Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Nitendo Switch - Ανάπτυξη Kονσόλας

Nitendo Switch - Ανάπτυξη Kονσόλας 6 months 1 week ago #1

  • seit
  • seit's Avatar
  • Offline
  • Storekeeper
  • Posts: 391
  • Thank you received: 4
Ενώ η αυλαία πέφτει για το 2017 και το switch πιοι ήτανε αυτοί που το δημιουργησαν..Η ανάπτυξη του switch σύμφωνα με τον Miyamoto ητανε απο νεους της νιντεντο που είχανε την προτωβουλια για το σχεδιασμο της κονσολας ,με Μiyamoto ,Takeda,Iwata, λιγοτερο εμπλεκομενοι αλλα παρειχαν την εποπτεια για την Ανάπτυξη του..Η νιντεντο δεν ήθελε να ανταγωνιστεί την sony και την microsoft αλλά στοχος της για το switch ητανε να προσφέρει μια δημιουργια εμπειριων που ειναι μοναδικες και δεν μπορουνε να αντιγραφουν απο τον ανταγωνισμο θα πει ο Fils Aime..Ολοι γνωρίζουμε οτι η μεγαλύτερη δυσκολια ητανε να εχει την ιδια εμπειρία απο οικιακο σε φορητό και ο μεγαλύτερος εχθρος ειχε μια λεξη μπαταρια..Μια επιλογη που επελεξε η ομαδα Ανάπτυξης ητανε να χρησιμοποιήσει ενα υπαρχον συστημα σε ενα τσιπ αντι να δημιουργήσουν το δικο τους οπως ειχε κάνει παλαιότερα..O Koizumi ειπε αργοτερα οτι αυτο έγινε για να μπορουνε οι τριτες εταιρείες να φτιαχνουνε ποιο ευκολα παιχνιδια ,επιπλέον δήλωσε οτι δεν επικεντρώθηκε στην ακατέργαστη ισχύς επεξεργασιας,αλλά προσπαθουσε να εξισορροπήσει τα συνολικα χαρακτηριστικά του συστηματος,συμπεριλαμβανομένων και της ζωης και μεγεθους της μπαταριας,ετσι δεν επελεξαν να χρησιμοποιήσουν το ισχυροτερο υλικο που μπορουσαν αλλα ενα μεσαιο για να επιτυχουν το οραμα switch..O Koizumi Yoshiaki ειναι o πρωτεργάτης του switch ενω εχει εργαστεί και ως printed art work στο link to the past , assistant director στο super mario 64 ,system director 3D ,game design στα ocarina of time,majoras mask,βοηθεισε στα donkey kong και εχει μια λιστα η οποία θα γραψω αρκετα και δεν μπορω ..εκει νομιζω οφείλεται και γιατι παει καλα το switch πιστεύω ,γιατι ειναι μια κονσολα απο δημιουργους παιχνιδιων πρωσοπικα πιστευω ειναι η αγαπημενη μου κονσολα που εχει φτιαξει η νιντεντο..γραψτε και εσεις τα θετικα και τα αρνητικα ,ενα θετικο για εμενα ειναι τα χρωματα της οθονης πανέμορφα,ενα αρνητικο ειναι το χειριστήριο ..
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Mournblade

Nitendo Switch - Ανάπτυξη Kονσόλας 6 months 6 days ago #2

  • Mournblade
  • Mournblade's Avatar
  • Offline
  • Wishlister
  • "All that is gold does not glitter"
  • Posts: 10
  • Thank you received: 6
Για μένα σίγουρα είναι η καλύτερη κονσόλα της Νιντέντο μετά το Cube. Θα εξαρτηθεί στο αν το ξεπεράσει από τη βιβλιοθήκη των τίτλων που θα χτίσει τα επόμενα χρόνια.
Το υπέρτατο θετικό για μένα είναι πως λόγω της handheld φύσης του μου χαρίζει εξτρά gaming χρόνο. Ενδεικτικά να πω πως διπλασιάστηκε φέτος. Είναι τόσο εύκολο και άνετο να το χρησιμοποιείς, που ακόμη και κάτι παραδοσιακά χαμένα 30λεπτα δεν περνάνε ποτέ ανεκμετάλλευτα. Και το πιο σημαντικό: παίζεις σε handheld, το βασικό σου παιχνίδι, χωρίς συμβιβασμούς.

Επίσης, βασικό στοιχείο είναι πως, αν κρίνουμε από την ποιότητα των μέχρι τώρα τίτλων που έχει δώσει η Νίντυ, η εταιρεία διανύει μια εξαιρετική περίοδο από άποψη δημιουργικότητας. Παιχνίδια σαν το Arms & Splatoon 2, που παλαιότερα δεν θα μου τραβούσαν το ενδιαφέρον, τώρα φαντάζουν (και είναι) πολύ ελκυστικά. Έχει διάθεση για πειραματισμούς και ρίσκο, έχει αυτοπεποίθηση. Αν συνυπολογίσεις και την ποιότητα με την οποία φροντίζει να τα λανσάρει, δένει πολύ ωραίο το γλυκό.

Για μένα ο χειρισμός δεν είναι πρόβλημα: έχω αγοράσει το pro controller, άνετα το καλύτερο χειριστήριο της αγοράς. Αρνητικό επίσης θα έλεγα πως είναι που δεν συμπεριλάβαν κάποια προστασία της οθόνης στο πακέτο ή έστω να φροντίσουν να έχει πιο ομαλή επιφάνεια το εσωτερικό του dock. Επίσης το γεγονός πως δεν έχει επιλογή για μήνυμα ίσως ενοχλήσει ορισμένους.
Last Edit: 6 months 6 days ago by Mournblade.
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum