TOPIC: Shigeru Miyamoto

Shigeru Miyamoto 2 months 2 weeks ago #1

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 632
  • Thank you received: 5
(Υπάρχουν καπιοι δημιουργοι που αξιζουν ενα θεμα μόνοι τους ,ενας απο αυτους ειναι και ο Miyamoto)
Οτι αφορά τον Miyamoto

Το παθος του και η αγάπη για την εξερεύνηση στα παιδικα του χρονια έφερε ενα απο τα σημαντικότερα βιντεοπαιχνίδια ολων των εποχών το The lagend of Zelda ,ενω η υπάρξει ενος απο τους ποιό διάσημους εχθρούς στο mario ο Chain Chomp ,μια βομβα δεμένη με αλυσίδα οφείλει τημ υπάρξει του απο μια επίθεση σκυλου που ειχε δεχτεί ο Miyamoto οταν ηταν μικρος.Το 1970 και μετα απο πεντε χρονια αποφοίτησε απο το Kanazawa College of Art με πολυ δυσκολία εξαιτίας απο τα πολλά ενδιαφέροντα που ειχε ,ενα απο αυτα η μούσικη.Το 1977 ενας φιλος του πατερα του και προεδρου της Nintendo τον προσέλαβε ως staff artist που τοτες εφτιαχνε καρτες για το παιχνιδι Hanafunda.Το 1980 ο Γιαμαουτσι ανεθεσε στον Miyamoto τη δημιουργία ενος παιχνιδιου που θα αξιοποιουσε τα μηχανηματα arcade.Η Nintendo θα έβγαινε ειτε κερδισμενη ειτε εντελως χαμενη απο το εγχείρημα.Ετσι ο Miyamoto σε συνεργασία με τους μηχανικούς φερανε το Donkey Kong οπου εγινε τεράστια επιτυχία.
Ηταν ο πρωτος που συμπεριληφθηκε στο Hall of Fame της Αμερικανικής Ακαδημιας Τεχνης και Επιστημης το 1998.Το 2004 ηταν απο τους πρώτους που του απονεμηθηκε αστερι walk of fame (ειναι για τα βιντεοπαιχνίδια οτι το Χόλιγουντ για τις ταινίες) .Το 2006 το Ιαπωνικό περιοδικό Time του συμπεριέλαβε στο αρθρο για τα 60 χρονια Ασιατων ηρώων και στους 100 πιο σημαντικούς του ανθρώπους του 2007 το Αμερικανικό Time.Χρησιμοποιεί το ποδήλατο συχνά για να μετακινηθεί ενο σπανια παίζει βιντεοπαιχνίδια.

Παιχνιδια που ειτε εχει εργάστη σε βαθος ,ειτε ειχε συμμετοχή.

Donkey kong ,Donkey kong 3 ,Mario Bross , super mario bross ,super mario bros 3 , super mario world , Super Mario 64 , Mario Kart 64 , Super smash bros, super mario sunshine , Donkey kong 2 : March of the Minis ,Super mario galaxy ,yoshis island ,luigys mansion ,mario kart ds , The legend of zelda , zelda : the adventure of link , zelda : links awakening , zelda : ocarina of time ,zelda : majoras mask ,zelda : wind waker , zelda : Twilight princess , zelda : skyward sword , Ice Climber , Mother , F -Zero , Star Fox ,Killer instinct , wave race 64 , star fox 64 , f-zero x , Blue storm , Doshin the Giant , Metroid Prime 1 , pikmin 1 , 2 , Metroid Prime : echoes , Eternal Darkness : Sanitys Requiem , wii sports .
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
The administrator has disabled public write access.

Shigeru Miyamoto 2 months 2 weeks ago #2

  • seit
  • Offline
  • Packer
  • Posts: 632
  • Thank you received: 5
(79 Ετησια Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Nintendo που εγινε πριν λιγο καιρο ,ενας επενδυτής εφερε το ερώτημα για τον τροπο απο το οποιο η Ε3 εμφάνισε τα ιδια πραγματα απο τα παιχνιδια τις τελευταίες τρεις δεκαετίες.)

Μiyamoto :
Η Nintendo ηταν η πρώτη που δημιουργησε το στυλ παιχνιδιου των βιντεοπαιχνιδιών με ενα κατευθυντικο μαξιλαρι σε σχημα συν κατευθύνσεις,το οποιο λειτούργουσε ψηφιακα σε οκτω κατευθύνσεις,στην πρωτη συσκευη αναλογικης εισοδου που κινειται ελευθερα προς ολες τις κατευθύνσεις για το Nintendo 64 . Αυτο ειναι επισης κοινο.Είμαστε υπερήφανοι που δημιουργησαμε μια ποικιλια διεπαφων χρηστη που εχουν γινει πλεον βιομηχανικα πρότυπα.Και απο τωρα οσον αφορα στην ακριβεια και την αξιοπιστία ,πιστεύω οτι αυτο το στυλ ειναι ο σαφης νικητης.

Ταυτόχρονα ,πιστεύω επισης οτι πρεπει να αποφοιτησουμε γρηγορα απο τον σημερινό υπεύθυνο επεξεργασίας και προσπαθούμε να κανουμε καθε ειδους πραγματα .Ο στοχος μας ειναι να επιτυχουμε μια διασύνδεση που ξεπερνα τον τρεχοντα ελεγκτη,οπου αυτο που κανει ο παικτης αντικατοπτρίζεται αμεσα στην οθονη και ο χρήστης μπορει να αισθανθει σαφως το αποτέλεσμα.Αυτο δεν εχει επιτευχθει ακομη .Εχουμε δοκιμασει ολα τα ειδη ελεγκτων κινησης,αλλα κανενας δεν φενεται να λειτουργεί για ολους ανθρωπους.Ως εταιρεία που γνωρίζει τα περισσότερα σχετικά με τους ελεγκτές,προσπαθουμε να δημιουργησουμε εναν ελεγκτη που να μπορει να χρησιμοποιηθεί με ευκολια και αυτο θα γινει το πρότυπό για την επομενη γενια
Ουτε το καλο ειναι τοσο καλο ουτε το κακο ειναι τοσο κακο.
Last Edit: 2 months 2 weeks ago by seit.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum