Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Child of Light

Child of Light 4 years 2 weeks ago #1

  • NikeFerrari
  • NikeFerrari's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Που να σε φάειν η Unboxed Μούλαν!
  • Posts: 10663
  • Thank you received: 1579



Το πανέμορφο παιχνίδι της Ubisoft, φτιαγμένο με την UbiArt Framework Engine.


The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 2 weeks ago #2

  • Akis_Insane
  • Akis_Insane's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...suddenly... life has new meaning...
  • Posts: 2248
  • Thank you received: 442
Nike τι κανω λαθος και δεν μου βγαζει το βιντεο ??? Κοινη χρηση και ενσωματωση παταω ! Και κατι ακομα , πως βαζω φωτο στο τοπικ ?
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 2 weeks ago #3

  • NikeFerrari
  • NikeFerrari's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Που να σε φάειν η Unboxed Μούλαν!
  • Posts: 10663
  • Thank you received: 1579
Akis_Insane wrote:
Nike τι κανω λαθος και δεν μου βγαζει το βιντεο ??? Κοινη χρηση και ενσωματωση παταω ! Και κατι ακομα , πως βαζω φωτο στο τοπικ ?

Για το video απλά ποσταρε το url. Αυτό κανω εγώ.

Το δικό σου είναι αυτό http://w w w.youtube.com/watch?v=tf95HKaAqzU χωρις τα κενά στα www

Για φωτογραφία, πάρε το url της εικόνας, πάτησε το κουμπάκι "image link", διέγραψε το http:// και βαλε το url της και μετά πάτησε insert.

ή απο κάτω με το add file.



Last Edit: 4 years 2 weeks ago by NikeFerrari.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Akis_Insane

Child of Light 4 years 2 weeks ago #4

  • Akis_Insane
  • Akis_Insane's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...suddenly... life has new meaning...
  • Posts: 2248
  • Thank you received: 442
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 2 weeks ago #5

  • Akis_Insane
  • Akis_Insane's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...suddenly... life has new meaning...
  • Posts: 2248
  • Thank you received: 442
Ευχαριστω Γιωργο ! :)
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 2 weeks ago #6

  • Big Daddy
  • Big Daddy's Avatar
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 793
  • Thank you received: 113
Μόνο τα καλύτερα έχω να πω γι αυτό το παιχνίδι.
Βρίσκεσαι να παίζεις σ ένα καμβά ζωγραφικής με εξαιρετική ενορχήστρωση.Απλό gameplay,αλλά όχι απλοικό και με ικανοποιητική διάρκεια.
Όσοι σκέφτονται να το ξεκινήσουν,να το βάλουν στο hard γιατι το normal βγαίνει νεράκι.
My mind belongs to Daddy!!
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 1 week ago #7

  • petros12
  • petros12's Avatar
  • Offline
  • Wishlister
  • Gate -7-
  • Posts: 14
  • Thank you received: 1
ποσο κοστιζει αυτο στο psn παιδες?
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 1 week ago #8

  • Big Daddy
  • Big Daddy's Avatar
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 793
  • Thank you received: 113
petros12 wrote:
ποσο κοστιζει αυτο στο psn παιδες?
15 ευρω Πέτρο.

store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en...vices-detail:569141-
My mind belongs to Daddy!!
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 1 week ago #9

  • Big Daddy
  • Big Daddy's Avatar
  • Offline
  • Loader
  • Posts: 793
  • Thank you received: 113
Πρώτη Ιουλίου κυκλοφορεί επίσης σε vita.Θα είναι cross-buy όπως αντίστοιχα συμβαίνει σε Ps4-Ps3?

blog.ubi.com/child-light-coming-vita/
My mind belongs to Daddy!!
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 4 years 1 week ago #10

  • NikeFerrari
  • NikeFerrari's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Που να σε φάειν η Unboxed Μούλαν!
  • Posts: 10663
  • Thank you received: 1579
Big Daddy wrote:
Πρώτη Ιουλίου κυκλοφορεί επίσης σε vita.Θα είναι cross-buy όπως αντίστοιχα συμβαίνει σε Ps4-Ps3?

blog.ubi.com/child-light-coming-vita/

Όχι.

We've confirmed with Ubisoft UK there is no cross-buy or cross-save functionality between the existing PS3 and PS4 versions and the new Vita release.
The administrator has disabled public write access.

Child of Light 3 years 11 months ago #11

  • symphonyx13
  • symphonyx13's Avatar
  • Offline
  • Unpacker
  • ...but i have promises to keep and miles to go before i sleep...
  • Posts: 2031
  • Thank you received: 451
Από τα πρώτα trailer που είχαν εμφανιστεί στην περσινή Ε3, το Child Of Light με είχε στην κυριολεξία μαγέψει με το υπέροχο artstyle και την καταπληκτική μουσική. Όσα περισότερα μάθαινα για το παιχνίδι, όπως το ότι θα ήταν turn based rpg(που λατρεύω) και που ακόμα και οι Ιάπωνες που τα δημιούργησαν τα έχουν εγκαταλείψει με έκαναν να περιμένω ανυπόμονα την κυκλοφορία του. Και τελικά το παιχνίδι κυκλοφόρησε πριν 2 μήνες, παίχτηκε 2 συνεχόμενες φορές, εκπλήρωσε όλες τις προσδοκίες μου, και ακόμα και τώρα ακούω τακτικά το υπέροχο soundtrack του!! Ακολουθούν οι εντυπώσεις μου για το παιχνίδι της χρονιάς για μένα, που ελπίζω να βρείτε χρήσιμες, αν έχετε σκοπό να ασχοληθήτε με το παιχνίδι στο μέλλον.....

"Child Of Light"

Τα παραμύθια πάντα έπαιζαν ιδιαίτερο ρόλο, ιδιαίτερα σε παλιότερες εποχές, στην παιδική μας ηλικία. Πόσες φορές είχαμε καθήσει να ακούμε μαγεμένοι , συνήθως από την γιαγιά ή από τον παππού ιστορίες, για πριγκίπισσες, δράκους, πλάσματα κάθε λογής, ιστορίες για περιπέτειες που όλες είχαν κάτι να μας διδάξουν, ιστορίες που αφορούσαν την ενηλικίωση, την ωρίμανση μέσα από τις εμπειρίες και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι ήρωες, ιστορίες που τις περισότερες φορές το καλό θριαμβεύει.

Μια τέτοια ιστορία, ένα τέτοιο παραμύθι, έρχεται να μας διηγηθεί και το "Child Of Light", ένα παιχνίδι που είναι ικανό να σε μαγέψει από την πρώτη εικόνα, από την πρώτη νότα!! Ένα παιχνίδι που συνδιάζει τις δύο διαστάσεις και το side, αλλά και το up-down scrolling στην προκειμένη περίπτωση,των platformers με ένα κλασικό turn- based σύστημα μάχης που τα Ιαπωνικά rpg καθιέρωσαν και δυστυχώς τώρα έχουν εγκαταλείψει.






Το σενάριο του "Child Of Light" μας αφηγείται την ιστορία της Ωρόρα, της κόρη του Δούκα της Αυστρίας που πεθαίνει και ξυπνάει σε έναν μαγικό, παραμυθένιο κόσμο, την Λεμούρια που την καταδυναστεύει η κακιά Βασίλισσα της Νύχτας, έχοντας κλέψει τον ήλιο, το φεγγάρι και τ'αστέρια. Η Ωρόρα αν και στην αρχή δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα φοβισμένο παιδί, χαμένο στο δάσος, που το μόνο που επιθυμεί είναι να γυρίσει στην ασφάλεια του σπιτιού του, σύντομα ξεκινάει ένα ταξίδι, στη ουσία ενηλικίωσης, με απώτερο σκοπό να ελευθερώσει την Λεμούρια από την κακιά βασίλισσα. Σε αυτό το ταξίδι θα συναντήσει διάφορους ήρωες που θα την συντροφέψουν, ο καθένας με τον δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα φυσικά και τις δικές του ξεχωριστές δυνάμεις.

Το "Child Of Light" αφού ακριβώς είναι στην ουσία ένα παραμύθι, χρησιμοποιεί αρκετά κλισέ τους, που και μόνο μια αναφορά τους θα ήταν spoiler για την πορεία της ιστορίας, μερικά αρκετά εξόφθαλμα από την αρχή και άλλα τόσο όμορφα δοσμένα, που καταλαβαίνεις το twist την τελευταία στιγμή ή καταφέρνουν να σε εκπλήξουν. Αφηγηματικά το παιχνίδι χρησιμοποιεί πολύ έξυπνα, voice over μόνο στην αρχή, στο τέλος και σε μερικά ακόμα σημεία του παιχνιδιού, λες και κάποιος μας λέει ένα παραμύθι. Όλοι οι διάλογοι είναι μόνο γραπτοί και με την μορφή ποιήματος, αφού έχουν ομοιοκαταληξία,πράγμα που συμβάλει την αίσθηση του παραμυθιού που διαβάζεις, αλλά και παίρνεις μέρος. Πολλές φορές χαμογέλασα με ένα έξυπνα δοσμένο στιχάκι και απόλαυσα έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα που απλά δεν μπορεί να κάνει ρίμα και όλοι τον διορθώνουν.







Ο εικαστικός τομέας του παιχνιδιού κόβει πραγματικά την ανάσα, αφού είναι σαν να παρακολουθείς ζωντανούς, κινούμενους πίνακες ζωγραφικής!! Πανέμορφα τοπία,δάση με μυστήρια ερείπια, κατακόκκινες από την φωτιά σπηλιές, λόφοι που οδηγούν σε χωριά και πόλεις, υποβρύχιοι κόσμοι, όλα είναι δοσμένα με έναν υπέροχο τρόπο! Αρκετές φορές αντί να συνεχίσω το παιχνίδι, καθόμουν και θαύμαζα τις εικόνες που μου πρόσφερε το "Child Of Light", και απολάμβανα την μαγευτική μουσική που απλά αποτελεί ένα από τα καλύτερα soundtrack που έχω ακούσει και αυτές τις ημέρες ακούω σε μόνιμη βάση και δεν σταματώ να σιγοσφυρίζω τις μελωδίες του. Άλλοτε μελαγχολικά συγκινητικά θέματα, πότε με κυρίαρχο το πιάνο και πότε το φλάουτο, συνοδευόμενα από ένχορδα όπως βιολί και τσέλο σε μαγεύουν (Pilgrims on a Long Journey - Aurora's Theme - Final Breath κ.α. ) και όταν την θέση τους παίρνουν έντονα ορχηστρικά θέματα μένεις συνεπαρμένος. Με ένα από τα καλύτερα battle themes που έχω ακούσει ( Dark Creatures ) και επικά boss battle themes (Jupiter's Lightning - Metal Gleamed in the Twilight ) σε κάνουν να μην βαριέσαι ποτέ τις μάχες και να ανυπομονείς πότε θα ξαναπολεμήσεις. Το "Child Of Light" με έκανε να μην αποφύγω καμιά απολύτως μάχη αλλά να τις αποζητώ.



Αυτό φυσικά όμως δεν οφειλόταν απλώς στην μουσική αλλά και στο σύστημα μάχης που χρησιμοποιεί το παιχνίδι και δανείζεται στοιχεία και μηχανισμούς από jrpg που έχουν αφήσει εποχή.Βασικό ρόλο στο turn - based σύστημα μάχης του παιχνιδιού παίζει το timebar που πρωτοχρησιμοποιήθηκε στην σειρά Grandia. Σε μια μπάρα αναπαριστούνται τα 2 μέλη της ομάδας σου που παίρνουν μέρος στην μάχη και οι εχθροί(έως 3) και "τρέχουν" πρός το τέλος της καθορίζοντας την σειρά με την οποία θα δράσουν.Αν καταφέρεις να χτυπήσεις έναν εχθρό όταν βρίσκεται στην κόκκινη ζώνη στο τέλος της μπάρας ,πριν ενεργήσει,τότε του διακόπτεις την κίνηση και τον ρίχνεις πίσω . Το ίδιο φυσικά μπορείς να πάθεις και εσύ. Φαίνεται και είναι απλό, αλλά λειτουργεί τόσο καλά που βρίσκεις τον εαυτό σου να σχεδιάζει τακτικές και να χρησιμοποιεί ικανότητες για να διακόψει την σειρά των εχθρών και να πάρει το πάνω χέρι στις μάχες.

Διαβάζοντας σε διάφορες κριτικές για την χαμηλή πρόκληση που συνάντησαν στο normal επίπεδο δυσκολίας, έπαιξα το παιχνίδι στο hard και η πρόκληση που συνάντησα ήταν ικανοποιητική. Έχασα αρκετές φορές και υπήρξαν σημεία που ανακάστηκα να κάνω grinding και leveling σε μερικά boss, όπως το πρώτο που η Ωρόρα ήταν αρκετά αδύναμη και εγώ δεν είχα ακόμα εξοικειωθεί με τους μηχανισμούς και το τελευταίο που χρειάστηκα συγκεκριμένα skills που δεν είχα πάρει ακόμα. Βλέποντας ότι στην ομάδα που είχα στην μάχη βρίσκοταν μόνο 2 μέλη, κάπου είχα δυσαρεστηθεί αφού τόσα χρόνια έχω συνηθίσει να υπάρχουν 3 μέλη στην ομάδα. Είδα όμως πως δεν χρειάζοταν το τρίτο μέλος στην οθόνη αφού από την μια θα έκανε τα πράγματα ακόμα ευκολότερα και θα αφαιρούσε το όποιο αίσθημα στρατηγικής και από την άλλη γιατί μπορείς κάθε στιγμή να αλλάξεις άμεσα τα μέλη της ομάδας που μάχεται με τον τρόπο που έδειξε το Final Fantasy 10. Κάτι που είναι απαραίτητο και δίνει αρκετό βάθος στις μάχες αφού ο κάθε χαρακτήρας ειδικεύεται σε κάτι συγκεκριμένο ή έχει ικανότητες που δουλεύουν τέλεια ανάλογα τον εχθρό, αφού καθένας τους έχει και κάποια συγκεκριμένη αδυναμία να εκμεταλευτείς. Αυτό φυσικά ενισχύεται στα boss battles που πρέπει να κάνεις προσεκτική διαχείρηση ηρώων και ικανοτήτων.

Στις μάχες όπως και στην εξερεύνηση παίζει τον δικό του ρόλο ο Igniculus, μια "πυγολαμπίδα" που συντροφεύει την Ωρόρα στις περιπέτειες της στον κόσμο της Λεμούρια και ελέγχεται από τον παίκτη με τον δεξί αναλογικό μοχλό ή από ένα δεύτερο παίκτη στο co-op mode του παιχνιδιού.Στην εξερεύνηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανοίξει ειδικά σεντούκια, η κανονικά, απρόσιτα για την Ωρόρα, να ενεργοποιήσει μοχλούς για πόρτες ή για την επίλυση διάφορων, απλών, γρίφων του παιχνιδιού. Μπορεί επίσης να τυφλώσει τους εχθρούς, κάτι που θα οδηγήσει τον παίκτη να έχει το πλεονέκτημα στην μάχη με σημαντικό προβάδισμα στο timebar. Στην μάχη, πάλι μπορεί να τυφλώσει τους εχθρούς, καθυστερώντας τους αλλά και να γιατρέψει με λίγους πόντους ζωής κάποιον χαρακτήρα.

Ο παίκτης μπορεί στην μάχη να χρησιμοποιήσει και διάφορα αντικείμενα, που βρίσκει στον κόσμο ή κερδίζει στις μάχες και αναπληρώνουν πόντους ζωής και μαγείας ή ενδυναμώνουν τα μέλη της ομάδας και αποδυναμώνουν τους εχθρούς αντικαθιστώντας έτσι διάφορα skills των χαρακτήρων . Τα πιο χρήσιμα αντικείμενα είναι αυτά που έχουν σχέση με το timebar ή κάνουν στην ουσία αδύνατη την διακοπή του.

Αντικείμενα όπως όπλα, πανοπλίες και αξεσουάρ δεν υπάρχουν, το ρόλο τους έχουν πολύτιμοι λίθοι, τα oculi που ανάλογα που θα τα προσαρμόσει ο παίκτης έχουν διαφορετική επίδραση. Από πρόσθεση elemental στοιχείου στις επιθέσεις ή αντίστοιχη άμυνα στις επιθέσεις των εχθρών τα πιο συνηθισμένα μέχρι έξτρα πόντους εμπειρίας, πιθανότητα παράλυσης του εχθρού ή αυξηση της ταχύτητας σου σε περίπτωση που ο εχθρός σε διακόψει, τα πιο ιδιαίτερα. Τα oculi μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους δημιουργώντας πιο δυνατές εκδόσεις του ίδιου τύπου ή τελείως διαφορετικά.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο υπέροχο animation της Ωρόρα, αφού έχει μια απόλυτα ομαλή, ρευστή κίνηση. Λεπτομέρειες σαν αυτή που τα κόκκινα μαλλιά της αιωρούνται γύρω από το κεφάλι της ή "νερώνουν" στην ατμόσφαιρα σαν μπογιά στο νερό είναι πανέμορφες, όπως και αυτές που υποδηλώνουν ότι η Ωρόρα είναι ένα μικρό παιδί. Θα παραπατήσει και θα πέσει πίσω σε κάθε επίθεση εχθρού και η κορώνα θα φύγει από το κεφάλι της και το σπαθί που σαν άλλος Αρθούρος θα βγάλει από την πέτρα, είναι δυσανάλογα μεγάλο για αυτήν και δυσκολεύεται να το σηκώσει.

To παιχνίδι σε αφήνει να συνεχίσεις την περιπλάνηση σου στον κόσμο της Λεμούρια, μετά το τέλος του, μπορείς ακόμα να ξεκινήσεις New game+, με δυσκολότερους εχθρούς αλλά με τους χαρακτήρες να έχουν διατηρήσει τα skills και τα upgrades του προηγούμενου playthrough, αυξάνοντας έτσι το replayability.

Συμπερασματικά το "Child Of Light" είναι ένα πανέμορφο, μαγικό παιχνίδι προσεγμένο στην πιο μικρή λεπτομέρεια, γεμάτο με εκπληκτικής ομορφιάς εικόνες και υπέροχη μουσική. Με ένα gameplay που χρησιμοποιεί τέλεια τους rpg μηχανισμούς δίνοντας του το απαιτούμενο, όχι πολύπλοκο βάθος για ένα παιχνίδι της διάρκειας του, που παίζοντας το στο hard επίπεδο δυσκολίας και με αρκετή εξερεύνηση, μπορεί να φτάσει τις 20 περίπου ώρες. Είναι ικανό να ικανοποιήσει τους rpg fans, αλλά όλοι οι gamers, εκμεταλευόμενοι και την χαμηλή σχετικά τιμή του, θα πρέπει να του δώσουν μια ευκαιρία, αφού το πιο πιθανό είναι να βρουν μια μαγευτική gaming εμπειρία, που για εμένα έφτασε το τέλειο!!

Βαθμολογία : 10/10.
Last Edit: 3 years 11 months ago by symphonyx13.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: NikeFerrari, Baltazard, ConstantinosRed

Child of Light 3 years 11 months ago #12

  • GrayFox46
  • GrayFox46's Avatar
  • Offline
  • Geia-xara-unboxer
  • La Li Lu Le Lo
  • Posts: 3685
  • Thank you received: 275
Άνθρωπέ μου άσε κάτι και για εμάς να πούμε.. Τα είπες όλα! :lol:

Πολύ ωραία τα λές. Μόλις το τερμάτισα. Απλά θα συμφωνήσω μαζί σου για το πόσο παραμυθένιο είναι και θα προσθέσω οτι θυμήθηκα τι ακριβώς αισθήματα μου περνούσαν τα Zelda όταν τα πρωτοέπαιζα!

Είναι ωραίο οταν ένα παιχνίδι σε μεταφέρει σε κατι παραμυθένιο. :blush::)
The administrator has disabled public write access.
Powered by Kunena Forum