωραία ανάλυση των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο πιο πρόσφατο αριστούργημα του Ueda για να αποδοθεί σωστά το animation του πιο "ζωντανού" πλάσματος που έχω δει ποτέ σε video game.


χαχαχα αυτό το βίντεο είναι από το άρθρο μου είχα ποστάρει εδώ πριν 2 χρόνια :lol:

ευτυχώς που έφτιαξε κάποιος αυτό το βίντεο γιατί έτσι μένει πιο εύκολα σε βάθος χρόνου και είναι πιο διασκεδαστικό, με τα λινκς από κάτω για όσους θέλουν πιο in depth ανάλυση :like:

το Last Guardian είναι game design study case για το πως να φτιάξεις ένα "ζωντανό" πλάσμα / χαρακτήρα!
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 3 months 1 week ago #199

  • Gio_S
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 814
  • Thank you received: 147
KosD wrote:
Gio_S wrote:
Μια ωραία ανάλυση των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο πιο πρόσφατο αριστούργημα του Ueda για να αποδοθεί σωστά το animation του πιο "ζωντανού" πλάσματος που έχω δει ποτέ σε video game.


χαχαχα αυτό το βίντεο είναι από το άρθρο μου είχα ποστάρει εδώ πριν 2 χρόνια :lol:

ευτυχώς που έφτιαξε κάποιος αυτό το βίντεο γιατί έτσι μένει πιο εύκολα σε βάθος χρόνου και είναι πιο διασκεδαστικό, με τα λινκς από κάτω για όσους θέλουν πιο in depth ανάλυση :like:

το Last Guardian είναι game design study case για το πως να φτιάξεις ένα "ζωντανό" πλάσμα / χαρακτήρα!

Συμφωνώ, και θα πρόσθετα πως και τα προηγούμενα παιχνίδια του Ueda (το SotC κυρίως) είχαν φανταστικά και πολύ εκφραστικά animations για την εποχή τους που έδιναν ζωή στους χαρακτήρες.
Το animation και η κίνηση π.χ. της Agro παραμένει αξεπέραστο από τα περισσότερα σημερινά video games. Κάποιοι βέβαια επέμεναν πως ήταν ανυπάκουη επειδή συμπεριφερόταν σαν ξεχωριστή οντότητα (κάτι μου θυμίζει αυτό...).
The administrator has disabled public write access.

The Last Guardian 3 months 1 week ago #200

  • KosD
  • KosD's Avatar
  • Offline
  • Package receiver
  • Posts: 1859
  • Thank you received: 476
Gio_S wrote:

Συμφωνώ, και θα πρόσθετα πως και τα προηγούμενα παιχνίδια του Ueda (το SotC κυρίως) είχαν φανταστικά και πολύ εκφραστικά animations για την εποχή τους που έδιναν ζωή στους χαρακτήρες.
Το animation και η κίνηση π.χ. της Agro παραμένει αξεπέραστο από τα περισσότερα σημερινά video games. Κάποιοι βέβαια επέμεναν πως ήταν ανυπάκουη επειδή συμπεριφερόταν σαν ξεχωριστή οντότητα (κάτι μου θυμίζει αυτό...).

Συμφωνώ απόλυτα και μάλιστα στο SotC ο σχεδιασμός των κολοσσών ( a.i. / animation / εικαστικό) ήταν αυτός που πολλές φορές έδινε την λύση στον γρίφο για το πως να τους νικήσεις.
Κάποια αντίδραση του κολοσσού με εσένα ή το περιβάλλον, κάποια κίνηση / τρόπος κίνησης του σε συνδυασμό με climbable surfaces (τρίχες, εγκοπές στις πανοπλίες τους κλπ) σου έδειχναν τον δρόμο που έπρεπε να ακολουθήσεις να φτάσεις στα weak spots.

Έχω προσέξει φίλο μου που το έπαιζε για πρώτη φορά να δυσκολεύεται πάρα πολύ με το παιχνίδι επειδή περίμενε να βρει την λύση με παραδοσιακό "video game language" του τύπου hud, targets κλπ και δεν πρόσεχε τον ίδιο τον εχθρό.
Θυμάμαι πολλές φορές να λέει λόγια του τύπου "δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ή πως".

Τώρα που το σκέφτομαι, το SotC είναι παιχνίδι που θα μπορούσε κάλλιστα να λείπει ολόκληρο το hud και μόλις το ξανά παίξω, έτσι θα το δοκιμάσω!

edit: οκ το ξανά σκέφτηκα και το μόνο θέμα με το hud είναι το stamina. Υπάρχει audio cue όταν σου τελειώνει το stamina αλλά δεν νομίζω ότι είναι αρκετό για σχηματίσεις σχέδιο/στρατηγική αφού αυτό έρχεται τελευταία στιγμή. Ίσως άμα υπήρχαν διαφορετικά animations για 2-3 διαφορετικά "stamina states" του χαρακτήρα, αλλά αυτό ενδεχομένως να ήταν πολύ δύσκολο και ακριβό για την εποχή.
Πάντως σίγουρα δεν είναι unplayable ακόμα και έτσι.
Last Edit: 3 months 1 week ago by KosD.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum